تیترکوتاه بررسی کرد؛

دردسر ۲۵۰ میلیارد تومانی پیش روی پرسپولیس / ضرر یک میلیاردی پرسپولیس در سفر به عربستان

باشگاه پرسپولیس برای ادامه حیات مالی فصل پیش روی خود نیاز به پرداخت حداقل ۲۵۰ میلیارد تومان دارد.

دردسر ۲۵۰ میلیارد تومانی پیش روی پرسپولیس / ضرر یک میلیاردی پرسپولیس در سفر به عربستان

به گزارش تیتر کوتاه، قراردادهای این فصل تیم فوتبال پرسپولیس بدون در نظر گرفتن پاداش ها و آپشن های موجود در قراردادها رقمی در حدود ۳۲۰ میلیارد تومان است که گفته می شود تا اینجای کار ۲۰ درصد مبلغ قرارداد ها یعنی رقمی در حدود ۶۴ میلیارد تومان به اعضای تیم پرداخت شده است. ظاهرا با آزاد شدن بخشی از پول حاصل از فروش سهام باشگاه پرسپولیس ، این رقم در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار گرفته شده و بین اعضای تیم تقسیم شده است! با توجه به نزدیک شدن نیم فصل رقابتها این باشگاه باید ۹۶ میلیارد دیگر به سرخپوشان پرداخت کند تا در نیم فصل مبالغ پرداختی به ۵۰ درصد برسد! می ماند ۱۶۰ میلیارد دیگر که باید از ابتدای نیم فصل دوم تا پایان فصل به سرخپوشان پرداخت شود که البته مشخص نیست منابع لازم برای این پرداخت از کجا در اختیار باشگاه سرخ پایتخت قرار خواهد گرفت. پرسپولیس بدون داشتن ردیف بودجه دولتی ، در حالی که باشگاه دولتی محسوب می شود ، با در اختیار داشتن یک اسپانسری ضعیف از نظر مبلغ و البته پولی که از فروش سهام بدست آورده و هر از گاهی به آن پول دست می زند با چالشی سخت روبروست که رقمش حداقل ۲۵۰ میلیارد تومان است!

اسپانسر پرسپولیس ۶۵ میلیارد بدهکار است!

قرارداد شرکت مخابراتی ایرانسل با پرسپولیس در حالی به نیمه راه همکاری می رسد که این اسپانسر ۵۵ میلیارد تومان به پرسپولیسی ها پرداخت کرده و رقم کمی از آن قرارداد با پرسپولیس باقی مانده است!

ایرانسل زمانیکه متوجه شد که پرسپولیس امکان جذب اسپانسر جدید را ندارد و هیچ شرکتی برای حمایت مالی این باشگاه پا پیش نمی گذارد رقم در خواستی ۲۵۰ میلیارد تومانی پرسپولیس را به عدد ۱۲۰ میلیارد تومان کاهش داد و در نهایت قرارداد همکاری خود با پرسپولیس را برای یک فصل دیگر تمدید کرد. تا اینجای کار هم ۵۵ میلیارد تومان به حساب باشگاه پرسپولیس واگذار کرده و تا پایان فصل رقمی در حدود ۶۵ میلیارد تومان به این باشگاه بدهکار است. با توجه به هزینه حداقلی ۲۵۰ میلیارد تومان این باشگاه تا آخر فصل بدون در نظر گرفتن هزینه های جاری باشگاه مانند سفرهای تیم و اقامت و هزینه های نگهداری ورزشگاه و حقوق پرسنل و... ، رقم بدهی اسپاسر درد چندانی را از دردهای مالی زیاد این باشگاه برطرف نخواهد کرد!

ضرر یک میلیاردی پرسپولیس در سفر به عربستان

کاروان پرسپولیس در حالی راهی کشور عربستان شد که مقابل تیم النصر قرار بگیرد که گفته می شود یک میلیارد تومان بی جهت از جیب این باشگاه از دست رفته است!

به گزارش تیتر کوتاه گفته می شود باشگاه پرسپولیس در حالی هزینه ۳ روز اقامت در هتل را به هتل محل اقامت خود پرداخت کرده که کاروان تیم دو روز آنرا در تهران حضور داشته و به خاطر مشکلات پرواز نتوانست به موقع راهی عربستان شود! گفته می شود هزینه این دو روز غیبت سرخپوشان در عربستان یک میلیارد تومان بوده که باشگاه به هتل پرداخت کرده و امکان دریافت آن هم برای سرخ ها وجود نداشته است! به نظر می رسد سوء مدیریت در این سفر بدجور یقه باشگاه پرسپولیس را گرفته است!

سرخ ها منتظر تسویه پاداش های فصل قبل!

اختلاف اعضای تیم پرسپولیس و البته یحیی گل محمدی با باشگاه سرخ بیشتر به مسائل مالی این باشگاه باز می گردد.

به گزارش تیتر کوتاه علی رغم اینکه باشگاه پرسپولیس بالاخره ۵۰ درصد مبالغ پاداشها و آفرهای قرارداد فصل قبل بازیکنان را پرداخت کرده اما باید فکری به حال تسویه حساب با آنها باشند چون بازیکنان به شدت خواستار دریافت مابقی پول و تسویه حساب کامل فصل قبل با باشگاه هستند. استوری های اخیر برخی از سرخپوشان حکایت از آتش زیر خاکستری دارد که به زودی بر سر همین ۵۰ درصد باقیمانده قراردادهای فصل قبل شعله ور خواهد شد.

سرخپوشان به زیارت خانه خدا می روند

باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا زمینه حضور سرخپوشان را در خانه خدا فراهم کنند.

به گزارش تیتر کوتاه کاروان پرسپولیس امروز تهران را به مقصد عربستان ترک کردند تا فردا مقابل تیم النصر این کشور قرار بگیرند. باشگاه قصد دارد بعد از پایان بازی زمینه زیارت خانه خدا را برای اعضای تیم فراهم کنند تا از این سفر نهایت بهره برده شود. به نظر می رسد مشکلی برای زیارت سرخپوشان از خانه کعبه وجود نداشته باشد.

اردلان بزرگ نیا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر