این ۷۱۳ نفر فرهنگیان خوشبخت ۱۴۰۲ هستند

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از جذب ۷۱۳ معلم جدید خبر داد و عنوان کرد: ۳۲۴ معلم در مقطع ابتدایی و ۳۷۹ معلم در مقطع متوسطه در سال جاری جذب اداره کل آموزش و پرورش خواهند شد.

نقی سیاهکالی مرادی ظهر امروز در نشست خبری که با حضور جمعی از اصحاب رسانه در محل سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد، اظهار کرد: اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین سال گذشته ۹۹۰ دانش آموز بازمانده از تحصیل را شناسایی و جهت ادامه فرآیند آموزشی به مدارس اعزام کرد.

وی از توسعه و تجهیز مدارس عشایری استان قزوین خبر داد و افزود: جهت توسعه و تجهیز ۶۵ مدارسه عشایری استان قزوین و استفاده بهینه دانش آموزان، ۱۴ میلیارد ریال اعتبارات مالی به این مدارس تخصیص داده شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از احداث ۳۱ چمن مصنوعی و ۳ سالن ورزشی جهت استفاده دانش آموزان خبر داد و عنوان کرد: در راستای تقویت زیر ساخت های ورزشی در سطح استان قزوین ۱۳۰ میلیارد ریال بودجه از محل اعتبارات وزارت آموزش و پرورش اختصاص داده شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: بالغ بر ۲۶۰ میلیارد ریال نیز خیرین مدرسه ساز برای تکمیل ۳۱ چمن مصنوعی و ۳ سالن ورزشی کمک مالی کرده اند.

سیاهکالی مرادی یادآور شد: توسعه و تقویت زیرساخت های ورزشی در سطح استان قزوین توسط اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین در ۱۰ سال گذشته بی سابقه بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از افتتاح استخر سرپوشیده ۹ دی خبر داد و عنوان کرد: با تخصیص اعتبارات از محل سفر ریاست جمهوری استخر سر پوشیده ۹ دی تا پایان تیرماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

این مقام مسئول افزود: پروژه ساخت و تکمیل استخر شهید رجایی نیز با پیشرفت ۸۵ درصدی همراه بوده و پیش بینی می شود در شهریور ماه سال جاری به مرحله افتتاح برسد.

دبیر شورای آموزش و پرورش استان قزوین ضمن اشاره به تخصیص اعتبار ۱۶۷ میلیارد تومانی از محل مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان قزوین، اذعان کرد: برای تکمیل پروژه اردوگاه یانوس آباد ۱۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی تحویل دبیرستان پاسداران به میراث فرهنگی را از مصوبات سفر ریاست جمهوری اعلام کرد و گفت: جهت انتقال دبیرستان پاسداران از مجموعه دولتخانه صفوی زمین ۵ هزار متری در خیابان پاستور تهیه و ساخت این مدرسه با پیشرفت ۴۵ درصدی همراه است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: برای ساخت و تجهیر مدرسه ۱۸ کلاسه دبیرستان پاسداران در محل جدید ۱۵ میلیارد تومان اعتبار از سوی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تخصیص داده است.

سیاهکالی مرادی از دستور استاندار قزوین جهت افتتاح و بهره برداری مدرسه پاسداران در مهر ماه سال جاری خبر داد و عنوان کرد: ساخت و تجهیز دبیرستان پاسداران به ۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که تاکنون بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان آن هزینه شده است.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران حاضر در جلسه در رابطه با آخرین وضعیت واگذاری خانه معلم گازرخان به اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، اظهار کرد: واگذاری خانه معلم روستای گازرخان جهت ساخت موزه الموت منوط به ساخت و تحویل واحد سوئیت آپارتمان ۶ واحده است.

این مقام مسئول در پایان از جذب ۷۰۳ معلم جدید در اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین خبر داد و عنوان کرد: ۳۲۴ معلم در مقطع ابتدایی و ۳۷۹ معلم در مقطع متوسطه در سال جاری جذب اداره کل آموزش و پرورش خواهند شد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر