چرا خبر پرداخت حقوق معلمان از تلویزیون پخش می شود

یک معلم در جلسه ای که سرپرست وزارت آموزش و پرورش در آن حضور داشت از محتوی کتب درسی دانش آموزان انتقاد کرد و گفت: کتب درسی ما به درد دانش آموزان نمی‌خورد، ما فقط آدم آهنی تولید می‌کنیم.

دانشجوی آموزش الهیات دانشگاه فرهنگیان در جلسه ای که سرپرست وزارت آموزش و پرورش در آن حضور داشت از محتوی کتب درسی دانش آموزان انتقاد کرد و گفت: کتب درسی ما به درد دانش آموزان نمی‌خورد، ما فقط آدم آهنی تولید می‌کنیم.

وی افزود: متاسفانه دانشگاه فرهنگیان در سالهای اخیر به جای تربیت معلم مشغول تامین معلم برای نظام آموزشی بوده است و هنوز هم کسانی در آموزش و پرورش جذب می شوند که صلاحیت معلمی ندارند و فاقد حداقل ها هستند.

این معلم نظام آموزشی کشور تاکید کرد: برای همه اقشار جامعه حقوق واریز می شود اما برای قشر معلم که حقوق واریز می شود، صدا و سیما آن را اعلام می کند و این در شان معلم نیست.

وی بیان کرد: یک فرد با قمه در دست به مدرسه و معلم ما حمله می کند و مقامات قوه قضاییه واکنشی نسبت به این مساله ندارند اما اگر معلم ما یک کودکی را خدای ناکرده تنبیه کند، تمام دنیا بسیج می شود تا مقام معلم را زیر سوال ببرند.

در این مراسم، چند نفر دیگر از معلمان و مدیران مدارس، سرپرست وزارت آموزش و پرورش را خطاب قرار دادند و مشکلات این حوزه را مستقیما بیان کردند.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر