فروش سازه های نمایشگاهی ارزان قیمت در سایت یارسام

پلتفورمی که نمایشگاه در اختیار صاحبین کسب و کار مختلف قرار می دهد، فرصت مناسبی برای برندینگ و تبلیغات و تعامل پویا با طیف گسترده ای از مخاطبان هدف است.

برای ایجاد یک غرفه نمایشگاهی تاثیرگذار، از طیف متنوعی از سازه ها برای جذب مخاطب می توان استفاده کرد که هر یک از جنبه عملکردی و زیبایی شناختی هدف منحصر به فردی را دنبال می کند. فروشگاه یارسام بستری فراهم نموده تا غرفه داران و صاحبین کسب و کار بتوانند سازه های نمایشگاهی را با قیمت مناسب و با اطمینان از بالاترین کیفیت به صورت تکی و عمده در کوتاه ترین زمان تهیه نمایند.

 

سازه نمایشگاهی

انواع سازه های نمایشگاهی در فروشگاه یارسام

سازه های نمایشگاهی ادوات تزئینی قابل استفاده در غرفه های نمایشگاهی هستند که با هدف بازاریابی و تبلیغ محصولات و معرفی برند تهیه و مورد استفاده غرفه داران قرار می گیرد. این سازه ها کار با سایر ابزارهای تبلیغ مانند بنر، بروشور وکاتالوگ را اثر بخش می نمایند. انتخاب سازه مناسب یکی از مهم ترین مواردی است که برای بهره مندی حداکثری از فرصت برپایی غرفه نمایشگاهی باید به آن توجه نمود. فروشگاه یارسام با ارائه محصولات متنوع با مناسب ترین قیمت و کیفیت ارزنده در این حوزه پاسخگوی نیاز شما همکاران محترم می باشد.

جهت آشنایی با انواع سازه های نمایشگاهی فروشگاه یارسام و کاربرد آنها با هدف سهولت در انتخاب مناسب ترین ابزار هم سو با اهداف تجاری خود توضیحاتی ارائه می شود تا بتوانید با اطمینان خاطر محصولات با کیفیت را در سریع ترین زمان ممکن تهیه نمایید.

  • استند بنر در فروشگاه یارسام

استند های بنر پایه ای ترین، ساده ترین و مقرون به صرفه ترین سازه تبلیغاتی رایج در بازار است. این سازه را با نام های استند بنر، بنر ایکس، بنر ایستاده و یا پایه بنر می شناسند. از استند بنر معمولا برای بنر های مناسبتی، خوش آمدگویی مراسم ها، همایش ها و غرفه های نمایشگاهی استفاده می شود. این استند از آلیاژ آلومنیوم ساخته می شود و یک گیره برای نگهداری بنر دارد.

  • استند رول آپ در فروشگاه یارسام

رول آپ یک سازه یا استند نمایشگاهی است که جنس چاپ شده روی آن نصب می شود. در چاپ های لارج فرمت با عرض کم که در ارتفاع پایین و زمینی استفاده می شود معمولا از استند نمایشگاهی مثل رول آپ یا استند بنر استفاده می شود. استند های رول آپ به خاطر قابلیت رول شدن و جدا شدن قطعات، حمل آسان و ایستایی بهتر از زیبایی و پرستیژ بالاتری نسبت به استند بنر برخوردار است.

وب سایت یارسام رول آپ های نمایشگاهی را با قیمت مناسب و کیفیت عالی به صورت عمده و تک برای همکاران چاپ و غرفه سازان فراهم کرده تا به راحتی به صورت آنلاین اقدام به خرید از سایت کنید و در محل تحویل بگیرید.

  • استند فری پنل در فروشگاه یارسام

فری پنل نوعی دیگر سازه نمایشگاهی است که از چندین پنل تشکیل شده است که باید آن‌ها را به هم متصل کرد تا یک صفحه نمایش بزرگ ایجاد کنند. فری پنل‌ها در فروشگاه یارسام با پایه های آهنی ساخته می‌شوند و یک صفحه نمایش انعطاف‌پذیر برای نمایش تصاویر چاپ شده دارند. فری پنل‌ها در اندازه‌های مختلف ارائه می شوند و می‌توان از آن‌ها برای نمایش محصولات، ارائه اطلاعات یا بک گراند های غرفه نمایشگاهی، سمپلینگ محصولات و حتی سن های نمایش استفاده نمود.

فری پنل‌ها به واسطه ضخامت کم و قابلیت حمل و نصب آسان یک گزینه محبوب برای نمایشگاه‌ها و رویدادهای مختلف هستند. از این سازه می توان علاوه بر نمایشگاه های تجاری، کنفرانس ها و رویدادهای خاص در فروشگاه ها، رستوران ها و سایر مکان های عمومی مانند کتابخانه ها، سالن های ورزشی و... نیز استفاده نمود.

در وب‌سایت یارسام، فری پنل با اندازه های270*150و270*300قابل سفارش هستند که شما می‌توانید با توجه به نیاز و متناسب با محیط‌ در دسترس، استند موردنظر خود را به‌صورت تک یا عمده خریداری و با بهترین کیفیت تحویل بگیرید.

  • استند پاپ آپ در فروشگاه یارسام

استندپاپ آپ نوعی سازه تبلیغاتی است که عموما در نمایشگاه ها و رویدادها به عنوان صفحه نمایشی بزرگ برای ارائه و نمایش محصولات و خدمات با هدف برندینگ و تبلیغات به کار می رود.

مزیت قابل توجه این ابزار، جذابیت بصری و قابلیت حمل و نصب آسان آن می باشد. اجزای سازه در فروشگاه یارسام از آلومنیوم های فنری با لوله 16ساخته می شوند که استحکام بالایی دارند. همچنین سازه دارای مگنت های متری می باشد که پایداری بیشتری در نگهداری بنر های نصب شده روی آن را فراهم می نماید. در فروشگاه یارسام این سازه به واسطه داشتن خط کش PVCعملیات نصب بسیار ساده می باشد. اجزای فلزی پاپ آپ قابلیت جدا سازی دارد و با قرار گیری در کیف دوجداره عملیات جمع آوری و حمل با سهولت امکان پذیر است.

استندهای پاپ آپ منحنی با ابعاد مختلف در فروشگاه یارسام موجود و آماده سفارش گیری از شما همکاران می باشد.

  • میز کانتر نمایشگاهی در فروشگاه یارسام

یکی از مهمترین سازه های نمایشگاهی، میزهای کانتر (پیشخوان) هستند. این میزها با هدف تعامل با مشتریان، محلی برای ارائه اطلاعات و نمایش نمونه محصولات، فروش و پذیرش سفارشات مورد استفاده قرار می گیرند.

کانترهای فروشگاهی در اشکال و سایزهای مختلف و با متریال های متفاوتی همچون آلومنیوم، ام دی اف و پی وی سی ساخته می شوند. شما می توانید انواع میزهای کانتر(یک نفره، دونفره و تاج دار) باکیفیت و مقاوم را بنا به نیاز خود در ابعاد و جنس های مختلف از سایت یارسام انتخاب کنید و سفارش خود را همراه با خدمات پس از فروش مطمئن در کوتاه ترین زمان ممکن در محل دریافت کنید.

سازه+نمایشگاه

سازه‌های نمایشگاهی جزو ابزارهای کم حجم و سبک وزن محسوب می‌شوند و می توانند در طراحی هر نوع غرفه‌ای مورد استفاده قرار بگیرند. شما می توانید با تهیه سازه نمایشگاهی ارزان قیمت و بادوام از سایت یارسام به معرفی برند خود پرداخته و بازدهی تبلیغاتی بالایی را کسب نمایید. فروشگاه اینترنتی یارسام برای کمک به مشتریان، به‌عنوان یک منبع قابل اعتماد در تهیه انواع استند های نمایشگاهی در کنار شماست.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها