فروش انواع تاج گل رومیزی

سبد گل ترحیم رومیزی در حقیقت دسته ‌ای تزئین شده از انواع گل ‌های متنوع است که به منظوری خاص یا بر روی یک سه پایه از جنس فلز یا چوب و یا بر روی میز، قرار می ‌گیردد؛ که در درون این تاج گل رومیزی یک نوع کارت پستال با متنی که از پیش تعیین شده است، وجود دارد؛ که در آن متن به این موضوع که این گل از طرف فرد، به صاحب آن تاج گل تقدیم شده است، اشاره می شود.

فروش انواع تاج گل رومیزی

سبد گل ترحیم رومیزی در حقیقت دسته ‌ای تزئین شده از انواع گل ‌های متنوع است که به منظوری خاص یا بر روی یک سه پایه از جنس فلز یا چوب و یا بر روی میز، قرار می ‌گیردد؛ که در درون این تاج گل رومیزی یک نوع کارت پستال با متنی که از پیش تعیین شده است، وجود دارد؛ که در آن متن به این موضوع که این گل از طرف فرد، به صاحب آن تاج گل تقدیم شده است، اشاره می شود.

امروزه سفارش گل ترحیم رو میزی برای مراسمات عزادارای و تسلیت، به یکی از مرسومات در جامعه ما تبدیل شده است. به همین دلیل بهتر است که در ابتدا تفاوت بین انواع تاج گل رومیزی و کاربردهای آن ها را در مکان های مخلف بدانید. تاج گل رومیزی تبریک و تاج گل رومیزی ترحیم، شامل نخستین دسته بندی می شوند که می توان برای این گروه از تاج گل ها و برای هدیه دادن، در نظر گرفت.‌

گل  ترحیم رومیزی

آداب و رسوم تشییع جنازه و همچنین مراسم‌ های پس از آن در کشورهای مختلف، متفاوت است. اما چیزی که تقریباً در تمامی کشورها از جمله کشور خودمان و فرهنگ‌ های مختلف، یکسان است؛ خرید گل ترحیم رومیزی برای ابراز همدردی و عرض تسلیت به خانواده سوگوار و داغدار است. افراد زیادی نیز هستند که تنها با یک گل ختم در مراسم ترحیم شرکت می ‌کنند، تا با خانواده داغ دیده ابراز همدردی کنند. از طرفی افرادی که فرصت شرکت در مراسم ختم را نداشته اند، می ‌توانند با خرید یک تاج گل ترحیمِ مناسب به همراه کارتی که در آن به خانواده متوفی تسلیت می گوید، همدردی خود را ابراز نمایند.

در کشور ما بیشتر از گل های استرزیا، شب بو، گلایل، لیلیوم، ژربرا، داوودی و مریم برای ابراز تسلیت، در تاج گل ترحیم استفاده می شود. به طور کلی می توان گفت که تاج گل ترحیم، نمادی از ادای احترام در مراسمات ترحیمی و مراسمات تشییع جنازه می باشد. این نوع تاج گل با استفاده از گل های برگزیده و به صورت دست‌ سازساخته شده که زیبایی و جلوه خاصی به محیط می ‌بخشد. انتخاب انواع مختلف و گوناگون رنگ‌ ها و طرح ‌های مناسب در تاج گل ترحیم، میزان ابراز احترام و همچنین نشان دهنده ارتباط عمیق می باشد. شما عزیزان می ‌توانید تاج گل ترحیم را از قسمت فروشگاه تخصصی سایت رزتاج به آدرس www.roztaj.ir خریداری کنید و در صورت نیاز، می توانید از متخصصان ما جهت راهنمایی شما برای انتخاب بین انواع مختلف طرح ها و رنگ گل ها، مشاوه بگیرید.

تاج گل رومیزی تبریک

تاج گل رومیزی تبریک، برای ابراز تبریک گفتن و حس خوشحالی، برای مراسمات مختلف همچون افتتاحیه نمایشگاه، تبریک جشن عروسی، افتتاحیه فروشگاه و مواردی از این قبیل، مورد استفاده قرار می ‌گیرد. برای ابراز یک احساس مثبت، هدیه کردن تاج گل می تواند یکی از بهترین هدیه ها باشد که ارزش زیاد و تاثیر مضاعفی نیز برای کسی که هدیه را دریافت می کند، داشته باشد. این هدیه می‌ تواند به یکی از بهترین گزینه‌ ها در تمام مراسمات شادی، که به منظور تحت تاثیر قرار دادن مخاطب خاص شما باشد، در نظر گرفته شود. در این نوع از تاج گل تبریک، برای ابراز خوشحالی، بیشتر از گل های رز مینیاتوری، رز هلندی، آنتوریوم، خورشیدی، لیسیانتوس، ارکیده و ... استفاده می شود.

تاج-گل

چه نوع تاج گل رومیزی بخریم ؟

در اهمیت خرید تاج گل رومیزی و انتخاب نوع آن، دو نکته اساسی وجود دارد که باید حتماً به آن توجه شود. اولین نکته حائز اهمیت، توجه به بودجه تان می‌باشد. مقداری که برای خرید تاج گل مدنظر خود دارید، تعیین کننده نوع تاج گل یک طبقه و یا دو طبقه است. تاج گل دو طبقه به دلیل اینکه از گل بیشتری استفاده می شود، قیمتی تقریباً دو برابر تاج گل یک طبقه دارد. پس بنابراین، بودجه شما باید با توجه به این نکته تعیین شود.

نکته مهم و پر اهمیت دیگر در رابطه با خرید تاج گل رومیزی، فضایی است که تاج گل را برای آن ارسال می‌ کنید. اگر تاج گل را برای فضایی بسته همچون داخل یک شرکت و یا یک فروشگاه ارسال می ‌کنید، تاج گل یک طبقه می توانید بهترین انتخاب باشد. زیرا که این نوع گل اندازه کمتری دارد و برای حمل و نقل در داخل فضا، به هیچگونه مشکلی بر نخواهید خورد. اما اگر تاج گل را برای فضاهای بزرگ یا فضاهای باز همچون نمایشگاه‌ ها می ‌فرستید، محدودیتی در انتخاب تاج گل دو طبقه وجود ندارد. در نهایت با در نظر گرفتن این دو عامل، می ‌توانید انتخاب مناسبی انجام دهید.

مزایای خرید اینترنتی تاج گل رومیزی

خرید انواع گل به صورت اینترنتی، در چند سال اخیر رشد بسیار زیادی پیدا کرده و یکی از بهترین شیوه‌ های سفارش تاج گل، خرید و سفارش آنلاین آن می باشد. در بین این همه شلوغی، ترافیک و آلودگی‌ های شهری، بدون شک آگاهی از مزایای خرید اینترنتی گل، می ‌تواند شما را مجاب به خرید، با استفاده از این شیوه کند. تعدادی از این مزایا عبارتند از:

  1. تنوع بیشتر
  2. قیمت مناسب ‌تر
  3. صرفه جویی در زمان و انرژی
  4. ارسال مستقیم به مقصد
  5. عدم معطلی برای سفارش
  6. کیفیت و تازگی تاج گل

گل های مورد استفاده در تاج گل رومیزی

گل ‌های مورد استفاده در تاج‌ های گل، چه برای مراسم ترحیم و چه برای تبریک، نقش بسیار مهمی در ایجاد زیبایی و ارتقاء معنویت مراسم دارند. انتخاب گل ‌های مناسب در تاج ‌های ترحیم، از جنبه ‌های مختلف در زیبایی و معنویت مراسم تأثیرگذار است. در ادامه به برخی از گل‌ های مورد استفاده در تاج‌ های گل رومیزی اشاره می‌ کنیم:

  1. لیلیوم‌ ها نماد شفقت، زیبایی و احترام هستند. این نوع گل ‌ها به عنوان عناصری برای تاج های گل ترحیم، باعث ایجاد زیبایی و احاله عشق و ارادت به فرد فقید می ‌شوند.
  2. گل ‌های رز به عنوان نمادی برای ابراز عشق و احترام شناخته می ‌شوند. رز‌های سفید به عنوان نماد پاکی و معنویت، به طور معمول در تاج‌ گل ها، مورد استفاده قرار می گیرند.
  3. اورکید‌ها نیز نماد شکوه و زیبایی هستند. این گل ‌ها، علاوه بر زیبایی، معنویت و احترام را به روح فضا القا می کنند.

گل ‌های مورد استفاده در تاج ‌های انواع مختلف گل رومیزی، نه تنها به عنوان نمادهای زیبایی و احترام عمل می ‌کنند، بلکه در انتقال معنویت نیز نقش دارند. انتخاب گل برای مراسم ترحیم، با توجه به معنایی که در خود دارد، اهمیت بسیار زیادی دارد و می ‌تواند در انتقال حس همدردی، نقش بیشتری داشته باشد.

گل-رومیزی

سخن پایانی

خرید تاج گل رومیزی برای انواع مراسمات، عملی بسیار مهم برای ادای احترام به دریافت کننده های این هدیه می باشد. با توجه به جزئیات مختلفی که در عناوین قبل توضیح دادیم همچون انتخاب گل ها، طرح ‌ها و رنگ ‌ها، می توانید تاجی منحصر به فرد و با ارزش را برای شخص و یا مراسمی که مد نظر دارید، تهیه نمایید. شما عزیزان می‌ توانید تازه ترین و مدرن‌ترین طرح های روز را از فروشگاه آنلاین رزتاج به نشانی www.roztaj.ir تهیه کنید. همچنین برای دریافت مشاوره از تیم کارشناسان رزتاج می توانید با شماره هایی که در سایت درج شده استفاده کند.

برچسب‌های خبر
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها