روی خط جشنواره پوسترهای نمایشگاهی ۲۵

با ورود نمایشگاه تهران به رقابت پوسترها؛ تعداد آثار نمایشگاهی به ۱۰۰ مورد رسید

پوسترهای نمایشگاه تهران به جشنواره ملی پوسترها رسید.

با ورود نمایشگاه تهران به رقابت پوسترها؛ تعداد آثار نمایشگاهی به ۱۰۰ مورد رسید

شرکت سهامی نمایشگاه های بین اللمللی ایران با ارائه ۳ پوستر به دبیرخانه سومین دوره جشنواره ملی پوسترهای نمایشگاهی، وارد گود رقابت با سایر شرکت ها شد.

گفتنی است با ورود این سه پوستر به جشنواره پوسترهای نمایشگاهی تعداد پوسترهای رسیده به دبیرخانه این جشنواره از ۱۰۰ عدد عبور کرد و رکورد مشارکت در جشنواره ملی پوسترهای نمایشگاهی شکسته شد. 

بیشتر بخوانید: دبیرخانه جشنواره ملی پوسترهای نمایشگاهی فعال شد

شما مخاطبان گرامی می توانید از اینجا وارد بخش گالری آنلاین سومین دوره جشنواره ملی پوسترهای نمایشگاهی شده و پوسترهای ارسالی به این جشنواره را مشاهده کنید.

شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران به عنوان اولین و اصلی ترین نماد صنعت نمایشگاهی در کشور با توسعه ارتباط با مجامع بین المللی در حوزه صنعت نمایشگاهی می کوشد پاسخگوی نیاز مشارکت کنندگان و بازیدکنندگان در راستای نمایش و معرفی دستاوردها و تولیدات صنعتی، معدنی، کشاورزی و خدمات بازرگانی، فنی و مهندسی کشور ازطریق برپایی و اداره مراکز و غرفه های نمایشگاهی در داخل و خارج از کشور باشد.

گفتنی است سومین جشنواره ملی پوسترهای نمایشگاهی بعد از سه سال وقفه از ۳ تا ۶ اسفندماه سال جاری و همزمان با برگزای نمایشگاه صنعت نمایشگاهی و با هدف تأکید هرچه بیشتر بر تبلیغات هدفمند و اصولی و احیا پوسترهای نمایشگاهی و با حضور گسترده فعالان صنعت نمایشگاهی کشور برگزار خواهد شد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها