داستان نجات یک برند بزرگ خوراکی + فیلم

مدیران برگرکینگ تصمیم گرفتند لوگوی جدیدی برای آن طراحی کنند.

حجم ویدیو: ۲۸.۸۱M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۷:۱۷ دانلود ویدیو

برندهای بسیاری پس از طی دوران اوج خود، با چالش مواجه می‌شوند و به بازسازی یا به اصطلاح ری‌برندینگ نیاز پیدا می‌کنند. فست فود زنجیره‌ای برگرکینگ هم به همین سرنوشت دچار شد و در رقابت با سایر رقبا جا ماند.

در واکنش به این چالش، مدیران برگرکینگ تصمیم گرفتند لوگوی جدیدی برای آن طراحی کنند و منوها، فضای رستوران‌ها، کیفیت غذاها و کلا همه چیز را بهبود بخشند.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها