بیلبورد تبلیغاتی | رکورد گینس

این بیلبورد تبلیغاتی در گینس ثبت شد / پخش موسیقی از بیلبورد + فیلم

یک برند چای در هند به نام تاج محل، بیلبورد خلاقانه‌ای اجرا کرده است که هنگام بارش باران موسیقی پخش می‌کند.

حجم ویدیو: ۹.۴۶M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۲۸ دانلود ویدیو

خلاقیت در بیلبورد تبلیغاتی امری بسیار مهم است که در جذب توجه مخاطبان تاثیرگذار است. یک بیلبورد تبلیغاتی باید به گونه‌ای طراحی شود که در نگاه اول به چشم بیاید و به ذهن مخاطبان بماند. استفاده از رنگ‌های جذاب، تصاویر مشتریان و محصولات جالب، عبارت‌های کوتاه و قوی و حتی اشاره به موضوعات پرطرفدار می‌تواند موجب افزایش جذابیت بیلبورد تبلیغاتی شود. برای داشتن بیلبورد تبلیغاتی موفق، لازم است که طراحی، نوشتار و تصاویر به گونه‌ای باشد که به خلاقیت و نوآوری اشاره داشته باشد و همچنین پیام مهم و مفیدی برای مخاطبان ارائه شود.

در برخی مواقع حتی می‌توان مرزهای خلاقیت در تبلیغات بیلبوردی را با ایجاد تصاویر سه بعدی، حرکت تصویر در بیلبورد و پخش صدا و موسیقی، تغییر داد. هرچه نوع تبلیغات، احساسات مخاطب را بیشتر هدف قرار دهد، به همان میزان در ذهن افراد نشسته و موفقیتش تضمین خواهد شد.

یک برند چای در هند به نام تاج محل، بیلبورد خلاقانه‌ای اجرا کرده است که هنگام بارش باران موسیقی پخش می‌کند. این خلاقیت جالب در کتاب رکوردهای گینس ثبت شده است. این بیلبورد از ۳۱ سیم ساخته شده است که هنگام بارندگی فعال می‌شوند و ملودی زیبایی می‌نوازند.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر