قیمت طلا | بازار طلا | قیمت امروز طلا

قیمت طلا در بازار امروز به روز شد / طلای ۱۸ عیار گرمی چند شد؟

قیمت طلا امروز ایران اعلام شد. قیمت طلای ۱۸ عیار در بازار امروز طلای ایران نسبت به روز گذشته نوسان قیمتی داشت و قیمت کاهش ثبت کرد.

قیمت طلا در بازار امروز به روز شد / طلای ۱۸ عیار گرمی چند شد؟

قیمت طلا یکی از مهمترین موضوعات در بازار سرمایه است و تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می‌گیرد. برخی از این عوامل شامل عرضه و تقاضا، تغییرات نرخ بهره، تغییرات ارزش ارز، تغییرات در سیاست‌های مالیاتی و تجاری، تغییرات در شرایط جهانی و سیاسی، و تغییرات در تقاضای صنعتی هستند. به عنوان مثال، افزایش تقاضای طلا در بازار جهانی می‌تواند منجر به افزایش قیمت طلا شود، در حالی که افزایش نرخ بهره می‌تواند به کاهش قیمت طلا منجر شود. همچنین، تغییرات در سیاست‌های مالیاتی و تجاری می‌تواند تاثیر قابل توجهی بر قیمت طلا داشته باشد. به طور کلی، قیمت طلا تحت تاثیر عوامل متعددی قرار می‌گیرد و برای پیش‌بینی تغییرات آینده آن، باید به تحلیل این عوامل توجه کرد.

بر این اساس قیمت طلای ۱۸ عیار امروز تهران به ۲ میلیون و ۴۱۴هزار ۸۰۰ تومان رسید که نسبت به روز گذشته ۴۳۸۳٫۹۲ تومان کاهش داشته است. قیمت گرم طلای ۲۴ عیار ۳ میلیون و ۲۱۹ هزار تومان اعلام شد. همچنین هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۹۹۵ دلار به فروش می رسید. گفتنی است، قیمت امروز مثقال طلا به ۱۰ میلیون و ۴۶۰ هزار تومان رسیده است.

قیمت طلای ۱۸ عیار آنلاین

 قیمت طلای ۱۸ عیار لحظه ای  امروز دو میلیون و چهارصد و چهارده هزار و هشتصد تومان (۲٫۴۱۴٫۸۰۰) اعلام شد که نسبت به روز گذشته ۴۳۸۳٫۹۲ تومان کاهش داشته است.

قیمت طلا و سکه امروز تهران؛

قیمت انواع سکه

سکه طرح جدید ۲۸٫۷۰۰٫۰۰۰
سکه طرح قدیم ۲۵٫۴۰۰٫۰۰۰
نیم سکه ۱۵٫۱۰۰٫۰۰۰
ربع سکه ۱۰٫۱۰۰٫۰۰۰
سکه گرمی ۵٫۷۵۰٫۰۰۰

قیمت هر گرم طلا

قیمت امروز طلا

قیمت طلا نرخ طلا میزان تغییر
قیمت انس طلا در بازار امروز ۱۹۹۵ دلار ۳٫۱۶ -
قیمت مثقال طلا در بازار امروز ۱۰٫۴۶۰٫۰۰۰ ۱۹۲۲۵٫۸۴ -
قیمت طلای ۱۸ عیار در بازار امروز ۲٫۴۱۴٫۸۰۰ ۴۳۸۳٫۹۲ -
قیمت طلای ۲۴ عیار در بازار امروز ۳٫۲۱۹٫۰۰۰ ۵۵۷۲٫۹۶
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر