موتورسیکلت | قیمت موتور

قیمت موتور به نیم میلیارد رسید / پرفروش ترین موتورهای بازار چند؟

قیمت انواع موتورسیکلت در بازار آزاد امروز نسبت به روز گذشته با تغییرات کمی همراه شد.

قیمت موتور به نیم میلیارد رسید / پرفروش ترین موتورهای بازار چند؟

قیمت موتورسیکلت تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار می‌گیرند. یکی از این عوامل، مواد اولیه استفاده شده در ساخت آن‌ها است. قیمت فلزات و پلاستیک‌های مورد استفاده در ساخت موتورسیکلت می‌تواند قیمت نهایی آن‌ها را تحت تأثیر قرار دهد. عوامل دیگری مانند تقاضا و عرضه، تغییرات ارزش ارزهای مختلف، تغییرات قوانین و مقررات مربوط به حمل و نقل و همچنین تغییرات فصلی نیز می‌توانند بر قیمت موتورسیکلت تأثیرگذار باشند. به طور کلی، قیمت موتورسیکلت به دلیل تأثیرگذاری عوامل مختلف، ممکن است در بازارهای مختلف و در زمان‌های مختلف متفاوت باشد.

قیمت موتور سیکلت صفر از برند اس وای ام گلکسی مدل به ۹۷ میلیون تومان رسیده است که از موتورسیکلت های ارزان قیمت بازار است. همچنین قمیت موتورسیکلت بنلی مدل TNT ۱۸۰S نیز ۱۴۵ میلیون تومان است. موتور سیکلت ارزان قیمت دایچی مدل VP۱۲۵ نیز به ۷۸ میلیون رسیده است.

Screenshot 2023-11-20 232703

Screenshot 2023-11-20 232741

بر اساس قیمت موتورسیکلت دست دوم در بازار، قیمت کویر موتور  T۲-۲۵۰ با ۴ هزارکارکرد به ۷۹ میلیون تومان رسیده است.همچنین قیمت موتور سیکلت کارکرده از برند باجاج، پالس ۱۵۰NS سال ۹۵ نیز ۸۲ میلیون آگهی شده است.

لازم به ذکر است که اقتصاد آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد. ممکن است موتورسیکلت های ایرانی و خارجی در سطح بازار تحت تاثیر عوامل مختلف با اندکی افزایش یا کاهش قیمت خریدوفروش شود

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر