شوخی هوش مصنوعی با برندهای مشهور:

گوگل، مک دونالد و سامسونگ اگر آدم بودند

نمایش چهره برندهای مشهور با هوش مصنوعی نبوغ این تکنولوژی در خلق تصاویر خارق‌العاده را برای چندمین‌بار به‌خوبی نشان داد.

گوگل، مک دونالد و سامسونگ اگر آدم بودند

دوباره هوش مصنوعی و بازهم یک تصویرسازی دیگر! این‌بار نمایش چهره برندهای مشهور با هوش مصنوعی نظر کاربران فضای مجازی و رسانه‌های مرتبط را برانگیخته است. فکرش را بکنید که اگر برندهای مشهور جهان هرکدام چهره‌ای داشتند چه اتفاقاتی چقدر می‌توانستند تماشایی‌تر باشند. حال فناوری هوش مصنوعی دست به کار شده و برای هر برند از اپل و مایکروسافت گرفته تا مک‌دونالدو غیره و غیره و غیره… یک چهره طراحی کرده است.

هوش+مصنوعی+سامسونگسمت راست: سونی - سمت چپ: سامسونگ

از زمانیکه هوش مصنوعی میدجرنی و سایر هوش مصنوعی‌های مولد تصویر معرفی شدند، مردم به‌طور دیوانه‌وار ایده‌های ریز‌ودرشت خود را تصویرسازی کردند. وقتی مدتی از استفاده از مولدهای تصویر گذشت،‌ تماشای تصاویری که می‌ساختند هم از تب‌وتاب اولیه افتاد؛ اما همچنان ایده‌هایی نابی وجود دارند که کاربران با دیدنشان ذوق کنند.

هوش+مصنوعی+گوگلسمت راست: مایکروسافت - سمت چپ: گوگل

یکی از آخرین ایده‌های تصویرسازی‌شده با میدجرنی، چهره برندهای معروف است. این تصاویر در سابردیت midjourney که به محتوای تولیدشده با میدجرنی اختصاص دارد، به‌اشتراک گذاشته شده است. ایده‌پرداز و سازنده این تصاویر می‌گوید شگفت‌زده است که توانسته املا و شکل صحیح حروف NIKON را به‌درستی از میدجرنی بگیرد.

هوش+مصنوعی+انودیاسمت راست : نسکافه - سمت چپ: انودیا (سازنده کارت گرافیک رایانه)

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها