چه ویژگی هایی در پرده برقی باعث افزایش فروش آن شده است؟

پرده‌ها ابزارهایی هستند که در کنار پوشش دهی پنجره‌ها میتوانند باعث ارتقای دکوراسیون محیط شوند. اما چرا پرده برقی؟! چه ویژگی هایی در این محصول وجود دارد که امروزه به عنوان پرفروش ترین محصول تلقی می‌شود. در این مقاله اطلاعات زیادی را ذکر میکنیم تا دقیقا با این پرده های جدید آشنا شوید.

چه ویژگی هایی در پرده برقی باعث افزایش فروش آن شده است؟

امروزه با مکانیزه شدن و هوشمندسازی محیط پیرامون همه افراد دوست دارند بدون زحمت خدمات مختلفی را از پیرامون خود دریافت کنند. از لوازم الکترونیکی منزل گرفته تا حتی انواع پرده برقی و فعالیت های روزمره و خارج از منزل به نوعی هوشمند شدند. افراد میخواهند بدون آنکه حرکت فیزیکی داشته باشند بتوانند نیازهای روزانه خود را از هر نوعی برآورده کنند. 

سیستم های اتوماتیک و برقی اطراف ما زیاد هستند که طیف گسترده ای از وسایل را شامل می‌شوند و اگر بخواهیم همه آنها را نام ببریم بی شمار هستند. قطعا می‌دانیم که پرده‌ها ابزارهایی هستند که در کنار پوشش دهی پنجره‌ها میتوانند باعث ارتقای دکوراسیون محیط شوند. اما چرا پرده برقی؟! چه ویژگی هایی در این محصول وجود دارد که امروزه به عنوان پرفروش ترین محصول تلقی می‌شود. در این مقاله اطلاعات زیادی را ذکر میکنیم تا دقیقا با این پرده های جدید آشنا شوید.

پرده برقی چیست؟

پرده برقی اصطلاحی است که برای انواع پرده های اتوماتیک ذکر می‌شود. یعنی اگر پرده‌ها بدون دخالت دست با استفاده از انواع ریموت کنترل یا با تنظیم قبلی به حالت باز یا بسته دربیایند به آنها پرده های برقی می‌گویند. برای ایجاد یک حرکت الکترومکانیکی غالبا از یک موتور استفاده می‌شود که با استفاده از جریان برق به شکل مکانیکی حرکت میکند. موتورهایی که از کیفیت ساخت بالایی برخوردار هستند و به واسطه داشتن ساختار هوشمند باعث کاربری سهل و آسان پرده‌ها می‌شوند. اما باید ببینیم که چه مزیتهایی برای پرده های الکتریکی وجود دارد تا افراد بر اساس همین امتیازات اقدام به خرید کنند.

قابلیت نصب موتورها بر روی انواع پرده‌ها

یکی از سوالات بسیار مهمی که همواره توسط خریداران مطرح می‌شود این است که آیا ما میتوانیم این موتورها را بر روی انواع پرده‌ها نصب کنیم؟ برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که یکسری محدودیتهایی تعریف شده است اما شما میتوانید موتورهای برقی را برای انواع پرده های بالارو، از وسط بازشو به کناره‌ها و همچنین بر روی انواع پرده های کناررو از چپ و راست نصب کنید. جنس پرده‌ها نیز چندان تفاوتی ندارد زیرا موتورها سازگاری کامل با انواع پرده های پارچه ای و پرده های پلیمری را نیز دارند.

پرده-برقی

مهمترین ویژگی موتور پرده برقی

موتورهای پرده برقی کاملا بی صدا هستند. اگر نگران این موضوع هستید که در اتاق خواب شما و موقع خواب این پرده‌ها به صورت اتوماتیک حرکت کنند و باعث بیدار شدن شما شوند خیالتان کاملا راحت باشد. حرکت بسیار نرم و سایلنت دارند که شما متوجه آن نخواهید شد. در کنار اینها میتوانند بصورت ریموت کنترل با یک دکمه باز یا بسته شوند یا اینکه شما آنها را از لحاظ زمانی تنظیم کنید که در ساعت های خاص پرده‌ها باز و بسته شوند.

البته مدل های گوناگونی برای موتورها وجود دارد که هر کدام آپشن های متعددی را در اختیار شما قرار میدهند. بطوریکه نمونه ای از آنها به قدری هوشمند هستند که اگر در زمان حرکت مانعی در ریل پرده‌ها باشد موتور پرده سریعا متوقف می‌شود تا پرده‌ها دچار آسیب نشوند. در نتیجه قابلیت تشخیص موانع را در بین ریل‌ها دارند. در کنار اتاق خواب‌ها میتوانید از آنها به عنوان پرده پذیرایی نیز استفاده کنید.

این نوع پرده‌ها در هر محیط قابل نصب هستند

هر محیطی که دکوراسیون در آن اهمیت دارد شما میتوانید به نصب پرده برقی بپردازید. به عنوان مثال منازل، محیط های کاری و ادارات، فضاهای خدمات رسان عمومی مانند هتل‌ها و دیگر ساختمان‌ها میتوانند از ویژگی های ارزشمند این موتورهای الکترونیکی بهره مند شود. تنها کافی است که طرح مورد علاقه پرده‌ها را انتخاب کنید تا کارشناسان بتوانند با نصب یک موتور برقی ساختار آن را تکمیل و تحویل شما دهند.

معمولا این موتورها به قدری ابعاد کنترل شده و کوچک دارند که به راحتی قابل رویت نیستند. در نتیجه تکنسین های اجرایی غالبا آنها را در پشت پرده‌ها و در یک نقطه دنج روی دیوار و در ارتفاع نصب می‌کنند تا هم یک حفاظت فیزیکی ایده آلی برای آنها باشد و هم اینکه باعث از بین بردن دکوراسیون و نمای پیرامون نیز نشوند. ساختار آنها نیز باریک است و از وزن سبک برخوردار هستند.

پرده-اتوماتیک

هزینه پرده های مجهز به موتور برقی

طبیعتآ پرده های ساده با مدل هایی که مجهز به موتور برقی هستند از لحاظ قیمتی تفاوت دارند. این موضوع نیز به واسطه امکانات و ویژگی هایی است که در این پرده‌ها وجود دارد. اما این موتورها در شرکت های مجاز فعال در زمینه دکوراسیون داخلی با قیمت مقرون به صرفه عرضه می‌شوند تا مشتریان براساس بودجه ای که دارند بتوانند تعدادی از آنها را در بخش پذیرایی، اتاق خواب‌ها و یا حتی به عنوان پرده اداری برقی نیز از آنها استفاده کنند.

شرکت ویستا افرند مجری نصب انواع پرده‌ها در محیط های خانگی و کاری

شرکت ویستا افرند مدل های گوناگونی از پرده برقی را با بهترین کیفیت و متریال درجه 1 دارد. نمونه های مختلف این پرده‌ها مجهز به موتورهای برقی خواهند شد. این مرکز با توجه به همکاری های متعدد با سازمان‌ها و مراکز دولتی و خصوصی آماده تکمیل پروژه های گسترده مبنی بر نصب پرده‌ها در ساختمان های چند طبقه را دارد. برای دریافت اطلاعات تکمیلی ضمن مراجعه به آدرس اینترنتی ما به آدرس Vistaafrand.com از طریق بخش تماس با ما با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

رپورتاژ
برچسب‌های خبر
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها