خرید کولر گازی گری

اگر به‌دنبال خرید یک کولر گازی قوی و باکیفیت هستید، قطعا اسم برند گری به گوشتان خورده است. کولر گازی گری یکی از بهترین و محبوب‌ترین کولرهای گازی موجود در بازار است که در مدل‌های متنوعی عرضه می‌شود.

خرید کولر گازی گری

اگر به‌دنبال خرید یک کولر گازی قوی و باکیفیت هستید، قطعا اسم برند گری به گوشتان خورده است. کولر گازی گری یکی از بهترین و محبوب‌ترین کولرهای گازی موجود در بازار است که در مدل‌های متنوعی عرضه می‌شود. درواقع، گری برندی است که توانسته با ارائه کیفیت بالا در سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی خانگی و صنعتی، به جایگاه خوبی در میان مردم دست پیدا کند. برای خرید کولر گازی گری بهترین کار این است که به نمایندگی کولر گازی گری مراجعه کنید تا بتوانید سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی اصل این برند را با قیمتی مناسب خریداری کنید. ازآنجاکه گری از پرفروش‌ترین برندهای کولر گازی موجود در بازار است، برای تجربه خریدی بهتر و آشنایی با انواع مدل‌ها، مشخصات فنی و قیمت این کولرها، ادامه این مقاله را از دست ندهید.

کولر-گازی

راهنمای خرید کولر گازی گری

قبل از خرید کولر گازی از برند Gree، اهمیت دارد که با این محصولات به‌طور جزئی آشنا شوید. کولر گازی گری ازجمله محصولات تولید شده توسط شرکت آمریکایی گری است که تولید و مونتاژ آن در کشور چین انجام می‌شود؛ به‌همین دلیل، این محصولات با نام ساخت چین در بازار قابل دسترس هستند. کولرهای گازی Gree به‌طور کلی از نظر ظاهری و فنی در سطح بسیار بالایی از کیفیت قرار دارند. این کمپانی از متریال‌های باکیفیت برای تولید بدنه و قطعات کولر گازی خود استفاده کرده و کمپرسور قوی، فیلتر‌های قابل شستشو و قابلیت‌های هوشمند از ویژگی‌های برجسته این کولرها محسوب می‌شوند.

با خرید کولر گازی گری نیازی نیست نگران مصرف انرژی بالای آن باشید؛ چرا که تمامی محصولات این شرکت دارای رتبه‌های مصرف انرژی A++ و A+++ هستند. فناوری اینورتر نیز یکی از بهترین فناوری‌های موجود در این کولرهاست که باعث بهبود کارکرد کمپرسور و جلوگیری از اتلاف انرژی می‌شود.

همچنین، با خرید کولر گازی Gree، شما از تنفس هوای پاک، سالم و بدون آلودگی لذت خواهید برد؛ زیرا این کولرها مجهز به فیلتر‌های آنتی باکتریال هستند که ذرات گرد و غبار، بوهای نامطبوع و عوامل بیماری‌زا را از هوا تصفیه می‌کنند.

انواع کولرهای گازی برند گری

زمانی که برای خرید کولرهای گازی گری اقدام می‌کنید، با انواع متنوعی از مدل‌های این برند مواجه می‌شوید که البته، یکی از برترین مزیت‌های خرید کولر گازی گری به‌شمار می‌رود. درواقع، هرکسی باتوجه‌به نیاز مصرفی و بودجه خود می‌تواند به خرید مناسب‌ترین مدل کولر گازی اقدام کند.

به‌صورت کلی اگر بخواهیم کولرهای گازی این برند را تقسیم‌بندی کنیم، باید بگوییم که شامل دو نوع اینورتردار و بدون اینورتر می‌شوند؛ اما درصورتی‌که به‌دنبال خرید بهترین مدل‌های کولر گازی گری هستید، می‌توانید یکی از مدل‌های زیر را انتخاب کنید:

  • کولر گازی دیواری، اینورتر و معمولی گری

  • داکت اسپلیت اینورتر و معمولی گری

  • کولر گازی ایستاده، اینورتر و معمولی گری

  • کولر گازی پرتابل، اینورتر و معمولی گری

  • کولر گازی سقفی، اینورتر و معمولی گری

از میان مدل‌های متنوع کولرهای گازی این برند، مدل دیواری جزو پرطرفدارترین‌هاست که برای گرم و سرد کردن یک اتاق بسیار مناسب است؛ اما درصورتی‌که خانه یا محل کار شما فضای بزرگی دارد و می‌خواهید همه اتاق‌ها و محیط را با هم سرد یا گرم کنید، خرید داکت اسپلیت گری به شدت پیشنهاد می‌شود. انواع کولرهای سقفی نیز برای محیط‌های بزرگ اداری بسته‌به سلیقه شما و کاربردی که در محل مورد نظر دارند، می‌توانند انتخاب مناسبی باشند. همچنین، برای محیط‌هایی که فضای بسیار کوچکی دارند، خرید کولر گازی گری مدل پرتابل انتخاب خوبی است.

ازآنجاکه مدل دیواری کولرهای این برند بسیار محبوب هستند، از میان آن‌ها، مدل‌های زیر می‌توانند پاسخگوی افراد و محیط‌های متفاوت با شرایط مختلف باشند:

  • کولر گازی مدل s4matic

  • کولر اسپیلت مدل q4 matic

  • کولر گازی مدل جی‌دبلیواچ (پلار)

  • کولر گازی مدل لومو

  • کولر گازی مدل g4matic

مهم‌ترین نکته‌ای که در هنگام خرید کولر گازی گری باید توجه داشته باشید، ویژگی‌های هریک از مدل‌های مختلف محصولات این برند است؛ بنابراین، حتما مناسب بودن کولر با نیازهای خود را مورد بررسی قرار دهید.

کولر-گری

مشخصات فنی کولر گازی Gree

اگر به حفاظت از محیط‌ زیست علاقه‌مندید یا در نظر دارید یک کولر گازی کم‌مصرف تهیه کنید، خرید کولر گازی گری مدل اینورتردار گزینه‌ای مناسب و ایده‌‌آل به‌نظر می‌رسد. اگر ناحیه آب ‌و هوایی شما منطقه T3 یا T1 است، کولر گازی گری با موتور قدرتمند مدل T3 یا تروپیکال برای مناطق گرم و حاره‌ای گزینه‌ مناسبی است. درعین‌حال، مدل‌های T1 برای مناطق معتدل و مرطوب مناسب هستند. انواع مختلف مدل‌های کولر گازی گری شامل کولر گازی سرد و گرم و کولر گازی فقط سرمایشی نیز موجود هستند.

بعضی از مدل‌های کولر گازی گری دارای ویژگی‌هایی مانند قابلیت وای‌فای، فیلتر تصفیه هوای ضدباکتری، فیلترهای پیشرفته، رادیاتور طلایی، تایمر، سیستم توربو فن، سیستم قفل کودک و عملکرد کم‌صدا هستند. در میان آن‌ها، بهترین مدل‌های اسپلیت گری و سایر مدل‌ها از گاز R410 استفاده می‌کنند که دوست‌دار محیط‌ زیست است و به آن آسیب نمی‌رسانند. همچنین، صفحه نمایش روی پنل نیز یکی از ویژگی‌های قابل‌توجه کولرهای گری است.

قیمت کولر گازی گری

در زمان خرید کولر گازی گری، مطمئنا بهتر است که در مورد قیمت تمامی مدل‌های این برند اطلاعات کافی داشته باشید؛ چرا که هریک از این مدل‌ها دارای قیمت مخصوص به خود هستند. قیمت کولر گازی گری به نوع مدل، ابعاد، فناوری‌های به‌کاررفته، نوع کمپرسور و سایر عوامل بستگی دارد. قطعا هرچه یک مدل کولر گازی پیشرفته‌تر و مجهز به فناوری‌های بیشتری باشد، قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. برای اطلاع از آخرین قیمت‌های کولر گازی گری، می‌توانید با نمایندگی‌های فروش کولر گری تماس بگیرید.

کولر گازی شرکت آمریکایی گری از نظر عملکرد فنی و استفاده از فناوری‌های پیشرفته، هیچ کمبود یا مشکلی نسبت‌به برندهای معتبر جهانی ندارد؛ بنابراین، هزینه‌ای که برای خرید این محصولات صرف می‌شود، ارزش خرید آن را خواهد داشت.

کولر-گری

کلام آخر

کمپانی بزرگ گری یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان سیستم‌های گرمایشی، سرمایشی و تهویه مطبوع هوا در جهان است که محصولات خود را با ویژگی‌هایی همچون کیفیت تولید بالا، بدنه مقاوم، طراحی زیبا و ساده، صدای بسیار کم و استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌ها به فروش می‌رساند. برای خرید کولر گازی گری که به‌دلیل قابلیت‌های قابل‌توجهش، طرفداران زیادی هم دارد، بهتر است سراغ شرکتی معتبر بروید. فروشگاه تهویه گری ایران به‌عنوان نمایندگی کولر گازی گری، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی این برند را در مدل‌ها و قیمت‌های مختلف در اختیار مشتریان خود از سراسر کشور قرار می‌دهد.

رپورتاژ
برچسب‌های خبر
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها