توضیح آموزش و پرورش درباره یک اتفاق عجیب

معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد بر تبعیت کردن مدارس دولتی و غیردولتی از مصوبات جلسه تعیین لباس فرم در مدارس تاکید کرد.

سید جلال رحیمی درجلسه ساماندهی تعیین لباس فرم مدارس در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ گفت: طبق بخشنامه وزارتی انجمن اولیا و مربیان متولی لباس فرم دانش آموزی در سال تحصیلی آینده است و این اداره می‌بایست جهت پیشبرد این امر با استفاده از تجربیات سال‌های گذشته ، نهایت تلاش خود را در اجرای مطلوب این طرح به کار ببرد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش با بیان اینکه طرح رنگ و مدل لباس فرم دانش آموزان تا سه سال قابل تغییر نخواهد بود گفت: دانش آموزان می‌توانند از لباس های فرم سالهای گذشته استفاده کنند و هیچ اجباری در تهیه لباس فرم جدید ندارند.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه به لزوم متحدالشکل بودن البته دانش آموزان از لحاظ طرح رنگ و کیفیت در سراسر استان اشاره کرد وگفت: هیچ مدیری حق بستن قرارداد با واحدهای تولیدی را ندارد و این وظیفه به عهده انجمن اولیا و مربیان مدرسه خواهد بود.

 میلاد نوشادی گفت: تولید کنندگان لباس ها باید به موقع و تا قبل از مهرماه حداکثرتا ۲۵ شهریور ماه زمان بازگشایی مدارس لباس ها را به دانش آموزان تحویل دهند.

وی با بیان اینکه قیمت مصوب توسط صنعت معدن و تجارت اعلام خواهد شد گفت:نصب قیمت در دید عموم الزامی است.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش وپرورش استان در پایان تاکید کرد: در صورت استفاده نکردن خیاطان از پارچه مصوب و یا دوخت نامناسب خیاطان متخلف موظف به پرداخت خسارت به دانش آموزان هستند.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • فرهنگی بازنشسته بهمن ۱۴۰۰

    سلام
    حقوق من بازنشسته فرهنگی با فوق لیسانس از نیروی سواد پنجم ابتدایی خدماتی بازنشسته دهه نود کمتره
    این یعنی عدالت کشورم
    شما چه عدالتی اجرا می کنید
    چرا من پیش خانواده ام باید سرشکسته باشم ،

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر