حداقل حقوق معلمان ۱۰ میلیون تومان به بالا شد

وزیر آموزش و پرورش در روزهای گذشته ادعای دیگری درباره حقوق معلمان مطرح کرد.

حداقل حقوق معلمان ۱۰ میلیون تومان به بالا شد

او با بیان اینکه تا سال گذشته ۲۴۰ هزار معلم کشور کف حقوق را دریافت می کردند، گفت: امروز با افتخار اعلام می‌کنم حتی یک معلم هم کف حقوق را دریافت نمی‌کند و معلمی نداریم که زیر ۱۰ میلیون تومان حقوق بگیرد.

وی اشاره‌ای هم به در دست اصلاح بودن رتبه بندی معلم ها داشت و گفت: آیین‌نامه اصلاحی رتبه‌بندی با همکاری معلمان در دست تدوین است.

وی در ادامه با بیان اینکه غول کنکور نظام تعلیم و تربیت را به سمت نابودی می‌برد، گفت: قریب ۷۵ هزار میلیارد تومان گردش مالی مافیای کنکور است که رفته رفته با حذف  کنکور در پی حذف آن هستیم.

 او تاکید کرد: در تلاشیم تا با حذف کنکور  شرایط را برای رقابت دانش‌آموزان مناطق محروم برای قبولی در دانشگاه‌ها فراهم کنیم.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • م پارسا زاده

    با سلام وزیر گرامی وقتی کسی سی سال خدمت به آموزش وپرورش کشورش کرد در مخارج معیشت گوشت کیلو ششصد هزار مانده مغز انسان چطور کار کنه مغز دانش آموز چی بخوره تغدیه فقط غذایی باعث افت تحصیلی میشه ..حیف نخبه بودم شدم معلم حالا با ۲۷ سال کار بازنشسته با ۱۱ تومن ..از گدایی بدتره کاش معلم نمیشدم اینطور در زندگاتی فقیرانه ماندم..حیف سیستم غلط .مگر بازنشستگان برا کی کار کردند که هیج کاری نکردی براشون لز موقع وزیر شدی خوش به حالت مزایا داری بودجه داری رفتی بالا

  • معلم

    بالای ده میلیون منظورتون ۱۱ میلیونه ؟

  • حسن نامنی

    سلام
    جناب وزیر دروغ گفتن در نماز جمعه توهین به نماز گزاران وهم جامعه فرهنگی است اگه خبر نداری بیا مدرسه ما ببین چند نفر حکمشان حداقل حقوقه که ریافتی شش ونیم میلیونه

  • ناشناس

    آقای وزیر۱۸حقوق میگیریم دوم برج پول نداریم

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر