تکرار دوباره ادعایی عجیب توسط صحرایی

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه خیلی از کشورها را رفتم و فارسی تدریس کردم، اضافه کرد: در یک سال به ۶ کشور رفتم و زبان فارسی درس دادم و آنجا دیدم که همه انسان‌های فرهیخته برای زبان فارسی سر تعظیم پایین می‌آورند.

تکرار دوباره ادعایی عجیب توسط صحرایی

رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در مراسم رونمایی از ۵۰۰ بازی آموزشی که امروز در مجموعه ورزشی امام رضا(ع) برگزار شد، اظهار کرد: از مدیران و معلمان مدارس که چنین خلاقیتی را به خرج دادند، تشکر می‌کنم.

وی خطاب به والدین ادامه داد: اصلی‌ترین همکار آموزش و پرورش، والدین هستند؛ سرافرازی ایران از داخل مدارس شروع می‌شود.

صحرایی با بیان اینکه از معلمان فرصت‌ساز و انگیزه‌ساز تشکر می‌کنم، افزود: ما تقاضا داریم همه مدارس به این سمت بروند.

وی با بیان اینکه خیلی از کشورها را رفتم و فارسی تدریس کردم، اضافه کرد: در یک سال به ۶ کشور رفتم و زبان فارسی درس دادم و آنجا دیدم که همه انسان‌های فرهیخته برای زبان فارسی سر تعظیم پایین می‌آورند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه باید بازی را جزو روش تدریس کنیم، گفت: یک اتفاقی باید در مدرسه بیفتد و باید حب وطن و ایران دوستی از کودکی در آنها ریشه بدواند؛ در کودکی این موضوع تثبیت می‌شود.

علیرضا کریمیان هم قبل از سخنرانی وزیر آموزش و پرورش گفت: برای اینکه بتوانیم بچه‌ها را به مدرسه علاقه‌مند کنیم و فضای بانشاط و شادابی را در مدارس طراح کنیم، به همت معاونت آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش شهر تهران و رؤسای مناطق آموزش ابتدایی، بازی‌هایی تولید شد.

وی با بیان اینکه امروز از ۵۰۰ بازی رونمایی شد، ادامه داد: قرار است از این بازی‌ها در اوقات فراغت و زنگ‌های تفریح استفاده شود و در کنار آن ابزاری باشد که فرایند آموزشی بهتر انجام شود. 

 

منبع: فارس
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها