تیتر کوتاه بررسی کرد؛

معرفی کانون های تبلیغاتی فعال در ایران

شرکت های زیادی در حوزه تبلیغات محیطی فعالیت دارند. هرکدام از آژانس های تبلیغاتی دارای دسترسی و امتیاز مشخصی هستند در این گزارش به بررسی حوزه فعالیت، نوع خدمات و محل تبلیغ تحت پوشش مجموعه های تبلیغاتی می پردازیم.

معرفی کانون های تبلیغاتی فعال در ایران

هر  آژانس  تبلیغاتی   فعال در زمینه تبلیغات محیطی امتیاز دسترسی  به   نقاط و حوزه مشخصی را دارد. تبلیغ در محیط شهری و جاده ای  صرفا  فقط یک تصویر نیست؛ نشانی  از ردّ پول و اعتبار  است. در ادامه با حوزه اختیارات ، نحوه و محل  فعالیت بخشی ازمجموعه های فعال در عرصه تبلیغات محیطی  آشنا می شویم:

کانون تبلیغاتی معرفان

معرفان

آژانس تبلیغاتی  معرفان با شعار«معرفان، همراه شما در مسیر تبلیغات مؤثر و هدفمند» از سال   ۱۳۸۴ فعالیت خود را در زمینه تبلیغات محیطی آغاز کرده است.

نوع فعالیت مجموعه معرفان در زمینه تبلیغات محیطی در حال حاضر  به شرح زیر است:

  • میادین و بازارهای روز شهر تهران

  • نمایشگاه بین المللی تهران

  • تبلیغات محیطی و محاطی برج میلاد

  • تبلیغات محیطی جزیره کیش

مخاطبان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به نشانیmoarefan.com مراجعه کنند.

کانون تبلیغاتی ایران نوین

ایران _نوین

کانون تبلیغاتی ایران نوین با شعار« «ما تبلیغات را فراتر از یک آگهی می بینیم.» از سال ۱۳۸۲فعالیت خود را در زمینه تبلیغات محیطی آغاز کرده است.

نوع فعالیت مجموعه ایران نوین  در زمینه تبلیغات محیطی در حال حاضر  به شرح زیر است:

  • ۱۶۰ جایگاه بیلبورد اختصاصی در سراسر تهران 

  • بیلبورد

  • تابلوی شهری

مخاطبان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به نشانی irannovin.net مراجعه کنند.

آژانس تبلیغاتی آیینه تهران ویژن

آیینه_تهران

آژانس تبلیغاتی آیینه تهران با شعار«آیینه‌ی تمام نمای شما» از سال ۱۳۸۸  فعالیت خود را در زمینه تبلیغات محیطی آغاز کرده است.

نوع فعالیت مجموعه آیینه هنر در زمینه تبلیغات محیطی در حال حاضر  به شرح زیر است:

  • بیلبورد

  • عرشه پل

  • لایت باکس

  • تبلیغات اتوبوس

مخاطبان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به نشانی ayenehtehran.com مراجعه کنند.

 آژانس تبلیغاتی تمدن هنر

تمدن_هنر01

شرکت تبلیغاتی تمدن هنر با شعار « در تمدن هنر، تبلیغ نمی کنیم، تجربه می سازیم.» از سال ۱۳۷۸  فعالیت خود را در زمینه تبلیغات محیطی آغاز کرده است.

نوع فعالیت مجموعه تمدن هنر در زمینه تبلیغات محیطی در حال حاضر  به شرح زیر است: 

  • تاکسی بورد(روی بدنه تاکسی، سقف تاکسی) 

  • بیلبورد در عرشه پل، ساخت ماکت تبلیغاتی،

  • استرابورد و برگزاری کمپین تبلیغاتی شهری در تهران

مخاطبان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به نشانی   tamadonehonar.com مراجعه کنند.

 آژانس تبلیغاتی ویژن طرح رسام

ویژن-طرح-رسام

شرکت تبلیغاتی ویژن طرح رسام با شعار «هر تابلو قابی میان مخاطب و برند شماست» از سال ۱۳۹۱ فعالیت خودر را در زمینه تبلیغات محیطی با تمرکز بر تبلیغ در جایگاه های سوخت و فضاهای شهری فعالیت خود را آغاز کرده است.

نوع فعالیت تبلیغاتی مجموعه ویژن طرح رسام در زمینه تبلیغات محیطی در حال حاضر  به شرح زیر است: 

  • هدبوردها (تابلوهای سقف سایبان جایگاه)

  • استرابوردها و تابلوهای ورودی و خروجی جایگاه ها

  • بیلبوردهای شهری منتخب در محورهای ارتباطی تهران و شمال

  • تلویزیون های شهری (ساینج ها) با قابلیت پخش ویدئو و گزارش اکران دیجیتال

مخاطبان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به نشانی visiontarh.com مراجعه کنند.

آژانس تبلیغاتی نوند ندای آسیا

نماوند

شرکت تبلیغاتی نوند با شعار«ما ۲۵ سال تجربه در راهکارهای رسانه داریم» از سال ۱۳۷۶ فعالیت خود را در زمینه تبلیغات محیطی با تمرکز آغاز کرده است. 

نوع فعالیت تبلیغاتی مجموعه نوند در زمینه تبلیغات محیطی در حال حاضر به شرح زیر است:

  • اجاره بیلبورد تبلیغاتی در تهران و شهرستان ها

  • بیلبورد فضای نمایشگاهی

  • بیلبورد در سطح شهر

  • مراکز خرید

  • برگزاری ایونت

  • تبلیغات ورزشی

مخاطبان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به  نشانی navand.com مراجعه کنند.

آژانس تبلیغاتی کوشا

کوشا-تبایغات

شرکت تبلیغاتی کوشا با شعار «خلق یک ارتباط، ارتباطی بین محصول و مخاطب، ارتباطی که قرار است نه برای یک لحظه که برای همیشه ماندگار شود.» از سال ۱۳۹۴ فعالیت خود را در زمینه تبلیغات محیطی آغاز کرده، این شرکت در حال حاضر بیش از ۱۵۰ بیلبورد فعال در سطح تهران و سایر شهرها دارد.

نوع فعالیت تبلیغاتی مجموعه کوشا در زمینه تبلیغات محیطی در حال حاضر  به شرح زیر است:

  • تبلیغ در بیلبورد بزرگراه همت

  • تبلیغ در بیلبورد بزرگراه چمران

  • تبلیغ در استرابورد شهری

  • تبلیغ روی عرشه پل

  • بیلبورد بزرگراه یادگار امام

  • بیلبورد بزرگراه بابایی

  • بیلبورد آزادراه تهران_ کرج

  • اجرای کمپین تبلیغاتی شهری

مخاطبان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به  نشانی   koosha.ir مراجعه کنند.

گروه تبلیغاتی آسا

آسا

شرکت تبلیغاتی آسا با شعار «تبلیغات را از هزینه ای گذرا به سرمایه ای ماندگار تبدیل می کند. » از سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را در زمینه تبلیغات محیطی در مترو آغاز کرده است.

نوع فعالیت تبلیغاتی مجموعه آسا در زمینه تبلیغات محیطی در حال حاضر به شرح زیر است:

  • بدنه مترو

  • سکو روی تابلو

  • گیت ورود و خروج

  • ماکت حجمی

  • لایت باکس

  • کتیبه داخل واگن

مخاطبان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به  نشانی  asanegargroup.ir مراجعه کنند.

کانون تبلیغاتی آگه سازان

آگه-سازان

شرکت تبلیغاتی آگه سازان با شعار«در مسیر خلق ارتباطی ماندگار، تجربه های تازه برای فردا بسازیم.» از سال ۱۳۸۷ فعالیت خود را در زمینه تبلیغات محیطی آغاز کرده است.

نوع فعالیت تبلیغاتی مجموعه آگه سازان در زمینه تبلیغات محیطی در حال حاضر به شرح زیر است:

  • کارگزار رسمی سازمان زیباسازی شهرداری

  • بیلبورد در مناطق مختلف تهران

مخاطبان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به  نشانی  agahsazan.com مراجعه نمایند.

شرکت تبلیغاتی رسش

تبلیغات-رس

شرکت تبلیغاتی رسش با شعار««تعهد، صداقت و حسن انجام کار» از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را در زمینه تبلیغات محیطی آغاز کرده است.

نوع فعالیت تبلیغاتی  مجموعه  رسش در زمینه تبلیغات محیطی در حال حاضر به شرح زیر است:

  • اجاره بیلبورد و پل  در مازندران

  • اجاره بیلبورد و پل  در اصفهان

  • اجاره بیلبورد و پل  در کرج

  • اجاره بیلبورد و پل  در مشهد

  • اجاره بیلبورد و پل  در تبریز

  • تبلیغات در فضای اختصاصی

    مخاطبان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به  نشانی raseshmedia.com مراجعه کنند.

شرکت تبلیغاتی سیما آرا

سیما-آرا

شرکت تبلیغاتی سیماآرا با شعار«آنچه را باور داشته باشید، واقعیت خواهد شد.» فعالیت خود را از سال ۱۳۷۵ آغاز کرده است.

نوع فعالیت تبلیغاتی  مجموعه سیما آرا  در زمینه تبلیغات محیطی در حال حاضر به شرح زیر است:

  • مگابورد

  • پل و بیلبورد

  • فضای فرودگاه

  • فروشگاه های زنجیره ای  هایپر استار

  • سازه های مواصلاتی

  • رسانه های محیطی شهرستان

  • ماکت حجمی

  • اتوبوس های شهر تهران

  • طبقات بزرگراه صدر

مخاطبان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به  نشانی simaara.com مراجعه کنند.

شرکت تبلیغاتی فرا دید هنر

فرادید

شرکت تبلیغاتی فرادید هنر با شعار««آنچه «فرادیدهنر» در پی آن است؛ اثربخشی تبلیغ شماست، مهم ترین ارزش فرادیدهنر، حفظ اعتباری ست که با بیش از دو دهه تلاش و حضور درخشان به آن دست یافته است.» فعالیت خود را از سال۱۳۸۳ آغاز کرده است.

نوع فعالیت تبلیغاتی  مجموعه فرادید هنر در زمینه تبلیغات محیطی در حال حاضر  به شرح زیر است:

  • تبلیغات محیطی (طراحی، اجرا، نصب بیلبورد، عرشه پل، ابرسازه) در تهران و سطح کشور 

  • رسانه در اماکن ورزشی (مثل باشگاه انقلاب، پیست اسکی دیزین، پیست شمشک) 

  • طراحی و اجرای رویدادهای تبلیغاتی در فضاهای شهری، فروشگاهی و ورزشی 

  • چاپ با چاپخانه اختصاصی (خدمات چاپ محیطی

  • ساخت سازه های حجمی شهری (ماکت های حجمی تبلیغاتی)

مخاطبان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به  نشانیfaradid-honar.com مراجعه کنند.

خلق اثر ویژه توسط آژانس های تبلیغاتی

وقتی ساختار بازار تبلیغات محیطی را از نزدیک بررسی می کنیم، روشن می‌شود که نقش آژانس‌ها فقط فراهم کردن چند سازه و تابلو نیست؛ آژانس های تبلیغاتی  در واقع مسیر عبور مخاطب را تحلیل  و دسترسی برندها را به موقعیت‌هایی نزدیک می کنند  که خودِ برند به‌تنهایی نمی‌تواند به آن‌ها برسد. همین امتیازِ دسترسی است که یک پیام تجاری معمولی را به حضور مؤثر در شهر  تبدیل می‌کند

آژانس‌هایی که شبکه رسانه‌ای گسترده‌تری دارند، در عمل توان بیشتری برای ساختن تکرار دیداری، تثبیت هویت برند و افزایش سهم ذهنی مخاطب ایجاد می‌کنند. این یعنی هر متر رسانه، اگر درست انتخاب شود، می‌تواند مستقیماً به رشد فروش، توسعه جایگاه برند و تقویت حضورش در بازار منجر شود.

تبلیغات محیطی در ظاهر ساده است، اما پشت آن ترکیبی از داده، موقعیت‌یابی و مدیریت رسانه قرار دارد. همین ترکیب است که خیلی از برندها را از مرحله «شناخته شدن» به مرحله «انتخاب شدن» می‌رساند و این همان ارزشی است که آژانس‌ها در این صنعت خلق می‌کنند.

تیترکوتاه مدیا

سرمایه‌گذاری برای تولید؛ کدام سرمایه، کدام تولید؟

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما