آشنایی کامل با تعمیر گوشی‌های تلفن همراه با دوره تخصصی

اکثر افراد وقتی گوشی‌های موبایلشان دچار اشکال و ایراد می‌شود، برای تعمیر اقدام کرده و برای خرید مجدد گوشی هزینه نمی‌کنند. با این اوصاف می‌توان گفت که یادگیری حرفه تخصصی تعمیرات موبایل اقدامی مفید و سودمند است. ما در این مطلب هرآنچه که لازم است درباره آشنایی با دوره تعمیر گوشی‌های موبایل بدانید، برایتان شرح داده و خواهیم گفت. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه ما باشید.

آشنایی کامل با تعمیر گوشی‌های تلفن همراه با دوره تخصصی

اکثر افراد وقتی گوشی‌های موبایلشان دچار اشکال و ایراد می‌شود، برای تعمیر اقدام کرده و برای خرید مجدد گوشی هزینه نمی‌کنند. با این اوصاف می‌توان گفت که یادگیری حرفه تخصصی تعمیرات موبایل اقدامی مفید و سودمند است. ما در این مطلب هرآنچه که لازم است درباره آشنایی با دوره تعمیر گوشی‌های موبایل بدانید، برایتان شرح داده و خواهیم گفت. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه ما باشید.

تعمیر-گوشی

در دوره کامل تعمیر گوشی‌های هوشمند چه چیزهایی می‌آموزید؟

برای اکثر افرادی که تمایل به شرکت در دوره تخصصی تعمیرات موبایل دارند، حائز اهمیت است که در این دوره جامع چه مباحثی را می‌آموزند. در این راستا باید بگوییم که باتوجه‌به تنوع دوره‌هایی که وجود دارند، مباحث آموزشی نیز متفاوت هستند.  برای مثال ممکن است یک دوره صرفاً برای افراد مبتدی کاربردی بوده و دوره دیگری برای افراد حرفه‌ای سودمند و مفید باشد. یکی از کامل‌ترین دوره‌های آموزشی تعمیرات موبایلی که می‌توانید در آن ثبت نام کنید دوره آموزش تعمیرات موبایل مجتمع آموزشی پل است. در این دوره هرآنچه که لازم است برای تعمیرات تخصصی موبایل بدانید، آموزش می‌بینید.

شما با شرکت در این دوره تضمینی آموزش تعمیرات موبایل علیرغم اینکه مهارت تعمیرات موبایل را به صورت کاملاً تخصصی یاد گرفته‌اید، در وقت و هزینه خود صرفه جویی کرده‌اید و بعد از دوره، از خدمات پشیبانی و آموزش‌های آپدیت گوشی‌های جدید در پنل اختصاصی خود بهره‌مند می‌شوید و می‌توانید همواره جز تعمیرکارانی باشید که در سریع‌ترین زمان ممکن به جدیدترین قلق‌های تعمیراتی گوشی‌های جدید دسترسی داشته باشید تا نسبت به سایر تعمیرکاران مزیت رقابتی بالاتری داشته باشید و همینطور درآمد بیشتری کسب نمایید.

اگر تمایل دارید که یک‌بار هزینه کرده و کلیه صفر تا صد مباحث تعمیرات موبایل را آموزش ببینید، دوره نامبرده بهترین انتخاب ممکن برای شما است. در ادامه به‌صورت دقیق به بررسی جزئیات و ویژگی‌های این دوره جامع و مباحثی که آموزش داده می‌شود، می‌پردازیم.

مجتمع-آموزشی-پل

بررسی مشخصات دوره تخصصی تعمیرات موبایل

اگر درباره مشخصات و ویژگی‌های دوره آموزشی اطلاعات دقیقی داشته باشید، با آگاهی کامل می‌توانید برای ثبت نام در آن اقدام کنید. موارد زیر از جمله مهم‌ترین ویژگی‌ها و مشخصات دوره تخصصی تعمیرات موبایل محسوب می‌شوند:

-                     مشخص بودن سرفصل‌های دوره تعمیر موبایل

در ابتدا باید بگوییم که مهم‌ترین حسن این دوره شفافیت درباره مباحث آموزشی و سرفصل‌های دوره آموزشی است. برای مثال شما عزیزان با بررسی دقیق سرفصل‌ها متوجه این مسئله خواهید بود که در این دوره چه مطالبی را خواهید آموخت. موارد زیر از جمله رایج‌ترین مباحثی هستند که در این دوره تخصصی خواهید آموخت:

·                     آشنایی با کلیه قطعات سخت افزاری موبایل

·                     معرفی و آشنایی با مهم‌ترین نرم افزارهای موبایل

·                     یادگیری مهارت‌های عیب‌یابی مشکلات انواع گوشی

·                     طریقه باز و بسته کردن و تعمیرات قطعات موبایل

·                     تعمیرات تخصصی کلیه گوشی‌های اندروید، آیفون و انواع آی‌پد

برای کسب اطلاعات دقیق از تعداد جلسات کلاس آموزش تعمیر موبایل می‌توانید جزئیات دوره را مورد بررسی قرار دهید.

-                     کاربردی بودن دوره تخصصی برای افراد با هر سطح

از دیگر ویژگی‌های دوره تخصصی  تعمیرات موبایل باید به این نکته مهم اشاره کنیم که این دوره برای افراد در هر سطح و دانشی کاربردی است. برای مثال اگر از اجزای موبایل‌های هوشمند شناختی ندارید یا چندین سال است که به‌صورت آماتور در این حوزه فعالیت دارید، در هر صورت این دوره رضایت شما را جلب خواهد کرد و با شرکت در آن گام مؤثری در راستای تکنسین تعمیرات موبایل شدن برداشته‌اید.

-                     تدریس دروس تعمیر موبایل توسط برترین اساتید کشوری

از دیگر ویژگی‌های دوره جامع صفر تا صد تعمیر موبایل می‌توانیم به شانس حضور در محضر اساتید متخصص اشاره کرد. بدون شک کارآموزان می‌توانند از تجربه چندین و چند ساله اساتید فعال در مجتمع آموزشی پل بهره‌مند شوند. از طرفی به مدت یک سال افراد از خدمات پشتیبانی دوره نیز بهره‌مند خواهند شد.

-                     برگزاری کلاس‌ها در کارگاه‌های مجهز به ابزار آلات تعمیر موبایل

اگر تجهیزات لازم برای یادگیری و آموزش تعمیرات موبایل را ندارید، نگران نباشید. شما عزیزان با شرکت در این دوره به هیچ گونه ابزار آلاتی نیاز ندارید، زیرا کلیه کلاس‌ها در کارگاه‌های مجهز به تجهیزات تعمیرات سخت افزار و نرم افزار موبایل برگزار می‌شوند.

آموزش-تعمیر-موبایل

-                     ارائه مدارک معتبر تعمیرات موبایل به کارآموزان دوره

از دیگر امتیازات شرکت در این دوره تخصصی تعمیرات موبایل می‌توانیم به ارائه مدارک معتبر توسط آموزشگاه مذکور اشاره کنیم. درواقع اکثر قشر جوان جامعه صرفاً به دلیل دریافت مدارک معتبر تمایل به شرکت در این دوره‌های آموزشی دارند. شما عزیزان چنانچه در جلسات دوره شرکت کنید، می‌توانید برای شرکت در آزمون کتبی فنی و حرفه ای شرکت کنید. با کسب حداقل نمره 50 در آزمون کتبی و کسب نمره حداقل 70 در آزمون عملی فنی و حرفه‌ای موفق به دریافت مدرک فنی و حرفه‌ای تعمیرات موبایل خواهید بود. از طرفی آموزشگاه پل به شرکت کنندگان دوره تعمیرات موبایل مدرک دانشگاهی تعمیر موبایل و مدرک بین المللی نیز اعطا می‌کنند و از این مدارک معتبر می‌توان برای مهاجرت کاری و جاب آفر استفاده کرد.

-                     شرایط معرفی به بازار کار تخصصی تعمیرات موبایل

آن دسته از کارآموزانی که هیچ‌گونه تجربه کاری مشابهی ندارند، با حضور فعال در این دوره تخصصی و با شرط دریافت مدرک به‌عنوان کارآموز برتر به بازار کار معرفی می‌شوند. در نتیجه اگر رزومه قوی ندارید و نگران آینده شغلی خود هستید این دوره آموزشی از این بابت خیال شما را راحت می‌کند.

جمع‌بندی و سخن پایانی

امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما عزیزان مفید بوده و اطلاعات جامعی درباره آشنایی کامل با تعمیر گوشی‌های تلفن همراه با دوره تخصصی به دست آورده باشید. در پایان باید بگوییم که با شرکت در دوره تخصصی تعمیرات موبایل هرآنچه که لازم است درباره قطعات و اجزای گوشی‌های هوشمند بدانید، آموخته و در مدت زمان کوتاه شاهد پیشرفت شغلی خود خواهید بود.

رپورتاژ
برچسب‌های خبر
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها