به دام افتادن ۴ سارق و مالخر خودرو در تهران

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۴ متهم سارق و مالخر لوازم داخل خودرو در سطح شهر تهران خبر داد.

به دام افتادن ۴ سارق  و مالخر خودرو در تهران

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار داشت: در پی وقوع سرقت‌های سریالی لوازم داخل خودرو از شهروندان در سطح شهر تهران، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان اداره بیستم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان اداره بیستم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به روش‌های میدانی و اطلاعاتی تعداد ۲ سارق را شناسایی کردند و دریافتند که این ۲ متهم به صورت شبانه در سطح شهر تهران لوازم داخل خودرو از جمله ضبط و باند، لاستیک زاپاس و دیگر لوازم با ارزش موجود در خودرو را به سرقت می‌بردند.

کارآگاهان با توجه به اهمیت موضوع با بهره‌گیری از روش‌های اطلاعاتی و کارآگاهی موفق شدند مخفیگاه ۲ سارق را در سطح شهر تهران شناسایی و در یک عملیات غافلگیر کننده هر دو متهم را دستگیر و به اداره بیستم اداره آگاهی پلیس انتقال دادند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت بیان داشت: متهمین در بازجویی‌های ابتدایی منکر حقیقت می‌شدند که در ادامه با توجه به اسناد موجود ناگزیر لب به اعتراف گشودند و به تمامی سرقت‌های خود معترف شدند.

وی در ادامه گفت: در ادامه کارآگاهان تیزهوش آگاهی با استفاده از فنون بازجویی توانستند تعداد ۲ مالخر را در شهر تهران شناسایی کنند و در عملیات‌های جداگانه و با استفاده از اصل غافل‌گیری آنان را دستگیر و از مخفیگاه آنان تعداد زیادی لپ تاپ، ضبط و باند، لاستیک زاپاس و دیگر اموال با ارزش کشف و ضبط گردید و به اداره بیستم آگاهی انتقال دادند.

این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه اموال سرقتی مالباختگان در حال شناسایی و عودت است، خاطرنشان کرد: متهمین با قرار قانونی از سوی مراجع قضائی برای شناسایی سایر شکات و دیگر جرایم در اختیار اداره بیستم آگاهی پایتخت قرار گرفتند.

انتهای پیام/

 

منبع: مهر
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها