ایران خودرو | قیمت خودرو | بازار خودرو | فروش خودرو

بهترین فرصت خرید خودرو / این فروش فوری ایران خودرو را از دست ندهید / همین حالا ثبت‌نام کنید

ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی آغاز شد.

بهترین فرصت خرید خودرو / این فروش فوری ایران خودرو را از دست ندهید / همین حالا ثبت‌نام کنید

بازار خودرو به‌طور معمول توسط شرکت‌های خودروسازی، نمایندگان فروش و بازاریابان خودروها، فروشگاه‌های خودروهای دست دوم و افراد حقیقی که خودرو خود را به فروش می‌گذارند، تشکیل شده است. در این بازار عموماً مشتریان می‌توانند از انتخاب مدل، مشخصات فنی، قیمت و شرایط فروش مناسب برای خودرو خود استفاده کنند.

جدیدترین شرایط ثبت نام بدون قرعه کشی ایران خودرو اعلام شد.

شرایط فروش فوری ایران خودرو ویژه ون وانا

همچنین شرکت ایران خودرو دیزل از آغاز سری جدید پیش‌فروش محصول ون  وانا از روز چهارشنبه یکم آذرماه ۱۴۰۲ خبر داد. بر این اساس ثبت‌نام ون وانا ۳TZ از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه یکم آذرماه ۱۴۰۲ به‌صورت اینترنتی انجام خواهد پذیرفت. سود مشارکت در این طرح فروش ۱۲ درصد است و سود انصراف از سوی ایران خودرو دیزل ۹ درصد اعلام شده است. پیش پرداخت برای ثبت نام ون وانا ۶۷۵ میلیون تومان بوده و مشتریان می توانند این خودرو را با رنگ های مختلف سفارش گذاری کنند.

فوری؛ آغاز ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی / فروش فوق العاده با تحویل ۹۰ روزه + لینک سایت

لینک سایت ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۲

 این طرح فروش ویژه صرفا از طریق سایت فروش اینترنتی ایران خودرو دیزل به نشانی esale.ikd.ir انجام می‌شود و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. ون وانا ایران خودرو دیزل، پرفروش‌ترین ون بازار ایران است که به موتور ۱۵۰ اسب بخاری ۳TZ با تکنولوژی تویوتا مجهز بوده و مطابق با استاندارد آلایندگی یورو پنج است.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر