این ۷۱۰ نفر از جان فرهنگیان چه می خواهند؟

جذب ۷۱۰ نفر مراقب سلامت در سالجاری به عنوان یکی از راهبردهای دفتر سلامت و تندرستی و در وزارت آموزش و پرورش در دستور کار قرار گرفته است با جذب جدید و باز‌آموزی نیروها در صدد توانمندسازی حوزه سلامت هستیم.

این ۷۱۰ نفر از جان فرهنگیان چه می خواهند؟

گودرزی مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش در آئین افتتاحیه دوره مدیریت بحران در شرایط اضطراری که  در شهر سنندج در حال برگزاری است، اظهار کرد: ما در این دوره که با حضور ۱۰ درصد از مراقبان سلامت کشور در حال برگزاری است؛ درصددیم که اهداف تعیین شده برای آن را محقق نموده و خروجی دوره ارتقای دانش فنی مدرسان حاضر باشد.

وی افزود: امیدواریم این دوره که به صورت کارگاهی برگزار می‌شود نهایت اثربخشی را داشته باشد و الگوهای مدیریت بحران را به بهترین شکل ممکن به مراقبان سلامت ارائه دهد.

مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: مراقبان سلامت باید در شرایط بحرانی و اضطراری نقش یک فرمانده میدانی را داشته باشند و با آرامش دادن به سایرین محیط را کاملا در دست خود بگیریند و با ارائه بهترین راهبرد مقابله‌ای بحران را به سلامت پشت سر بگذارند.

گودرزی خاطر نشان کرد: ما برای پیشبرد دقیق برنامه‌ها و مدیریت شرایط اضطراری نیازمند همراهی مدیران مدارس هستیم، چرا که اگر مدیران مدارس در مواقع بحرانی همراهی لازم را با ما نداشته باشند قطعا نخواهیم توانست کیفیت لازم را در شرایط اضطراری داشته باشیم.

وی افزود: جذب ۷۱۰ نفر مراقب سلامت در سالجاری به عنوان یکی از راهبردهای دفتر سلامت و تندرستی و در کل مجموعه وزارت  در دستور کار قرار گرفته است با جذب جدید و نیز باز‌آموزی نیروها در صدد توانمندسازی حوزه سلامت هستیم.

مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه یکی دیگر از ظرفیت‌های در اختیار سفیران سلامت مدارس هستند و بهترین پتانسیل را برای مواقع اضطراری دارند، افزود: گسترش و تجهیز اتاق‌های بهداشتی هم می‌تواند در این گونه مواقع  بسیار موثر و کارساز باشد.

گودرزی همچنین تاکید کرد: وزارت آموزش و پرورش در تجهیز اتاق‌های بهداشت و همچنین تعمیر و تجهیز سرویس‌های بهداشتی و نیز ارائه سایر خدمات، بسیار جدی است و امیدواریم با همکاری مجموعه استان‌ها و شهرستان‌ها  و یک نیازسنجی دقیق بتوانیم این مهم را محقق سازیم.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • محمد قلی خان حیدر زاده

    این مرادو اینکاره نیست

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر