قیمت سکه | بازار سکه | قیمت سکه امروز

معامله گران سکه ضرر کردند / سقوط بزرگ برای ربع سکه

قیمت سکه، طلا و ارز طی ۲۴ ساعت گذشته در بازار تهران تغییر کرد.

معامله گران سکه ضرر کردند / سقوط بزرگ برای ربع سکه

قیمت سکه و طلا تحت تأثیر عدم پایداری و عوامل مختلفی قرار دارد. عواملی مانند عرضه و تقاضا، سیاست های مالی و اقتصادی دولت، تورم، نرخ ارز، شرایط جهانی، بحران های سیاسی و اقتصادی می توانند بر قیمت سکه و طلا تأثیرگذار باشند. برای مثال، افزایش عرضه سکه و طلا به بازار می تواند منجر به کاهش قیمت آن ها شود؛ در حالی که کاهش عرضه می تواند باعث افزایش قیمت آن ها شود.

قیمت سکه امامی در این هفته در بازه ۲۹ میلیون و ۸۰۰ تا ۲۸ میلیون و ۹۵۰ هزارتومان نوسان کرده‌ است و در پایان هفته در محدوده ۲۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان به کار خود پایان داد. عقب نشینی همزمان انس جهانی طلا و دلار تهران کار را برای سکه بازان سخت‌تر کرد و معامله‌گران سکه زیان ۲.۹ درصدی را ثبت کردند.

بررسی‌ها نشان می‌دهد علیرغم بر رشد قیمت سکه در بازه یک‌ماهه گذشته، حباب سکه در این مدت نزولی شده و به محدوده ۱۸ درصدی رسیده‌است، این مسئله نشان می‌دهد خریداران سکه بی‌گدار به آب نزده و با احتیاط قیمت‌ها را بالا برده‌اند.

سقوط بزرگ برای ربع سکه

دارندگان ربع سکه ولی پرچم‌دار کاهشی‌ها شدند و زیان هفتگی ربع سکه به بالای سه درصد رسید.

معامله‌گران طلای آب‌شده ولی از سایر معامله گران در بازار طلا کمتر زیان کردند و کاهش همزمان دلار و طلای آب‌شده تنها زیان ۱.۷ درصدی را نصیب دارندگان طلای آب شده کرد.طلای آب‌شده حمایت خط کیوجنسن را از دست داده و میان حمایت ده میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و مقاومت ۱۰ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان قرار گرفته است.

بر اساس اخبار منتشر شده سیدحسن نصرالله عصر فردا سخنرانی خواهد کرد که بر خلاف هفته قبل تا کنون بازارها آرام بوده‌اند ولی باید منتظر ماند و دید این‌بار بازارها چه واکنشی نشان خواهند داد؟

 

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس

    فقط و فقط سهامداران بورسی و فرابورسی ضرر و زیان زیادی متحمل شدند نه خریداران سکه‌، ارز ، طلا، خودرو ،ملک و ....

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر