راهنمای خرید و معرفی بهترین برند های اسپرسو ساز

اگر علاقمند به نوشیدن اسپرسو و قهوه هستید یا قصد راه اندازی یک کافه را دارید، در هر صورت باید یک اسپرسوساز حرفه ای بخرید. یک دستگاه اسپرسوساز از بخش‌های مختلفی طراحی شده که سبب می‌شود یک اسپرسو خوش طعم و لذیذ داشته باشید. این دستگاه در دو نوع صنعتی و خانگی تولید و در بازار موجود می‌باشد شما باید بسته به نوع نیاز خودتان آن را انتخاب کرده و خریداری نمایید.

راهنمای خرید و معرفی بهترین برند های اسپرسو ساز

چرا در انتخاب و خرید اسپرسوساز باید دقت کرد؟

اسپرسو سازها در کیفیت و طعم قهوه تولید شده با هم متفاوت می‌باشند. برخی از آن‌ها قادر به استخراج طعم و عطر اصلی قهوه هستند در حالی که نمونه‌های دیگر نمی‌توانند به خوبی از پس این کار برآیند. از این رو اگر در زمان خرید اسپرسو ساز دقت کنیدو این نکاتی که داخل این مقاله خدمتتان اعلام میکنیم مد نظر قرار بدهید، می‌توانید نوع حرفه ای آن را تهیه کنید که قهوه‌های خوش عطر و خوشمزه برایتان درست می‌کند و سال های سال عطر و طعم زندگیتان را تغییر دهد.

جهت کسب اطلاعات و مشاوره خرید در خصوص انواع اسپرسوساز می‌توانید از طریق راه‌های زیر با مشاوران پشتیبانی فروش چندسو ارتباط برقرار نمایید:

09395800167 – 02632828290 - 02632828293

Chandsoo.com

دستگاه‌های اسپرسوساز مشخصات و امکانات متنوعی دارند. هرچه این امکانات بیشتر باشد، قیمت فروش آن‌ها هم بیشتر خواهد بود. برخی از اسپرسو سازها دارای قابلیت‌های اضافی مانند بخار دهنده برای ساخت فوم شیر هستند، شما با مشخص کردن نیاز و بودجه خودتان می‌توانید خریدی مقرون به صرفه داشته باشید.

اسپرسو-ساز

نکات و راهنمای خرید اسپرساز

نوشیدن یک فنجان قهوه خوش طعم و خوش عطر در صبح می‌توان روز شما را بسازد. قطعاً اینکه بخواهید هر روزه به کافه بروید تا یک قهوه بخورید، برایتان هزینه بر خواهد بود. خرید قهوه ساز و اسپرسوساز می‌تواند یک گزینه مقرون به صرفه برای شما باشد. از این دستگاه‌ها می‌توانید در محل کار هم استفاده کنید به شرطی که نوع با کیفیت آن را تهیه کنید. به این منظور باید به یک سری نکات مهم دقت کنید که عبارتند از:

  • نوع دستگاه: دستگاه‌های اسپرسوساز انواع مختلفی دارند. برخی از آن ها به صورت دستی کار می‌کنند و برخی دیگر به صورت اتوماتیک، البته مدل‌های فوق اتوماتیک آن‌ها هم وجود دارد. هر یک از این دستگاه‌ها شیوه استفاده متفاوتی دارند. شما باید متناسب با مهارت خودتان یکی از این دستگاه‌ها را انتخاب کنید.

  • پرتافیلترها: دستگاه‌هایی که دارای پرتافیلتر هستند، در قسمت پایینی بسکت، تعداد سوراخ‌های کمتری دارند و فشار هر یک از آنها هم بیشتر است. همین امر باعث می‌شود تا قهوه با کافئین بالا و میزان تلخی بالا به عمل بیاید. اگر به طعم قهوه اهمیت می‌دهید، این نوع برای شما مناسب نخواهد بود. با این وجود بهتراست بدانید که بهترین و ایده آل ترین پرتافیلتر برای قهوه، قطر 58 میلی متر است.

  • شاور اسکرین: به قسمت داخلی هدگروپ دقت کنید. در این قسمت شاهد توری خواهید بود که با پیچ در قسمت مرکزی متصل شده است. به این توری شاوراسکرین می‌گویند و به منظور ریزش آب به درون هدگروپ است. دستگاهی که می‌خرید باید شاور اسکرین داشته باشد تا شاهد چنلینگ در زمان عصاره گیری نشوید.

  • کنترل دما: اسپرسو و قهوه نوشیدنی‌های حساس به دما هستند. این دانه‌ها باید در دمای استانداردی به عمل آیند، چرا که در غیر این صورت روی طعم و حتی رایحه ان ها اثر خواهد گذاشت. برخی از اسپرسوسازهای قدیمی، دارای ترموستات هستند که در بخش زیری بویلر قرار گرفته است. زمانی که دمای اب به درجه مد نظر می‌رسد، ترموستات خاموش می‌شود اما با خاموش شدن آن دمای دستگاه به صورت لحظه ای کاهش نمی‌یابد چرا که بدنه فلزی دارد. این امر طعم قهوه را تلخ می‌کند و حتی در طولانی مدت ممکن است به بویلر هم آسیب وارد کند. از این رو بهتر است اسپرسوسازهایی را بخرید که دارای قابلیت PID است و به کمک هوش مصنوعی می‌تواند دما را کنترل نماید.

قهوه-ساز

  • فشارسنج: به هیچ عنوان دستگاهی بدون فشارسنج تهیه نکنید. فشار وارد شده به بویلر و برستر قهوه باید قابل کنترل باشد. اسن دستگاه با نمایش فشار به شما کمک می‌کند تا در دم کردن قهوه بتوانید فشار را مشاهده کرده و تنظیم کنید. ناگفته نماند که بهترین فشار وارده بر بستر قهوه برابر با 9 بار است.

  • سینک تخلیه: به جرات می‌توان گفت که تمامی دستگاه‌های اسپرسو ساز، دارای سینک تخلیه هستند. اما تمامی این سینک‌های تخلیه استاندارد نمی‌باشند. شما باید دستگاهی بخرید که سینک تخلیه آن صد زنگ باشد و همچنین شیب مناسبی داشته باشد تا آب و لرد قهوه بتواند از آن بخ صورت روان خارج شود.

  • لوازم جانبی: هر یک از دستگاه‌ها برای راحتی استفاده، یک سری ابزار و لوازم جانبی هم به همراه دارند. شما باید قبل از خرید این لوازم را بررسی کنید و همچنین در صورت نیاز تجهیزاتی که درکنار این دستگاه نیاز دارید، خریداری نمایید.

دستگاه-اسپرسو-ساز

  • ضمانت و گارانتی: دستگاهی را بخرید که دارای ضمانت و گارانتی است. این نکته در زمان خرید چای ساز و دیگر تجهیزات آشپزخانه هم صدق می‌کند. وجود گارانتی خیال شما را از اصل بودن و کیفیت بالای محصول مطمئن می‌کند.

  • قیمت دستگاه: این دستگاه‌ها قیمت متفاوتی دارند. برند سازنده، امکانات و ویژگی‌ها، سال ساخت، طراحی و مدل، جنس بدنه، حجم و.... از مهم‌ترین عواملی است که بر روی قیمت اثر می‌گذارند. شما باید تمامی این موارد را در نظر بگیرید تا بتوانید متناسب با بودجه خودتان یک خرید ایده آل داشته باشید.

بهترین برندهای اسپرسو ساز موجود دربازار

برندهای مختلفی در سراسر جهان هستند که دستگاه اسپرسو ساز را تولید می‌کنند. هر کدام از این برندها اصول و استانداردهای خاص خود را دارند. شما باید انواع این برندها را بشناسید، نظر کاربران را در خصوص محصولات این برند بررسی کنید و سپس متناسب با بودجه خود انتخاب کرده و خرید خود را انجام دهید. از بهترین برندهای اسپرسوساز موجود در بازار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بنتلی

  • ندوا

  • مباشی

  • دلمونتی

  • گاستروبک

  • بارنی

  • دلونگی

ویژگی‌های اسپروسو ساز خوب

کیفیت و استاندارد بودن دستگاه اسپرسوساز، طعم قهوه‌های شما را تضمین می‌کند. اگر هنوز در انتخاب مدل‌های رنگارنگ سردرگم هستید، بهتر است به سراغ دستگاهی بروید که ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

  • وزن سبکی داشته باشد.

  • کاپ وارمر آن از جنس فلزی باشد.

  • اگر دستگاه مد نظر شما گرایندر از جنس سرامیکی داشته باشد، بهتری گزینه برای خرید خواهد بود.

  • بهتر است جنس بازویی نازل از فلز باشد.

  • یک اسپرسوساز خوب، در دنیای فناوری امروز، دارای عملکرد تزریق اولیه است که با هوش مصنوعی کار می‌کند.

  • توسط یک برند اصل تولید شده است.

  • دارای سوئیچ خودکار است.

  • نمایشگر دیجیتال برای کنترل دارد.

بهترین برند اسپرسوساز را از کجا بخرم؟

برای خرید یک محصول اصل و اورجینال، باید به سراغ یک فروشگاه معتبر بروید. فروشگاه چندسو با سال‌ها سابقه در زمینه عرضه لوازم و تجهیزات خانگی، درجه یک ترین دستگاه‌های اسپرسو ساز را از برندهای مطرح دنیا در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می‌دهد. می‌توانید از بین محصولات متنوع فروشگاه انتخاب کنید و یک خرید رضایت بخش داشته باشید. چندسو انواع محصولات خود را تضمین قیمت و کیفیت به فروش می‌رساند و می‌توانید به صورت اینترنتی در هر جای ایران که هستید سفارش خود را ثبت کنید. همچنین امکان خرید اقساطی نیز برای شما فراهم شده است تا دیگر نگران قیمت‌ها نباشید.

رپورتاژ
برچسب‌های خبر
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها