طرح ترافیک | ترافیک تهران | حمل و نقل عمومی

منت شورای شهر بر سر مردم پایتخت / وعده تامین هزاران تاکسی و اتوبوس چه شد؟

مهدی پیرهادی عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه بیشترین توسعه در نقل عمومی‌در دوره چهارم مدیریت شهری صورت گرفت افزود: اگر آن اقدامات در گذشته صورت نمی‌گرفت امروز کسی نمی‌توانست در تهران نفس بکشد.

منت شورای شهر بر سر مردم پایتخت / وعده تامین هزاران تاکسی و اتوبوس چه شد؟

توسعه حمل و نقل عمومی اهمیت بسیاری دارد، زیرا می‌تواند به کاهش ترافیک و آلودگی هوا کمک کند، از منابع انرژی کمتری استفاده کند و به بهبود دسترسی مردم به امکانات شهری و فرهنگی کمک کند. این توسعه می‌تواند افراد را به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی تشویق کند و در نتیجه، به کاهش تعداد خودروها و بهبود شرایط ترافیک کمک کند.

عضو شورای شهر تهران گفت: نگاه شورای شهر به توسعه حمل‌ونقل عمومی و بهبود کیفیت هوا و کنترل ترافیک بوده و البته تفاهمنامه‌های خوبی هم در سفر چین بسته شده است

مهدی پیرهادی عضو شورای شهر پس از ارائه گزارش معاون حمل‌ونقل در صحن علنی شورا گفت: توسعه حمل‌ونقل عمومی با توجه به کم و کاست‌هایی که در گذشته وجود داشت می‌تواند به بهبود کیفت هوا و کاهش ترافیک کمک کند.

وی با بیان اینکه بیشترین توسعه در نقل عمومی‌در دوره چهارم مدیریت شهری صورت گرفت افزود: اگر آن اقدامات در گذشته صورت نمی‌گرفت امروز کسی نمی‌توانست در تهران نفس بکشد.

پیرهادی تاکید کرد: در این دوره هم نگاه توسعه به حمل‌ونقل عمومی وجود دارد و ایستگاه‌های مختلفی هم از سال گذشته تا امروز احداث شده است.

وی به ۲۶ کیلومتر خط مترو ایجاد شدت بعد از شهریور ماه امسال اشاره کرد و گفت: از ابتدای این دوره تاکنون حدود ۱۵ ایستگاه در خطوط مترو ایجاد شده و قرارداد‌های خوبی هم در این راستا منعقد شده است.

این عضو شورای شهر به بودجه خوب اختصاص داده شورا در حوزه توسعه حمل‌ونقل عمومی اشاره و افزود: نگاه شورای شهر به توسعه حمل‌ونقل عمومی و بهبود کیفیت هوا و کنترل ترافیک بوده است که البته تفاهمنامه‌های خوبی هم در سفر چین بسته شده است.

پیرهادی خاطرنشان کرد: قرارداد تامین ۲۵۰۰۰ تاکسی و چند هزار دستگاه اتوبوس موجب توسعه حمل‌ونقل عمومی در شهر خواهد شد که امیدواریم هرچه زودتر عملیاتی شود.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر