وام | تسهیلات ازدواج | آذربایجان غربی

دولت به این خانواده ها وام می دهد / شرایط ویژه دریافت وام ۵۰۰ میلیونی

در این گزارش شرایط ویژه دریافت وام ازدواج را بررسی می کنید.

دولت به این خانواده ها وام می دهد / شرایط ویژه دریافت وام ۵۰۰ میلیونی

زوج‌های متولد دهه ۶۰ که در روستاهای آذربایجان غربی زندگی می‌کنند، می‌توانند با نرخ سود چهار درصدی از این تسهیلات بهره‌مند شوند. برای دریافت این تسهیلات، تاریخ تولد زوج‌ها باید از اول فروردین سال ۱۳۶۰ تا پایان اسفند ماه سال ۱۳۶۹ و تاریخ عقد آنها باید از ۳۰ خرداد امسال تا پایان سال جاری باشد.

این تسهیلات تا سقف یک میلیارد ریال برای ازدواج، تا سقف ۲ میلیارد ریال برای خرید جهیزیه و ۲ میلیارد ریال دیگر نیز برای تسهیلات اشتغال پرداخت می‌شود.
مهلت بازپرداخت این وام نیز ۳۶ ماه تعیین شده است.

زوج‌های دارای شرایط ساکن روستاها با مراجعه به درگاه معاونت امور زنان ریاست جمهوری (www.women.gov.ir)، می‌توانند از نحوه ثبت نام آگاه شده و نام نویسی کنند.

 اعطای تسهیلات ازدواج برای جوانان از مهمترین برنامه‌های دولت سیزدهم و برای اجرای هرچه بهتر از قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به شمار می‌رود.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • امیرمیرزایی0620115858

    بقیه باید بریم بمیریم نه واقعاشرم ازخدانمیکنیداقشارضعیف که ضامن ندارن یازیرخط فقرهستن بایدچکارکنیم تف بشرفتون بنده معلولم سنم بالاست هیچ درامدی ندارم لعنت خدابرشمامسولین فقط هرچی سرمایه ایران هست ارثیه پدرشماست غیرت انسانیت نداریدشماپس مااقشاراسیب پذیرجامع بایدچکارکنیم تلف بشیم ازگرسنگی واقعاشمامسولین خجالت نمیکشیدبنده معلولم مستاجرم هیچی ندارم پس دولت نبایدکاری برای مابکنه فقط خودتون اقازادهاتون شرف دین تون اینه خدایاخودت یه زلزله بفرست این مسولین با خاک یکسان کن که واقعادارندحق مااشخاص زیرفقروهم نابودمیکنند

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر