فرهنگیان

فرهنگیان منتظر افزایش حقوق باشند؟ / واریز معوقات معلمان و فرهنگیان بازنشسته تا پایان آبان

طبق اخبار واصله قرار است همه معوقات معلمان و فرهنگیان بازنشسته تا پایان آبان امسال واریز شود.

فرهنگیان منتظر افزایش حقوق باشند؟ / واریز معوقات معلمان و فرهنگیان بازنشسته تا پایان آبان

کارشناسان بر این باورند که افزایش حقوق بازنشستگان از اهمیت بسیاری برخوردار است. بازنشستگان افرادی هستند که سال‌ها از عمر خود را در خدمت به جامعه و کارفرمایان گذرانده‌اند و حق دارند که پس از بازنشستگی، به خوبی از مزایایی که به آن‌ها تعلق دارد، بهره‌مند شوند. افزایش حقوق بازنشستگان به دلیل تاثیر مستقیم آن بر کیفیت زندگی آن‌ها، بسیار مهم است.

آموزش و پرورش خبر مهمی درباره پرداخت همه معوقات معلمان و فرهنگیان بازنشسته تا پایان آبان امسال داد.

رتبه‌بندی معلمان یکی از موضوعات مهمی است که در راستای ارتقای شایستگی حرفه‌ای معلمان باید به مرحله اجرا درآید. رتبه‌بندی معلمان دارای ابعاد و زوایای مختلفی است که معلمان باید نسبت به آن آشنایی داشته باشند.بر اساس رتبه‌بندی معلمان آنها با در نظر گرفتن معیارهایی در چهار گروه طبقه بندی و دستمزد آنها بر همین اساس تعیین می‌شد. رتبه‌بندی معلمان اواخر آبان ماه سال گذشته به تصویب رسید. رتبه‌بندی معلمان برای کلیه معلمان، در یکی از رتبه‌های ماده (۳) این قانون و مطابق آیین نامه اجرایی آن حداکثر تا سه ماه پس از ابلاغ قانون، انجام می‌شود.

آموزش و پرورش خبر مهمی درباره پرداخت همه معوقات معلمان و فرهنگیان بازنشسته تا پایان آبان امسال داد.

معاون وزیر آموزش و پرورش خبر مهمی درباره زمان واریز معوقات فرهنگیان بازنشسته و معلمان داد.

علی فرهادی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش در مصاحبه اختصاصی با صدا و سیما با اعلام این خبر گفت: همه مطالبات و معوقات معلمان حق التدریس و فرهنگیان که مربوط به سال گذشته بود به طور کامل تسویه شده، مطالبات فروردین هم کامل تسویه شده و بخشی ازمطالبات اردیبهشت هم پرداخت شده است.

به گفته فرهادی، مطالبات خرداد و بخشی از اردیبهشت هم در آبان ماه به طور کامل تسویه خواهد شد. معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش همچنین درباره اعتراض برخی از معلمان به نظام رتبه‌بندی نیز گفت: حدود ۳۰۰ هزار نفر به نظام رتبه‌بندی اعتراض کرده بودند که کمتر از ۱۰۰ هزار نفر از آنها باید بررسی شود و مابقی معلمان به طور کامل انجام شده و در احکامشان نیز اعمال شده و پرداختی این دسته از معلمان نیز از اول امسال انجام شده است، باقی مانده معترضان نیز تا قبل از پایان آبان رتبه‌بندی آنها تعین تکلیف خواهند شد.

فرهادی ادامه داد: در بخش رتبه‌بندی معلمان خوب کار شد و به طور فشرده حدود ۱۰۰ نفر حتی در ایام تعطیل در دبیرستان البرز و یکی از مراکز تربیت معلم تهران به طور پیوسته بررسی شد.

وی گفت: معلمانی که رتبه‌بندی آنها مشکل داشت با بررسی‌ها انجام شده مشکل آنهامرتفع شدو به آنها نیز تعلق گرفت و احکام کارگزینی برای این معلمان صادر شد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش تاکید کرد: بیش از ۸۰ درصد معلمان شامل نظام رتبه‌بندی شدند.

فرهادی درباره فوق العاده رتبه‌بندی بازنشستگان فرهنگی هم گفت: در این رابطه آموزش و پرورش تمام تکالیف خود را انجام داده است، کسورات قانونی فرهنگیان بازنشسته نیز انجام و به صندوق بازنشستگی واریز شده است.

 

 

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس

    هاشمی رفسنجانی ملعون معتقد بودند که آموزش و پرورش و معلمان ، مصرف کننده هستند و وزارت نفت، دارایی، شهرداری ها، بانک‌ها، مخابرات و... درآمدزا و حقوق معلمان را در کف نگهداشته بود و حقوق بقیه ی کارمندان را افزایش می داد و معتقد بود که معلمان مصرف کننده هستند و این حقوقی که دریافت می کنند نصفِ آن هم زیادی هست. بنده دوتا برادر دارم یکی از آنها با فوق لیسانس در آموزش و پرورش کار می کند با ۲۸ سال سابقه و یکی دیگر از آنها با فوق دیپلم تو خودرو سازی سایپا با ۲۰ سال سابق کاری . اون که دبیر هست با مدرک فوق لیسانس در حال حاضر حدود ۱۵ میلیون تومان دریافتی دارد ولی اونکه در سایپا کار میکنه ۲۴ میلیون دریافتی داره !!!!!!!!!!!!! هاشمی رفسنجانی ملعون بنای بی توجهی به آموزش و پرورش و معلمان را پایه گذاری کردند. سگ زرد ارمنی تو روح پلیدش بشاشه .

  • ناشناس

    لعنت بر دروغگو

  • م

    عه گوز گوز گوز

  • ممد قلی

    با سلام. بنده کادر اداری آموزش پرورش بازنشسته هستم. آموزگار کارش از کار اداری خیلی راحت تر. و چن سال قبل بازنشستگی عده ای از دبیران مدیریت ومعاونت به بازنشستگی آنها اضافه ولی کادر اداری. دریغ از این حرفا در کُل دبیرا از دفتری خیلی جلوترند ووو

  • شریف

    بندآخری چه معنایی داشت؟.. چی فهمیدید؟

  • محمدرضا

    سلام خب ما ازرتبه یک به سه بعداز۳۹سال به بنده داده اندپس طی سال ها۴۰۰_۱۴۰۱معولعات رتبه بندی ما چی میشه آیا این عدالت درست هست یانه ؟ما در۱۴۰۲اول مهر بازنشسته شدیم جزء اعتراضات بودیم خب الان که رسیدگی شده پس باید رمطالبات ماراپرداخت شوداین حرف بیجا،که نیست درضمن ۶ماه هم باید بدین دیگه پس چرامیگین بافرهنگیانتسویه حساب شده وهرکس یه حرفی میزنه این پرونده رتبه بندی رو دیگه بندی وتمام کنید دیگر

  • ناشناس

    همه ایناکه منویسیددرباره بازنشستگان دروعه چراکه وقتی فردی بازنشسته میشه حقوقش کم بیمه مپردبرخلاف کشورهای دیگرکه بازنسشته واسش تورتفریح میگزارن

  • ب م

    سلام درمورد رتبه معلمین بازنشسته ۱۴۰۰ نیز برابر عدالت پی گیری و اقدام شود.

  • شهروند

    خدایا چقدر اینا دروغ میگن.شرم کجا رفته؟!

  • فرهاد

    لعنت بر دروغگو
    این دولت میلیونها برابر از تمامی دولت‌ها دروغ گفت و مردم را فریب داد ، لعنت خدا بر دروغگو ها

  • ناشناس

    امیدی نیست و بدبینی درست کردین.

  • فرهنگی بازنشسته

    سلام اولامعوقات رواگرهم بدن حق فرهنگیان هست صدقه نمیدن دومامیخوام بدونم بااین تورم روزانه پولی که بعد14ماه به من میدن چه ارزشی داره تکلیف بی ارزش شدن پول من چیه وکی خسارت منومیده،؟ چطوراگه قسط بانکی رودیرپرداخت کنیم بایدسودبدیم ولی دیرکردپول مارودولت محترم نبایدپرداخت کنه؟

  • جهانی

    چند نفر مدیر ابتدایی هستیم که از سال 1400 تا مهر1402 در شیفت مخالف هم مدیر بودیم دریغ از یک ریال پرداختی ،اعتراض کردیم و به استان نامه نوشتیم ولی در جواب گفتن وزارت باید واریز کنه تا مابه شما بدیم ولی از طرفی وزیر اعلام کرده تمام مطالبات تا سال 1402 پرداخت شده ، ولی کو؟ به دست ما نرسیده ، انشالله که وزیر محترم این متن را بخواند و مطالبات 2سال مارا بدهد .

  • محمدحسینی

    معلمان ازجان ودل برای پیشرفت وآبادانی.جامعه ازجان مایه.میگذارندسیاستمداران امروزوافرادتحصیلکرده که دارای مدارک.بالا وعالی هستندهمگی زیردست همین فرهنگیان عزیزبه این مهم رسیده اندهمینطورعلماومراجع تقلیدزیردست.همین فرهنگیان باسوادشده انددرجوامع غربی کهنه دین دارندونه ازاسلام بویی برده اندبیشترین بهارابه معلم وفرهنگی میدهندحقوق بالارابه معلمین وفرهنگیان میدهندچون معتقدندکه جامعه رامعلم میسازد ومغزهای خفته رامعلم بیدارمیکندوبه تعالی میرسانداگرمعلم نبودهمه انسان هادرجهل ونادانی بسرمیبردند وگمراه بودندکسانی که تفکرشان این هست که معلم مصرف کننده هست سخت دراشتباهند چراکه معلم انسانسازهست تامغزانسانهای خفته بیدارنشود شکوفانمیشودانسان بیسوادفرقی باحیوان نداردوتنهافرقشان درتکلم هست پس اندکی فکرکنیم وازخودبپرسیم که اگرامروزدراجتماع کسب دانش کرده ایم وبه مقام عالی رسیده ایم بایدمدیون همین معلمان وفرهنگیانی باشیم که عده ای کوتاه فکروتنگ نظرانگ مصرف کننده رابه معلم می زنندباشدکه به سرعقل بیایندوبه معلم بدوبیراه نگویند چون این جاعه راهمین معلمساخته ومی سازد باسپاس

  • ناشناس

    دروغ نگو دروغگو!
    دیگه حنای شما برای مردم رنگی نداره.فقط خودتونو بیشتر رسوا می کنین

  • ناشناس

    عمر ما را مهلت امروز و فردای تو نیست
    برو با گور بابات ناز کن با ما چرا

  • یاسر

    از وعده و حرف خسته نشدید خدا گرفتار و بدبختتان کند و شرمنده که این همه پر رو تشریف دارید.‌

  • رضا

    تو قبر پدرو مادر همه ی دروغگوها که در دولت وآموزش وپرورشند بی همه چیزهای رذل چرا پاداش فرهنگیان۱۴۰۱ رو نمیدهید مگر ارث پدرتونه ابرو که برامون نمونده

  • Hhhhhh

    باسلام به ملت قهرمان ایران زمین.بنده فرهنگی هستم با۲۵سال سابقه تدریس، باورکنید این سیستم حکومتی کاملا دروغگو میباشد وهمه فرهنگیان به حقوق بسیار ضعیف خود اعتراض دارند وشب و روز شرمنده خانواده هستیم. لعنت بربنیان گذاران ظلم ودروغ. حسبی الله ونعم الوکیل.

  • فرهنگ

    درود..متاسفم برای خودم که ۳۰سال جوانی ام رابرای آموزش وپرورش تلف کردم...بعداز۹ماه بازنشستگی دریغ ازیک ریال پاداش..تکریم .احترام..نوع نگاه یک حکومت به آموزش وپرورش دقیقا نشان دهنده ی نگاه حکومت ودولت به ملت است..جزدروغ وحقارت چیزی ندیدیم

  • اسمعیل دهقان قله زو

    سلام وزیر جان فکربازنشستگان سال 1400 هم باشید ذخیره مرخصی های از دست رفته ما را پرداخت کنید اجرکم عندالله

  • احمد

    خدا لعنتتون کنه که دروغ گفتن و خوردن حق مظلوم براتون مثل خوردن آب گواراست... سال قبل تابستان تو گرمای بدون کولر 1ماه طرح تعمیق کلاس رفتیم 1 ریالشم ندادید... پاداش 1401 رو هنوز هم ندادید ک ارزش پول نصف شده،.... خدا انشالله ریشه تونو بکنه ، فقط همین

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر