این افراد سریعا به ادارات آموزش و پرورش مراجعه کنند

فارغ‌التحصیلان دارای مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد جهت ثبت‌نام و تشکیل پرونده، تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه ۹ خردادماه به اداره آموزش و پرورش محل سکونت خود مراجعه کنند.

جلال سلمانی رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار داشت: با توجه به توافق صورت گرفته بین وزارت آموزش و پرورش با نیروهای مسلح در خصوص جذب سرباز معلم در سال ۱۴۰۲ جهت تدریس در مقطع ابتدایی، فارغ‌التحصیلان دارای مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد (کلیه رشته‌ها به جز رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی) برای ثبت‌نام و تشکیل پرونده، تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه ۹ خردادماه با در دست داشتن مدارک به کارشناسی امور اداری اداره آموزش و پرورش محل سکونت خود مراجعه کنند.

وی افزود: بر این اساس، اصل و کپی کارت ملی و تمام صفحات شناسنامه، چهار قطعه عکس پرسنلی ۴×۳، اصل و کپی مدرک تحصیلی، اصل برگه سبز اعزام به تاریخ یک تیرماه ۱۴۰۲ و سایر مدارک امتیاز آور از قبیل: گواهی عضویت در بسیج، گواهینامه ICDL، مدارک ایثارگری و فرزند فرهنگی از جمله مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام در این طرح است.

سلمانی گفت: افراد متقاضی پس از بررسی‌های لازم در صورت داشتن صلاحیت‌های عمومی، وارد فرآیند گزینش خواهند شد و نیروهای مورد نیاز برای امور آموزشی در نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان اصفهان به کار گرفته خواهند شد.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر