صفر تا صد جنجال در اتاق بازرگانی / سلاح ورزی دقیقا چه می‌کند؟

آیا عمر ریاست سلاح ورزی بر اتاق ایران کمتر از یک ماه خواهد بود؟

صفر تا صد جنجال در اتاق بازرگانی / سلاح ورزی دقیقا چه می‌کند؟

ماجرا از آنجا آغاز شد که حسین سلاح‌ورزی به دلیل انتشار چند پست در صفحات شخصی خود در حمایت از فتنه سال گذشته از سوی مراجع نظارتی به منظور حضور در انتخابات دوره دهم اتاق بازرگانی اتاق ایران ردصلاحیت شد.

سلاح-ورزی-۱

سلاح-ورزی-2

سلاح-ورزی-۳

سلاح-ورزی-4

علی رغم اینکه این موضوع به انجمن نظارت بر انتخابات اتاق ابلاغ شده بود سلاح ورزی در این انتخابات حاضر و با تخلف محرز این انجمن به‌عنوان رئیس اتاق بازرگانی انتخاب شد.

با توجه به محرز شدن تخلف برخی اعضای انجمن نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی ایران در روند برگزاری این انتخابات ، خبرها از قوت گرفتن ابطال انتخابات اخیر حکایت داشت.

 

در همین خصوص تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مکاتبه‌ای با وزیر صمت خواستار ابطال این انتخابات شده بودند و بر همین اساس موضوع در دستور کار کمیسیون اصل ۹۰ مجلس و همچنین شورای‌عالی نظارت بر اتاق بازرگانی قرار گرفت.

در همین حین سند جدیدی در خصوص رد صلاحیت سلاح ورزی از انتخابات اتاق بازرگانی منتشر شد که نشان می‌دهد حراست وزارت صمت، یک روز قبل از برگزاری انتخابات اتاق بازرگانی، نظر مرجع قانونی یعنی وزارت اطلاعات را مبنی بر رد صلاحیت سلاح ورزی به رئیس انجمن نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی اعلام کرده است.

نامه-سلاح-ورزی-۱

پس از انتشار این تصویر خبری مبنی بر خداحافظی زودهنگام سلاح ورزی با صندلی ریاست اتاق ایران در رسانه ها منتشر شد اما تنها دقایقی بعد سلاح ورزی این خبر را کذب محض دانست و عنوان کرد من با تمام قدرت در محل کارم حاضر هستم.

  • بیشتر بخوانید:

 

بعد از این بود که جدال تن به تن دولت و مسئولان با سلاح ورزی آغاز شد. در حالی که دولتی ها و نمایندگان مجلس روزانه بر عدم تایید صلاحیت سلاح ورزی  و غیر قانونی بودن انتخابات اتاق ایران تاکید می کردند، او در محافل عمومی و رویدادها حضور پیدا کرده و به عنوان رییس اتاق ایران تولید محتوای خبری می کرد. از رفتارها و عمکلرد سلاح ورزی در روزهای اخیر نیز این گونه به نظر می رسد که سلاح ورزی از تمام مسیرهای موجود استفاده می کند تا جایگاه خود را به عنوان رییس جدید اتاق بازرگانی ایران در میان فعالان اقتصادی و اذهان عمومی تثبیت کند.

او حتی از رویدادهای نمایشگاهی نیز بازدید می کند تا خود را به عنوان رییس جدید اتاق بازرگانی ایران به مشارکت کنندگان در رویدادها معرفی کند.

حسین-سلاح-ورزی

اما امروز خبرگزاری ایسنا مجددا تصویری از متن نامه استعفای سلاح ورزی منتشر کرد. در این نامه آمده است که «به منظور فراهم کردن شرایط بهتر جهت فعالیت ها و ماموریت های اتاق بازرگانی، به عنوان خانه بخش خصوصی ایران، ترجیح اینجانب به این است که کناره گیری نمایم. لذا بدینوسیله مراتب استعفای خود را از ریاست اتاق بازرگانی ایران به محضر شما بزرگواران اعلام و تقدیم میدارم.»

photo_2023-07-04_10-15-44

انتشار این خبر نیز با واکنش تند سلاح ورزی همراه بود. او با انتشار دو توییت نسبت به این موضوع واکنش نشان داد. او در توییت ها عنوان کرده که نامه منتشر شده توسط ایسنا را فاقد اعتبار می داند و روز یکشنبه پیرامون این حواشی صحبت خواهد کرد.

توییت-سلاح-ورزی-۱

توییت-سلاح-ورزی-2

حال باید دید این حواشی به کجا می رسد و آیا عمر ریاست سلاح ورزی بر اتاق ایران کمتر از یک ماه خواهد بود یا خیر.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس

    در نهایت مقصر ریس جمهور است که یک آدم ضد نظام و طرفدار آشوبگران هنوز سر کار هست .انتخابات نزدیک است

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها