دستگیری دو مامور نمای سارق در تهران

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری دو تن که با معرفی خود به عنوان مامور یکی از ارگان‌های حکومتی اقدام به سرقت از شهروندان کرده بودند، خبر داد.

دستگیری دو مامور نمای سارق در تهران

سرهنگ محمد معظمی گودرزی در توضیح جزئیات این خبر گفت: روز گذشته ماموران کلانتری ۱۱۱ هفت چنار از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و گزارش مردمی متوجه شدند که دو نفر  که با غصب عناوین نظامی یکی از ارگان‌های حکومتی در حوالی چهار راه محمودی در حال سرقت از مردم هستند. در همین راستا نیز بلافاصله تیمی از ماموران به محل اعزام شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.  

وی با اشاره به حضور ماموران درمحل گفت: ماموران با حضور در محل متهمان را در حالی که درحال بررسی موتورسیکلت شهروندی به منظور اخاذی بودند، مشاهده کرده و در عملیاتی آنان را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین با بررسی‌های پلیسی و استعلام های انجام شده نیز متوجه شدند که این افراد در هیچ یک ارگان‌های حکومتی مشغول به فعالیت نبوده و نیستند.

معظمی گودرزی با بیان اینکه دو متهم با داشتن کارت‌های شناسایی متعدد تقلبی، اسپری اشک آور، بی‌سیم و... و صرفا با پوشیدن لباس فرم در سطح شهر تردد کرده و اقدام به سرقت و زورگیری از شهروندان کرده بودند، گفت:‌ این افراد تحت بازجویی قرار گرفته و به جرم خود اعتراف کردند.

رئیس  پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه برای متهمان پرونده‌ای تشکیل شد، گفت: با دستور قضائی متهم برای تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفته است.

انتهای پیام/

منبع: ايسنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها