هر آنچه باید از امکانات قطار ۵ ستاره زندگی بدانید

قطار زندگی یکی از بهترین و لوکس‌ترین ترن‌های شرکت رجا است که خدمات بی‌نظیری را به مسافران خود ارائه می‌کند. در ادامه مطلب درباره این قطار و امکانات آن بیشتر می‌دانیم.

هر آنچه باید از امکانات قطار ۵ ستاره زندگی بدانید

این روزها که سفر با قطار در میان مسافران محبوبیت زیادی پیدا کرده، شرکت‌های حمل‌ونقل زیادی به ناوگان ریلی کشور افزوده شده‌اند که ازجمله محبوب‌ترین آن‌ها می‌توان به شرکت رجا اشاره کرد. قطارهای این شرکت با نام‌‌ها، امکانات و خدمات متنوعی در مسیرهای ریلی کشور فعالیت می‌کنند که سفر با هریک از آن‌ها مزایای خاص خود را دارد. قطار زندگی یکی از بهترین و لوکس‌ترین ترن‌های شرکت رجا است که خدمات بی‌نظیری را به مسافران خود ارائه می‌کند. در ادامه مطلب درباره این قطار و امکانات آن بیشتر می‌دانیم. تا پایان همراه ما باشید.

قطار

درباره شرکت رجا و قطار ۵ ستاره زندگی

رجا یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های حمل‌و‌نقل ریلی در کشور بوده که از سال ۱۳۷۶ فعالیت خود را آغاز کرده است. درحال‌حاضر نیز این شرکت با اختیار داشتن ۶۵ درصد از سهم بازار بزرگ‌ترین مجموعه قطاری کشور محسوب می‌شود.

قطار ۵ ستاره زندگی که از سال  ۱۳۹۴ به ناوگان ریلی کشور افزوده شده، یکی از بهترین ترن‌های شرکت رجا است که در مسیرهای ریلی مختلفی فعالیت دارد. این قطار با طراحی شیک و مدرن واگن‌ها، تعبیه تجهیزات پیشرفته در کوپه‌های ۴نفره و ارائه خدمات هتلی توانسته است، رضایت اکثر مسافران را جلب کند. اگر برای شما تجربه یک سفر راحت و لذت‌بخش در اولویت است، پیشنهاد می‌شود که در اولین فرصت بلیط پیش فروش قطار ۵ ستاره زندگی را تهیه کنید.

قطار-رجا

امکانات قطارهای لوکس زندگی

خدمات و تجهیزات مختلف قطارهای ۵ ستاره لوکس زندگی رجا، تهیه پیش فروش بلیط قطار از این شرکت را الزامی می‌کند. در ادامه به بررسی مهم‌ترین امکانات قطارهای زندگی می‌پردازیم:

  • بدرقه و استقبال از مسافران با فرش قرمز؛
  • سرو نوشیدنی و پذیرایی از مسافران در بدو ورود به قطار؛
  • امکان سفارش غذا در رستوران مدرن و شیک قطار؛
  • درنظر گرفتن پک پذیرایی مخصوص کودکان؛
  • امکان خرید انواع غذا، نوشیدنی و تنقلات از بوفه و کافی‌شاپ ترن؛
  • طراحی و تعبیه صندلی‌های راحت و مبلی؛
  • تقدیم پک سرویس خواب تمیز و بهداشتی شامل لحاف، بالشت و تشک؛
  • تقدیم پک لوازم بهداشتی شامل مسواک، خمیردندان، دستمال‌کاغذی و دمپایی یک‌بار مصرف؛
  • تعبیه سیستم تهویه مطبوع به‌صورت جداگانه در هر کوپه؛
  • برخورداری از دو سیستم صوتی و تصویری مجهز بدون تداخل صدا با یکدیگر؛
  • امکان اتصال سیستم صوتی و تصویری به موبایل و تبلت؛
  • وجود سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در تمام واگن‌ها؛
  • پخش روزنامه و مجله در هر کوپه؛
  • امکان امانت گرفتن کتاب‌های مختلف از کتابخانه قطا؛
  • ثبت درخواست بیدارباش؛
  • سیستم احضار مهماندار در هر یک از کوپه‌های قطار زندگی؛
  • سرو عصرانه، ناهار یا شام بسته به نوع کلاس بلیط و زمان حرکت؛
  • وجود ویلچر برای استفاده افراد معلول و سالمند؛
  • ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی؛
  • امکان استفاده از جعبه کمک‌های اولیه تعبیه‌شده در هر قطار؛
  • امکان اتصال به وای فای؛
  • همراهی مهمانداران مجرب و حرفه‌ای خانم و آقا در طول سفر.

قطار-زندگی

نحوه پذیرایی در قطار‌های زندگی

اگر در حال رزرو بلیط پیش فروش قطار زندگی رجا باشید، حتما متوجه خواهید شد که بلیط‌های این قطار در سه کلاس قیمتی مختلف به فروش می‌رسند که تفاوت آن‌ها در نحوه  پذیرایی غذا در رستوران است. پک عصرانه و نوشیدنی، شام و نوشیدنی و پیش غذا، شام ویژه و نوشیدنی ازجمله کلاس‌های قطار لوکس زندگی است که شما می‌توانید باساس نیاز و سلیقه خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. به‌جهت داشتن انتخابی بهتر در ادامه هرکدام از آن‌ها را به‌طور جداگانه خدمت شما عزیزان معرفی خواهیم کرد:

رزرو بلیط قطار به همراه پک عصرانه

اگر زمان حرکت و سفر شما عصر است و قبل از شام به مقصد خود می‌‌رسید، رزرو پک عصرانه انتخاب بهتری خواهد بود. ازطرفی، این انتخاب بر قیمت خرید بلیط نیز تاثیرگذار است و شما می‌توانید با هزینه کمتری از سفر خود با قطار لوکس زندگی لذت ببرید.

رزرو قطار لوکس زندگی با پک مخصوص شام و نوشیدنی

مسافرانی که بلیط قطار ۵ ستاره زندگی همراه با پک شام را انتخاب می‌کنند، این امکان را خواهند داشت که در رستوران دوطبقه و شیک قطار غذای خود را میل کنند و نوشیدنی مدنظر خود را سفارش دهند. توجه داشته باشید که زمان پذیرایی توسط مهمانداران از قبل با شما هماهنگ خواهد شد؛ بنابراین در هر زمانی که بخواهید، می‌توانید غذای خود را نوش‌جان کنید.

رزرو بلیط قطار با شام ویژه

چنانچه تمایل دارید که یک وعده غذای بسیار لذیذ و خوش‌طعم در سفر خود نوش‌جان کنید، می‌توانید بلیط قطار همراه با پک شام ویژه را رزرو کنید. پک ویژه شام شامل پیش‌غذا، غذای اصلی، دسر و نوشیدنی خواهد بود که باتوجه‌به سلیقه خود می‌توانید آن‌ها را از منو متنوع رستوران انتخاب کنید. استیک مرغ، رولت گوشت، میکس کباب، چلو جوجه کباب، چلو ماهی وسبزی‌پلو با گوشت گوسفندی ازجمله محبوب‌ترین غذاهای رستوران قطار هستند. توجه داشته باشید که رزرو بلیط این کلاس ترن نسبت‌به سایرین گران‌تر است.

قیمت بلیط پیش فروش قطار ۵ ستاره زندگی

همان‌طورکه اشاره شد، قطارهای زندگی یکی از زیباترین و مدرن‌ترین ترن‌های فعال در ناوگان ریلی کشور هستند که شما می‌توانید بسته به زمان حرکت و نوع کلاس بلیط گزینه دل‌خواه خود را تهیه کنید.

جدای از این موضوع قیمت تهیه پیش فروش بلیط قطار به روز حرکت و فاصله بین مبدا و مقصد نیز بستگی دارد؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود که به‌منظور تجربه خریدی ارزان و اقتصادی‌تر زمان سفر خود را به روزهای عادی سال موکول کنید.

راهنمای رزرو بلیط قطار زندگی 

این روزها و باگسترش دنیای اینترنت دیگر خرید حضوری بلیط قطار معنایی ندارد و پیشنهاد می‌شود که بلیط سفر خود را به‌صورت آنلاین رزرو کنید. فلای تودی بزرگ‌ترین و معتبرترین سایت‌ فروش بلیط قطار و هواپیما در کشور است که در فروشگاه اینترنتی خود انواع بلیط قطار رجا زندگی را ارائه می‌دهد. باتوجه‌به امکانات و قیمت بلیط‌ها می‌توانید بهترین گزینه را برای خود خریداری کنید و از سفر خود لذت ببرید. چنانچه، در این خصوص سوالی ذهن شما را به خود مشغول کرده است، تنها کافی است که با پشتیبانی مجموعه در ارتباط باشید. کارشناسان در هر لحظه آماده پاسخگویی به مسائل و مشکلات شما هستند. شما کدام بلیط قطار ۵ ستاره زندگی را ترجیح می‌دهید؟ چرا؟

رپورتاژ
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها