المنت حرارتی باکیفیت از کجا تهیه کنم؟

المنت‌ها، تجهیزات گرمایشی‌ای که وجود آنها در تنظیمات صنعتی و تجاری بسیار مهم است! و موضوع مورد بحث ما در ادامه‌ی این مطلب، تعریف و آشنایی با المنت نیست! بلکه بررسی مکان و یا فروشگاهی برای تهیه انواع المنت حرارتی باکیفیت است. حال می‌خواهد این مکان تهران باشد یا هر شهر دیگر، مهم این است که از یک سازنده المنت معتبر و با تجربه که دانش فنی در این زمینه را دارد؛ بدون واسطه خرید کنیم.

المنت حرارتی باکیفیت از کجا تهیه کنم؟

خیابان لاله‌زار تهران، مرکز خرید انواع المنت‌های حرارتی

یکی از مکان‌های بزرگ و شناخته شده در تهران، منطقه لاله‌زار آن است؛ که بورس فروش انواع لوازم الکترونیکی و همچنین خرید المنت‌ حرارتی متری دارد. در این منطقه فروشگاه‌ها و کارگاه‌هایی را می‌توان یافت؛ که هم در کار فروش و هم سازندگی انواع تجهیزات گرمایشی باکیفیت مشغول به فعالیت هستند. یکی از کارگاه‌هایی که در زمینه تولید و فروش انواع المنت حرارتی در این منطقه تهران مشغول به کار است؛ و جزو شناخته شده‌ها محسوب می‌شود، کارگاه تکنو المنت نور است.

کارگاه تکنو المنت نور سازنده‌ی انواع المنت حرارتی باکیفیت

تکنو المنت نور سازنده المنت حرارتی واقع در لاله‌زار تهران است؛ این کارگاه در واقع سازنده‌ی انواع المنت‌های صنعتی نظیر المنت فلنج‌دار، المنت میله‌ای، المنت سرامیکی، المنت تسمه‌ای، المنت کویل‌هیتر، المنت ضد اسید، المنت شیشه‌ای، ترموستات و سایر المنت‌های صنعتی است.

در واقع این واحد تولیدی با سابقه 25 ساله در امر تولید و ساخت انواع المنت‌های مختلف صنعتی با اشکال و مدل‌های متنوع و ابعاد گوناگون در راستای هدف‌گذاری و اشتغال در امر خدمت‌رسانی به مشتریان و مصرف کنندگان تلاش دارد؛ تا دست واسطه‌ها و دلال‌ها را که سود زیادی در رسیدن لوازم ساخته شده از تولید تا مصرف را به تبلیغات کلامی و اینترنتی می‌کنند، کوتاه کند.

همچنین با حذف آنها به نفع هر دو طرف، باعث رشد و نمو سطح کیفی و کمی کار شود که متقابلا این امر باعث رونق و سودهی بیشتر مصرف کننده و تولید کننده می‌گردد.

المنت-نور

ویژگی‌های یک عنصر گرمایشی باکیفیت چیست؟

زمانیکه صحبت از المنت حرارتی باکیفیت می‌شود؛ منظورمان یک عنصر گرمایشی با خواص و مزیت‌های زیر است:

  1. برخورداری از مقاومت بالا: مقاومت مورد استفاده برای ساخت المنت حرارتی باید زیاد باشد! چرا که وقتی مقاومت ماده بالا باشد؛ عنصر به طول کمی نیاز دارد و اندازه مناسبی خواهد داشت.
  2. نقطه ذوب بالا: نقطه ذوب ماده‌ی مورد استفاده برای ساخت المنت حرارتی، باید به اندازه کافی بالاتر از دمای عملیاتی آن باشد. در غیر این‌ صورت، افزایش اندک در ولتاژ کار و در نتیجه در دمای عملیاتی، المنت گرمایشی را از بین می‌برد.
  3. شکل‌پذیری و انعطاف‌پذیری بالا: مواد مورد استفاده برای ساخت المنت حرارتی نباید شکننده باشند؛ در غیر این صورت نمی‌توانند، شکل و اندازه مناسبی داشته باشند.
  4. برخورداری از مقاومت کافی: ماده مورد استفاده برای المنت حرارتی باید در مقابل لرزش مقاومت کند. در اکثر فرآیندهای صنعتی، ارتعاشات بسیار قوی تولید می‌شود. برخی از کوره‌ها باید در حین گرما باز شوند یا تکان بخورند. بنابراین، مواد المنت گرمایشی باید در حالت گرم در مقابل ارتعاشات مقاومت کرده و نشکند.
  5. خاصیت ضد خوردگی: جنس المنت حرارتی باید ضد خوردگی باشد؛ چرا که در بسیاری از فرآیندهای عملیات حرارتی، جو حرارتی خورنده است. بنابراین، هنگامی که در معرض این اتمسفر یا هر دود شیمیایی دیگر قرار می‌گیرد، عنصر نباید خورده شود. در غیر این صورت مقاومت آن تغییر می‌کند و عمر المنت حرارتی کوتاه می‌شود.

چگونه یک المنت حرارتی مناسب و باکیفیت انتخاب کنیم؟

المنت حرارتی از کجا بخرم؟ زمانی‌که قرار است یک المنت حرارتی بخرید؛ چندین فاکتور وجود دارد که باید در نظر بگیرید تا مطمئن شوید، المنت مناسب برای کاربرد خود را انتخاب می‌کنید. این فاکتورها شامل موارد زیر می‌شود:

خرید-المنت

  1. ولتاژ و وات: ولتاژ و وات المنت حرارتی میزان گرمایی که می‌تواند تولید کند، را تعیین می‌کند. شما باید یک المنت گرمایشی با ولتاژ و وات مناسب برای کاربرد خود انتخاب کنید؛ تا مطمئن شوید که می‌تواند مقدار گرمای مورد نیاز شما را تولید کند.
  2. توجه به متریال ساخت المنت: عناصر گرمایشی را می‌توان از مواد مختلفی مانند: فولاد، نیکل، کروم و آهن ساخت. هر ماده دارای ویژگی‌های خاص خود است؛ مانند: دوام، مقاومت در برابر خوردگی و راندمان انتقال حرارت، که باید هنگام انتخاب عنصر گرمایشی در نظر بگیرید.
  3. اندازه و شکل المنت: دقت به اندازه و شکل المنت حرارتی مهم است؛ زیرا تعیین می‌کنند که چقدر گرما می‌توانند تولید کنند؟ و چقدر در دستگاه شما جا می‌شوند؟
  4. تعیین محدوده دما: محدوده‌ی دمایی المنت، تعیین مقدار محدوده دمایی است؛ که می‌تواند ایجاد کند. یعنی شما باید عنصر گرمایی را انتخاب کنید که بتواند، محدوده دمایی مورد نیاز برای کاربری شما را ایجاد کند.
  5. در نظر گرفتن محیط: محیطی که المنت گرمایشی در آن استفاده خواهد شد، مهم است. به‌عنوان مثال: اگر در محیط مرطوب استفاده شود، باید عنصر گرمایشی را انتخاب کنید که ضد آب و مقاوم در برابر زنگ زدگی باشد.

عناصر گرمایشی ما می‌توانند کیفیت و عملکرد خدمات شما را بهبود بخشند

این مهم است که عناصر گرمایشی مناسب را برای پروژه خود تهیه کنید؛ تا مطمئن شوید که کارآمد و ایمن، کار می‌کنند. اگر مطمئن نیستید، کدام عنصر گرمایشی را نیاز دارید؛ فقط کافی است با مشاوران ما تماس بگیرید. مجموعه تکنو المنت نور، تیمی متشکل از مهندسین و متخصصین مجرب است؛ که می‌تواند راه‌حل مناسب برای نیازهای گرمایشی شما ارائه دهد؛ همچنین به شما کمک کند تا المنت باکیفیت و مناسب برای نیازهایتان را انتخاب و خریداری کنید.

رپورتاژ
برچسب‌های خبر
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها