بورس | بازار سهام | بازار سرمایه | شاخص کل بورس

حساب این افراد شارژ شد

هفته گذشته سود سهام بیش از ۵۰۰ هزار سهامدار به مبلغ حدود ۲۷۳ میلیارد تومان واریز شد.

حساب این افراد شارژ شد

سرمایه‌گذاری در بورس به معنای خرید و فروش سهام شرکت‌ها در بازار سرمایه است و این عمل افراد و شرکت‌ها را قادر می‌سازد تا درآمد و سود از افزایش ارزش سهام یا تقاضا و عرضه در بازار بورس را بدست آورند. این نوع سرمایه‌گذاری معمولاً با ریسک‌هایی همراه است و نیاز به تحلیل دقیق و مطالعه بازار دارد.

براساس اعلام شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار، در هفته اول بهمن امسال، شش شرکت سود سنواتی و ۵ شرکت سود جاری صاحبان سهام خود را پرداخت کردند.

بر این اساس، در این بازه زمانی، ۶ شرکت صنایع سرام آرا، شرکت گروه صنعتی سپاهان، پویا زرکان آق‌دره، بازرگانی و تولیدی مرجان کار، گروه دارویی برکت و موتوژن سود سنواتی ۷۳ هزار سهامدار را که شامل ۱۴۶ میلیارد و ۹۲۱ میلیون تومان است، با استفاده از سامانه جامع اطلاعات مشتریان یعنی سجام واریز کردند.

همچنین ۵ ناشر سرمایه‌گذاری امین توان آفرین‌ساز، پست پیشگامان بادپا، سرمایه‌گذاری شاهد، شرکت مهندسی ساختمان و تاسیسات راه‌آهن و ایرکاپارت صنعت سود جاری ۴۲۹ هزار سهامدار را به مبلغ ۱۲۶ میلیارد و ۲۲ میلیون تومان از سامانه سجام پرداخت کردند.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • بازنشسته مخابرات منطقه تهران

    امروز ۴ اسفند ۱۴۰۲ | ۴:۳۰ هست که متأسفانه هنوز هم سود سهام اخابر سال۱۴۰۱ برای من واریز نکردن چرا؟ هر سال سود سهام اخابر را تا 5 الی 15 بهمن ماه واریز می کردند ولی اما متأسفانه هنوز هم سود سهام اخابر سال 1401 واریز نشده است. بازنشسته مخابرات منطقه تهران

  • سود سهام اخابر چه زمانی واریز می‌شود؟

    سود سهام اخابر چه زمانی واریز می‌شود؟

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر