اقامت به‌صرفه در سلمان شهر: معرفی ۵ هتل ارزان با امکانات مناسب

تقریبا هیچ‌کس نیست که متل‌قو یا همان سلمان‌شهر را نشناسد. این شهر به‌قدری محبوب و معروف است که اغلب مسافران استان مازندران حداقل یک بار به آن سفر می‌کنند تا از جذابیت‌های آن بهره‌مند شوند.

اقامت به‌صرفه در سلمان شهر: معرفی ۵ هتل ارزان با امکانات مناسب

تقریبا هیچ‌کس نیست که متل‌قو یا همان سلمان‌شهر را نشناسد. این شهر به‌قدری محبوب و معروف است که اغلب مسافران استان مازندران حداقل یک بار به آن سفر می‌کنند تا از جذابیت‌های آن بهره‌مند شوند. سلمان‌شهر که بخشی از شهرستان عباس‌آباد است، به‌سبب وجود متلی به نام «قو»، با نام متل‌قو شناخته می‌شود. این ناحیه چندین سال است که به یک شهرک توریستی تبدیل شده و عده زیادی از گردشگران داخلی و خارجی را به‌سمت خود می‌کشاند. در این مقاله، می‌خواهیم بهترین هتل سلمان ‌شهر را از میان هتل ‌های ارزان‌قیمت آن معرفی کنیم. همراه ما بمانید.

متل-قو

بهترین هتل ‌های اقتصادی سلمان‌شهر برای سفری ارزان

در سلمان‌شهر، همه‌چیز از یک متل شروع شد؛ متلی که جمشید جوانشیر تأسیس کرد و آن‌قدر محو زیبایی قوها بود که نام آن را «متل‌‌قو» گذاشت. این متل در سال 1338 افتتاح و رفته‌رفته سبب رونق یافتن منطقه شد. در آن دوران، به‌دلیل قیمت اقتصادی متل‌قو بسیاری از افراد قشر متوسط مجذوب آن شدند و به‌همین‌ترتیب، نام متل‌قو در میان مردم شهرهای مختلف پیچید. با محبوب‌شدن متل‌قو، به‌مرور زمان شهرک‌های کوچکی در اطراف آن ساخته شدند و از سال ۱۳۴۰، شهری به نام «ساقی کلایه» در این منطقه پدید آمد. بعدها نام آن به «سلمان‌شهر» تغییر کرد.

در‌حال‌حاضر، توریستی‌بودن متل‌قو سبب افزایش هزینه‌های سفر به این منطقه شده است. به‌طورکلی، سفر به سلمان‌شهر را نمی‌توان ارزان و اقتصادی دانست؛ بااین‌حال، با رعایت برخی نکات می‌توانید از هزینه‌ها بکاهید. به‌عنوان مثال، می‌توانید خرید بلیط قطار را جایگزین روش‌های پرهزینه کنید و یا به‌جای گران‌ترین هتل سلمان‌شهر، یک هتل اقتصادی را انتخاب کنید؛ در همین راستا، برخی از هتل ‌های ارزان‌قیمت و درعین‌حال باکیفیت متل‌قو را در ادامه معرفی خواهیم کرد.

هتل الماس

یکی از هتل ‌های اقتصادی منطقه عباس‌آباد که در 10کیلومتری سلمان‌شهر واقع شده، هتل الماس است. این هتل در سال 1393 فعالیت خود را آغاز کرده و در دسته هتل ‌های سه‌ستاره قرار می‌گیرد؛ بااین‌حال، بهترین امکانات را با هزینه‌ای معقول و منصفانه ارائه می‌دهد. مجموعا 34 واحد اقامتی در این هتل وجود دارند که 140 تخت را در خود گنجانده‌اند. برخی از این واحدهای اقامتی اتاق‌هایی با ظرفیت 1 الی 3 نفر هستند و برخی دیگر، سوئیت‌هایی هستند که تا 6 نفر هم ظرفیت دارند. بسته به زمانی که هتل الماس را رزرو می‌کنید، هزینه اقامت شما متغیر خواهد بود؛ اما درمجموع این هتل ارزان‌قیمت است و با هزینه‌ای منصفانه می‌توانید آن را رزرو کنید. هتل الماس با دریا فاصله کمی دارد و با اقامت در این هتل می‌توانید به جاذبه‌های متعددی نظیر روستای کندلوس یا دریاچه ولشت، دسترسی آسانی داشته باشید.

هتل آسمان

دومین هتلی که به شما معرفی می‌کنیم؛ هتل آسمان در منطقه عباس‌آباد است که فاصله کمی تا متل‌قو دارد. این هتل در دسته هتل ‌های سه‌ستاره قرار می‌گیرد و ازاین‌رو، قیمتی اقتصادی داشته و امکانات مطلوبی را ارائه می‌دهد. هتل آسمان در سال 1390 فعالیت خود را آغاز کرد و از همان سال تاکنون، همواره به‌عنوان یکی از هتل ‌های محبوب نزد مسافران شناخته می‌شود. در سال 1395، هتل را بازسازی کردند تا خدمات با کیفیت بهتری به مسافران ارائه شود. 28 واحد اقامتی هتل آسمان در 6 طبقه ساخته شده‌اند و همگی آن‌ها از امکانات موردنیاز برای اقامتی دلچسب بهره‌مندند. قیمت بلیط قطار سلمان‌شهر و همچنین هزینه رزرو هتل آسمان را می‌توانید از سایت فلای تودی بررسی کنید.

سلمان-شهر

هتل گل

هتل گل از دیگر هتل ‌های باسابقه و ارزان شمال کشور است که از سال 1365 تاکنون، از مهمانان پذیرایی می‌کند. این هتل در منطقه عباس‌آباد واقع شده و تنها 4 کیلومتر با سلمان‌شهر فاصله دارد. این هتل در سال 1391 مورد بازسازی و مرمت قرار گرفت تا محیط بهتری برای اقامت مهمانان باشد. در‌مجموع، 20 اتاق و سوئیت در هتل گل عباس‌آباد وجود دارد که سوئیت‌های آن به‌صورت دوبلکس ساخته شده‌اند. نکته مثبت درباره هتل این است که فاصله بسیار کمی تا دریا دارد و با طی‌کردن مسافت 5 دقیقه‌ای می‌توانید به سواحل زیبای دریای خزر برسید.

هتل دوریکا

هتل دوریکا یکی از هتل ‌های سه‌ستاره عباس‌آباد است که باید حتما با آن آشنا شوید. برای داشتن اقامتی ارزان‌قیمت و درعین‌حال باکیفیت، هتل دوریکا انتخاب مناسبی است. این هتل یکی از اقامتگاه‌های نوساز این ناحیه است که در سال 1397 افتتاح شده و بهترین خدمات را ارائه می‌دهد. ساختمان هتل دوریکا 5 طبقه است و مجموعا 36 اتاق در این طبقات ساخته شده‌اند. لازم به ذکر است که 111 تخت در اتاق‌های هتل دوریکا وجود دارد و ازاین‌رو ظرفیت قابل‌قبولی دارد. استعلام قیمت بلیط قطار و قیمت هتل دوریکا را از سایت یا اپلیکیشن فلای تودی بگیرید.

هتل پاپیون

آخرین پیشنهاد ما در این فهرست برای داشتن اقامتی ارزان در سلمان‌شهر، هتل پاپیون است. این هتل در محدوده عباس‌آباد واقع شده و از سال 1386 تاکنون، به ارائه خدمات مشغول است. هتل پاپیون در 2 طبقه ساخته شده و مجموعا 28 اتاق دارد که می‌توانید به‌دلخواه در یکی از آن‌ها ساکن شوید. هتل پاپیون یک هتل سه‌ستاره است که خدمات مطلوبی را با کمترین هزینه به مسافران ارائه می‌دهد. اتاق‌های این هتل منظره‌ای از دریا و جنگل را به‌نمایش می‌گذارند. این هتل سلمان‌شهر برای اقامتی ارزان و دلچسب، پیشنهاد می‌شود.

مازندران

خرید بلیط قطار و رزرو هتل سلمان‌شهر از فلای تودی

برای آن‌که نهایت لذت را از سفرتان ببرید و نگران اقدامات پیش از سفر نباشید، باید با فلای تودی آشنا شوید. این پلتفرم تمام آن‌چه که برای سفر نیاز دارید را در اختیارتان قرار می‌دهد. خرید بلیط قطار، خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل، اخذ ویزای توریستی برای سفرهای خارجی و مواردی از این دست را می‌توانید از‌طریق پلتفرم فلای تودی پیش ببرید. خبر خوش این‌که فلای تودی به‌طور متناوب تخفیف‌های هیجان‌انگیزی را بر روی خدمات خود اعمال می‌کند و برای کاهش هزینه‌ها فوق‌العاده است. وارد سایت یا اپلیکیشن این پلتفرم شده و برای سفری خاطره‌انگیز آماده شوید.

رپورتاژ
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها