آموزش و پرورش البرز معلمان را ناراحت کرد

مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: این استان برای سال تحصیلی آینده با کمبود فضای آموزشی و نیروی انسانی مواجه است که باید با راهکارهای مناسب آن را برطرف کنیم.

آموزش و پرورش البرز معلمان را ناراحت کرد

به گزارش تیترکوتاه؛ علی حجرگشت، مدیرکل آموزش و پرورش البرز در نشست شورای معاونان آموزش و پرورش البرز که با حضور مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور زنان و خانواده، برگزار شد، اظهار کرد: این استان برای سال تحصیلی آینده با کمبود فضای آموزشی و نیروی انسانی مواجه است که باید با راهکارهای مناسب آن را برطرف کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز بیان کرد: البرز استانی مهاجرپذیر و با تراکم بالای دانش آموزی به دلیل کمبود فضای آموزشی است.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز خاطرنشان کرد: استان البرز با کمبود نیروی انسانی به خصوص در پست معاون پرورشی، مشاور، سرایدار و خدمتگزار مدرسه و همچنین معلم در کلاس درس مواجه است که هرساله این کمبود از طریق دعوت به کار بازنشستگان و حق التدریس به صورت اضافه کار شاغلین تأمین شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز از جذب نیروهای غیر بومی در استخدامی‌ها، استقرار آموزش و پرورش در شهرستان‌های فردیس و چهارباغ، فضای محدود آموزشی و پرورشی به رغم جمعیت دانش آموزی بالا به عنوان دیگر مشکلات آموزش و پرورش استان البرز یاد کرد.

 

حجرگشت یادآور شد: تأمین زمین برای ساخت مدرسه و سرعت بخشی به ساخت کلاس در استان از مسائل مهمی است که برای کاهش تراکم دانش آموزی در کلاس‌های درس به منظور عدالت آموزشی و توجه به آموزش در مدارس دولتی با ایجاد زیرساخت‌های مناسب مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • معلم

    از عوامل اجرایی و اداری در تدریس استفاده کنید حداقل ۶ ساعت تدریس لازمه چطور رتبه استاد و دانشیار می گیرند اما از تدریس فراری هستند

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر