شاه دزد طلا به دام افتاد

سرهنگ محمد گودرزی، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک سارق لوازم و محتویات خودرو که اسفند ماه سال گذشته ۱۵ گرم طلا از خودرو سواری در خیابان بهارستان سرقت کرده بود، خبرداد.

شاه دزد طلا به دام افتاد

سرهنگ "محمد گودرزی" رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: ساعت 22 روز گذشته ماموران کلانتری 109 بهارستان در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، در محدوده "خیابان امیرکبیر" تهران در حال گشت زنی بودند که به یک دستگاه موتورسیکلت که پلاک آن به طرز ماهرانه ای مخدوش شده بود مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند .

راکب موتورسیکلت پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی از محل متواری شده و به فرمان های پلیس توجهی نمی کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به آغاز عملیات تعقیب و گریز ادامه داد: ماموران با ایجاد طرح مهار موفق شدند موتورسیکلت متهم را متوقف و وی را دستگیر کنند و از کوله پشتی متهم آلات و ادوات سرقت کشف شد و پس از بررسی بانک مجرمان مشخص شد متهم اسفند ماه سال گذشته 15 گرم طلا از خودرویی در همین محدوده سرقت کرده بود.

متهم پس از انتقال به کلانتری ابتدا منکر هرگونه سرقت شده که پس از مشاهده فیلم دوربین های مدار بسته به عمل خود و 10 فقره سرقت مشابه دیگر اعتراف کرد.متهم 35 ساله دارای سوابق متعدد کیفری با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی برای کشف جرائم احتمالی و جزئیات پرونده در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها