گزارش بازار سهام ۱۷ مهر ۱۴۰۲

به لطف فولادی‌ها شاخص ۲ میلیون واحدی از دست نرفت!

پس از اتمام معاملات امروز شاخص کل با افزایش ۴ هزار و ۴۷۰ واحد مثبت به ۲ میلیون و ۵ هزار واحد رسید.

به لطف فولادی‌ها شاخص ۲ میلیون واحدی از دست نرفت!

روز گذشته شاخص کل بورس در پایان معاملات ۵۱ هزار واحد ریزش داشت. این ریزش سبب شد تابورس بازان با نگرانی بازار امروز را دنبال کنند. بازار سهام با توجه به اتفاقات اخیر خاورمیانه نیز تحت تاثیر بوده و سهامداران با دلهره تحولات تالار شیشه ای را پیگیری می کنند.

در بازار سهام امروز، پس از اتمام معاملات امروز شاخص کل با افزایش ۴ هزار و ۴۷۰ واحد مثبت به ۲ میلیون و ۵ هزار واحد رسید و شاخص هم وزن با کاهش ۲ هزار و ۲۵۶ واحدی همراه بود که منجر شد در ایستگاه ۶۸۰ هزار واحد توقف کند. ارزش کل معاملات امروز بورس تهران ۴ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان بوده است. در معاملات امروز نمادهای "فولاد" با ۲۲۸۲، "فارس" با ۱۳۹۶ و "فملی" ۱۰۲۷ واحد منفی سه نماد تاثیرگذار بر شاخص بودند.

همچنین از سوی دیگر در بازار فرابورس شاهد کاهش ۳۴ واحدی در شاخص کل بودیم که منجر شد این شاخص در محدوده ۲۴ هزار و ۹۹۱ واحدی توقف کند. در این بازار نماد "بپاس"با ۶۶ واحد منفی، "وسپهر" با ۱۶.۲ واحد مثبت و "آرایا" با ۱۳ واحد مثبت از تاثیرگذارترین‌ها بر شاخص کل بودند.

نقشه17

ارزش معاملات خرد (بورس و فرابورس) در روز جاری به سطح ۴.۳۳۱ میلیارد تومان رسیده است همچنین ارزش دلاری بازار (بورس و فرا‌بورس) در روز جاری به ۱۶۰ میلیارد دلار رسید. باید گفت در روز جاری ۳۶۰ میلیارد تومان پول حقیقی از بازار خارج شده است.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر