قیمت دلار | قیمت ارز | قیمت دلار امروز

قیمت دلار حبس شد / بازار ارز به کدام سمت می‌رود؟

به‌نظر می‌رسد دلار هرات دوباره در مرز جدیدی گیر افتاده؛ مرز ۴۹ هزار و ۸۰۰ تومان تا ۵۰ هزار و ۳۰۰ تومان. کفش مرز حمایت است و سقفش مقاومت.

قیمت دلار حبس شد / بازار ارز به کدام سمت می‌رود؟

دلار یک واحد پولی است که در بسیاری از کشورها به عنوان واحد پول استفاده می‌شود، از جمله ایالات متحده امریکا، کانادا، استرالیا، نیوزیلند، هند، ژاپن و بسیاری از کشورهای اروپایی. نماد این واحد پولی "$" است. یکی از مهم‌ترین این دلایل فروکش کردن آتش درگیری‌‌‌های منطقه‌‌‌ است. این موضوع که به کاهش ریسک‌‌‌های بین‌المللی منجر می‌شود می‌تواند بر روندهای بازارهای داخلی نیز اثرگذار باشد.

دلار هرات در پشت‌خط دیشب حرکتی به بالا کرد و در محدوده‌های بالاتر این سطح بر ۵۰ هزار و ۱۶۰ تومان جای گرفت. وقتی قیمت دلار کمی صعود می‌کند فکر شکستن مقاومت به سرش می‌زند. اما به نظر می‌آید که درحال‌حاضر در مقاومت معامله‌گران می‌فروشند و در حمایت می‌خرند.

اگر این‌طور باشد، داستان شبیه اتفاقی خواهد بود که هفته پیش رخ داد. وقتی قیمت دلار قصد شکستن مقاومت ۵۰ هزار و ۳۰۰ تومانی را کرد اما در نهایت موفق نشد و مجبور به عقب‌نشینی شد. دلار دربازار آزاد تهران کمی (کمتر از هزار تومان) بالاتر از قیمت هرات ایستاده است.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر