نتایج اعتراضات رتبه بندی معلمان کی اعلام می‌شود؟

زمان اعلام نتایج اعتراضات رتبه بندی معلمان مشخص شد.

نتایج اعتراضات رتبه بندی معلمان کی اعلام می‌شود؟

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش ضمن تاکید بر اینکه علی‌رغم مشکلات پیش آمده، درحال‌حاضر کلاس بدون معلم نداریم گفت: رسیدگی به اعتراضات رتبه‌بندی فرهنگیان باقی‌مانده به زودی و تا یکی دو ماه اخیر انجام می‌شود بنابراین معلمان نگران نباشند چرا که اعتراضات به موقع رسیدگی می‌شود.

وی با اشاره به اعتراضات فرهنگیان به رتبه بندی معلمان خاطرنشان کرد: بعد از اعلام نتایج رتبه‌بندی، حدود ۳۲۰ هزار نفر از همکاران به رتبه خود اعتراض کردند و تقاضای تجدید نظر داشتند. رتبه‌بندی، کار بزرگی بود که آغاز شد و باید خدا قوت بگوییم به کسانی که این کار را آغاز کردند چرا که اگر در سال گذشته اجرا نمی‌شد، یک قانون بر زمین می‌ماند و اجرای آن در سال بعد با مشکل مواجه می‌شد.

فرهادی تصریح کرد: اعتراضات رتبه‌بندی به ۳ دسته تقسیم شده و حدود ۶۳ هزار نفر که احتمال ارتقای رتبه آنها وجود دارد، حدود۵۰ هزار نفر از آنها در کانون‌های ارزیابی مورد ارزیابی قرار گرفت و رتبه‌ها تغییر و احکام جدید صادر و در حقوق شهریورماه آنها اِعمال شد و معوقات این همکاران نیز از ابتدای سال پرداخت شد.

وی در ادامه افزود: قسمت دوم نیز مورد ارزیابی قرار می‌گیرد که بعد از مرحله شهرستان و استان به عنوان هیات‌ممیزه مرکزی در تهران مورد ارزیابی قرار می‌گیرد که به زودی و تا یکی دو ماه اخیر کارش انجام می‌شود. بنابراین معلمان نگران نباشند، اعتراضات به موقع رسیدگی می‌شود.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس

    به نظرم سال اینده که اکثر معلمان قدیمی بازنشسته شده اند و دیگر شاهد خروخی سنگین نیستیم و از ۱۴۰۴ به ان طرف اموزش پرورش خروجی سنگین ندارد وقت ان هست صندوق دخیره فرهنگیان بسته شود و تکلیف ان مشخص شود و واریزی ها دوباره اغاز شود البته این بار هدفمند صندوق دخیزه فرهنگبان ۲ شروع به کار کند ،تا معلمان جدید خودشان صندوق دخیره فرهنگیان دو را هدفمند بسازند
    چون صتدوق دخیره فرهنگیان یک بیشار برای فرهنگیان قدیمی هست که ریال ارزش زیادی داشته و سرمایه گذاری کردند
    سو استفادا مافیا کمتر میشود در خراب کاری واریری های نقدی معلمان و هر کله گتده هر ملک و کارخانه زیان ده بود با مافیا کری و باند بازی به صتدوق نمی اندازد
    این روش حق ناس ندارد
    و سو استفاده هم کمتر میشود
    اگر صندوق دخیره یک ادامه پیدا کند میشود معادله صد مجهولی
    و سنگین ترین حق ناس

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر