پشت پرده ها و راز های ناگفته ادمین اینستاگرام

واقعا چند درصد از این تبلیغاتی که در راستای استخدام ادمین پیج می بینیم، حقیقت دارد؟

پشت پرده ها و راز های ناگفته ادمین اینستاگرام

همه می دانیم که در شش سالِ اخیر با تند شدنِ تب اینستاگرام، تحولاتِ عجیبی در توسعه کسب و کار های اینترنتی به وجود آمده است.

حالا دیگر فرقی ندارد که شما یک حجره فرش فروشی دارید یا یک آنلاین شاپِ مدرن و امروزی، در هر صورت برای معرفی و دیده شدن، نیاز به قدرتِ فضای مجازی دارید.

خیلی از افراد با علمِ به این موضوع که امروزه انسان ها برای به دستِ آوردن شهرت مجازی حاضر به پرداختِ بهای خوبی هستند، دست به اقدامات سود جویانه می زنند. از فروش فالوور، لایک و ویو فیک گرفته تا وعده های رشد یک شبه و نجومی پیج ها.

اما واقعا همه این ها می تواند به اندازه ادمین اینستاگرام اثر مثبت داشته باشد یا بیشتر یک مهندسی تخریبِ حساب شده است؟ اصلا ادمین کیست و از کجا آمده؟

ادمین اینستاگرام واقعا کیست؟

مدیریت پیج اینستاگرام عبارتی است که بسیاری از کاربرانِ این شبکه اجتماعی با آن آشنا هستند، اما کمتر کسی با دقت از شخصیت و وظایف آن آگاهی دارد.

تیم ادمین اینستا در واقع یک گروه فرا زمینی با قدرت های جادویی نیست؛ بلکه یک تیمِ متخصص از کارشناسان و متخصصانِ فنی است که مسئولیت ‌های متنوعی را بر عهده می گیرند.

مدیریت پیج اینستاگرام تقریبا در دسته مشاغلِ نو ظهور اما با پتانسیل بالای درآمد زایی محسوب می شود. ادمین حرفه ای در واقعا خودش یکی از عوامل اصلی رشدِ درآمدِ پیج ها هست، پس طبیعی است که هزینه های خوبی دریافت کنند.

وظایف-ادمین

اصلی ترین مسئولیت های ادمین اینستاگرام

هر شخصی آمد و گفت که می تواند ظرفِ یک هفته پیجِ از رده خارج شده شما را به گلستانِ سعدی تبدیل کند، بدانید که یک جای کارش می لنگد.

ادمین حرفه ای اینستاگرام هرگز به شما وعده های کاذب نمی دهد چرا که قبل از هر چیزی وضعیت فعلی را آنالیز می کند.

پس مهم ترین وظیفه ادمین پیج اینستاگرام، گفتنِ حقیقت است، نه دادنِ دلخوشیِ بی پایه و اساس. از دیگر وظایفِ جدی ادمین پیج اینستاگرام، می تواند به موارد زیر اشاره کرد:

  • حفظ و افزایش امنیت: شخصی که مدیریت پیج اینستاگرام را بر عهده می گیرد، مسئولِ حفظ امنیت و حریم خصوصی پیجِ شما و حتی دنبال کنندگان شما را بر عهده دارد. این تیم بر روی ردیابی و حذف حساب ‌های جعلی، محتوای نامناسب و فعالیت‌ های مخرب در صفحه تمرکز دارد.
  • پشتیبانی تمام وقت: البته این مورد بستگی دارد که شما چه نوع از ادمین اینستا را استخدام کرده باشید؛ تمام وقت یا پاره وقت.

    ادمین هایی که وظیفه مدیریتِ همه جانبه پیج را دارند، به عنوان نقطه تماسِ اصلی بین کاربران و بیزنس شما هستند.

    در حقیقت هر سفارشی باید از فیلتر او گذر کند تا به مرحله ثبت برسد. آن ‌ها به دایرکت ها و شکایات کاربران پاسخ می ‌دهند و در حل مشکلاتِ فنی و اجرایی کمک می‌ کنند.

  • مدیریتِ محتوا: ادمین ‌ها مسئولیتِ مدیریت محتوای منتشر شده را دارند. البته باز هم به نوعِ ادمین بستگی دارد. مثلا این که آیا او را فقط برای پاسخگویی به دایرکت استخدام کرده اید یا علاوه بر این وظیفه ساخت و انتشارِ محتوا را هم بر عهده دارد.

    این که پست ها، استوری ها، حرفه ای بودنِ پروفایل، کاور هایلایت، زمانِ انتشارِ محتوا و ... با چه کیفیتی ارائه شوند، در دسته وظایفِ اصلی یک ادمین اینستاگرام است. ماحصلِ حرفه ای بودنِ ادمین، چیزی نیست جز افزایشِ ارگانیکِ فالوور ها و شهرت و اعتبارِ برند شما.

مزایای استخدام ادمین پیج اینستاگرام

اگر گزارش را تا اینجا خوانده باشید قطعا متوجه اهمیتِ مدیریت اینستاگرام در عصرِ حاضر شده اید. اما برای آن که یک خلاصه نویسی کوچک داشته باشیم، به مهم ترین دلایلِ استخدام ادمین اشاره می کنیم:

استخدام-ادمین

  • افزایش اعتماد کاربران: این که دنبال کنندگانِ شما بعد از آن که به مشتری تبدیل می شوند، خیالشان از همیشه در دسترس بودنِ شما راحت باشد، جلبِ اعتماد به همراه می آورد.
  • پاسخگویی سریع به مشکلات: این که یک نفر تمام وقت حضور داشته باشد تا فیدبکی که از رضایت یا انتقادِ مشتری دریافت می شود را به اطلاعِ شما برساند، تا حدِ چشم گیری باعثِ رشدِ کیفیتِ خدمات شما می شود. در نتیجه همه این ها رضایتِ مشتری و تجربه کاربری مطلوب را به همراه می آورد.
  • محافظت از داده های خصوصی: حضور مداومِ ادمین‌ اینستاگرام در برخورد با حساب ‌های فیک و محتوای تخریبی، امنیت و حریم خصوصی برندِ شما را تضمین می ‌کند.

روش های استخدام ادمین اینستا

راه های رسیدن به خدا زیاد است اما اصولا همیشه نزدیک ترین راه، مطمئن ترین است. استخدام ادمین برای مدیریت پیج اینستاگرام ممکن است به شیوه‌های مختلفی صورت بگیرد که هرکدام از این روش‌ ها دارای مزایا و معایب خاص خود هستند. به صورتِ کلی2 روش معمول تر است:

  • استخدام مستقیمِ یک فرد: این روش تقریبا سنتی ترین فرمِ استخدامِ ادمین اینستاگرام است. به این صورت که شما دنبال ادمین می گردید و یکی از دوستان یا آشنا ها به شکلِ پیشنهادی مثلا پسر خاله اش را معرفی می کند. توجه داشته باشید که استخدام فرد به عنوانِ ادمین، هیچ گونه ضمانتی بر کیفیت و بالا رفتنِ بازدهی پیج ندارد. تازه چون قرار داد رسمی بینتان امضا نشده، فرد می تواند هر زمانی که خسته شد انصراف بدهد و حالا شما میمانید و یک پیجِ دوباره بدونِ ادمین!
  • استخدام توسط شرکت ‌ها و کارفرمایان: این روز ها پیدا کردنِ یک تیم برای مدیریت پیج اینستاگرام از راهِ شرکت های معتبر، بهترین و عاقلانه ترین راه است.

    وقتی شما کار را به یک تیم حرفه ای می سپارید دیگر نگرانِ رفتنِ ادمین و خالی ماندنِ جایش یا ساخت و ساعاتِ انتشارِ پست و استوری ها، یا دغدغه حفظ امنیت پیج خود را ندارید.

در نظر داشته باشید که کسب و کار و منبع درآمدتان را نباید به دست هرکسی که از راه رسید بسپارید؛ تحقیق و تحقیق و تحقیق حرف اول را در انتخاب شرکت یا شخص مناسب برای مدیریت پیج اینستاگرامتان می زند.

ایران مایند با سابقه طولانی مدت در زمینه مدیریت پیچ اینستاگرام و انتخاب ادمین اینستاگرام حرفه ای می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

با کلیک کردن اینجا می توانید نمونه کار ها، شرح خدمات و تعرفه این شرکت را در زمینه ادمین حرفه ای اینستاگرام ببینید.

رپورتاژ
برچسب‌های خبر
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها