بازار لوازم خانگی | قیمت بخاری| بخاری گازی | بخاری بدون دودکش

ارزان ترین بخاری گازی با چه قیمتی فروخته می شود؟ / در چه صورت می توان از این بخاری استفاده کرد ؟

در این گزارش به بررسی قیمت انواع بخاری برقی می پردازیم.

ارزان ترین بخاری گازی با چه قیمتی فروخته می شود؟ / در چه صورت می توان از این بخاری استفاده کرد ؟

با شروع فصل سرما، سوالاتی مانند استفاده از بخاری گازی بدون دودکش، خطرات آن، محل مناسب برای استفاده، و فرآیند تولید گرما در بخاری گازی مطرح می‌شود. استفاده از بخاری گازی بدون دودکش در مکان‌های بزرگ و با تبادل هوا با محیط آزاد توصیه می‌شود. این بخاری‌ها با استفاده از تکنولوژی بهینه‌سازی ترکیب اکسیژن و گاز، منوکسید کربن کمتری تولید می‌کنند و دارای سیستم‌های ایمنی مانند ODS هستند.

بخاری‌های گازی بدون دودکش دارای سیستم ODS هستند که در صورت کاهش اکسیژن محیط زیر ۱۸ درصد، بخاری را خاموش می‌کنند. ترموکوپل در این بخاری‌ها وظیفه قطع کردن گاز را به عهده دارد. آنها رطوبت ملایمی در محیط ایجاد کرده و مشکلات تنفسی را کاهش می‌دهند. بخاری‌های بدون دودکش قابل جابجایی هستند و می‌توانند در فضاهای کوچک و بزرگ استفاده شوند. بخاری‌های دودکش دار برای فضاهای بسته توصیه نمی‌شوند. همچنین قابلیت نصب بخاری نیز در نظر گرفته شود.

بخاری گازی بدون دودکش خانگی دارای قابلیت جابجایی و وزن کمی است که جابجایی و نقل‌وانتقال آسان را فراهم می‌کند. همچنین، مصرف انرژی باید در نگاه داشته شود تا بخاری با مصرف متعادل انتخاب شود. همچنین قیمت، برچسب انرژی، توان گرمایش، ضمانت و خدمات پس از فروش نیز باید در نظر گرفته شوند.

خرید بخاری بدون دودکش در مکان‌های کوچک و سربسته توصیه نمی‌شود، اما در فضاهایی که جریان هوا و اکسیژن مداوم دارد مانند فروشگاه‌ها، مغازه‌ها و دفاتر خدماتی می‌توان از آن استفاده کرد. انتخاب برندهای معتبر مانند آبسال، پلار، جنرال، شایسته و غیره برای خرید بخاری بدون دودکش توصیه می‌شود. همچنین، بخاری گازی بدون دودکش باید در محیط‌های دارای اکسیژن کافی مورد استفاده قرار گیرد.

در بازار لوازم خانگی قیمت بخاری بدون دودکش آبسال مبلغ ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان قیمت خورده است این در حالیست که قیمت بخاری ایران شرق مبلغ ۶,۷۲۰,۰۰۰ تومان اعلام شده است.

قیمت انواع بخاری گازی بدون دودکش
برند مدل قیمت / تومان
پاییزان 7000 ۱,۸۰۰,۰۰۰
آبسال 437
۲,۶۰۰,۰۰۰
ایران شرق 290 بنیامین
۶,۷۲۰,۰۰۰
نیک کالا mc 30
۸,۸۵۰,۰۰۰
نیک کالا  زرین mc28
8,00۰,۰۰۰
ایمن گاز مشهد شروین
۷,۴۰۰,۰۰۰

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر