خلاقیت ماکارونی مانا با الهام از فیلم پدرخوانده / «دُن ماکارونه» مأموریت جدیدی آغاز کرد!

شرکت ماکارونی مانا با انتشار ویدیویی خلاقانه در شبکه های اجتماعی، با الهام از فیلم ماندگار «پدرخوانده»، توجه کاربران را به خود جلب کرد. این ویدیو با عنوان «دُن ماکارونه» روایت طنزآمیزی از تلاش برای به دست آوردن «محموله ای باارزش» از دنیای طعم و مزه است.

شرکت ماکارونی مانا در تازه ترین کمپین تبلیغاتی خود، با نگاهی خلاقانه به یکی از شاهکارهای سینمای جهان، فیلم «پدرخوانده»، ویدئویی متفاوت و جذاب تولید کرده است. این کلیپ با فضایی سینمایی و لحن طنزآمیز، داستانی را روایت می کند که در آن «دُن ماکارونه» – شخصیت اصلی و الهام گرفته از دون کورلئونه – برای به دست آوردن محموله ای ارزشمند از طعم و کیفیت، بهترین مأموران خود را راهی مأموریتی خاص می کند.

ماکارونی مانا در توضیح این ویدیو که در صفحه رسمی اینستاگرام برند منتشر شده، نوشته است:

«وقتی دُن ماکارونه برای به دست آوردن این محموله باارزش ماهرترین مأمورهاش رو می فرسته؛ قصه ی واقعی پدرخوانده، این شاهکار سینما رو از شاهکارِ مزه ها، ماکارونی مانا بشنوید.»

این رویکرد تبلیغاتی، که ترکیبی از طنز، نوستالژی سینمایی و خلاقیت بصری است، بازخوردهای مثبتی در میان مخاطبان شبکه های اجتماعی داشته و به عنوان یکی از کمپین های خلاقانه حوزه صنایع غذایی شناخته شده است.

با استفاده از موسیقی، طراحی صحنه و لحن روایی فیلم پدرخوانده، این کلیپ توانسته پیامی ساده اما مؤثر را منتقل کند: «ماکارونی مانا همان محموله ی ارزشمندی است که برای به دست آوردنش باید بهترین ها دست به کار شوند.»

تیترکوتاه مدیا

سرمایه‌گذاری برای تولید؛ کدام سرمایه، کدام تولید؟

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما