گوشت مرغ | بازار مرغ

آرامش در بازار مرغ / افزایش قیمت نهاده‌های دامی

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: با توجه به جوجه ریزی ماه‌های اخیر، تولید ماهیانه گوشت مرغ بالای ۲۰۰ هزارتن است که براین اساس کمبودی در عرضه نداریم.

آرامش در بازار مرغ / افزایش قیمت نهاده‌های دامی

بازار مرغ در ایران یکی از مهم‌ترین بازارهای مصرفی است که همواره توجه ویژه‌ای از سوی مردم و دولت به آن شده است. مرغ به عنوان یکی از منابع پروتئینی اصلی مردم ایران، در تمامی مناطق کشور قابل دسترسی است و به صورت تازه یا فرآوری شده در بازارهای مختلف به فروش می‌رسد. با توجه به رشد جمعیت و افزایش نیاز به مصرف مرغ، دولت ایران سعی در توسعه و بهبود شرایط پرورش مرغ داشته و این باعث شده است که بازار مرغ در ایران به صورت پایدار و پویا باشد. با این حال، برخی مشکلاتی مانند نوسانات قیمتی و کیفیت پایین محصولات در بازار مرغ وجود دارد که نیازمند راهکارهایی برای حل آنها است.

علی ابراهیمی گفت: با احتساب جوجه ریزی‌های اخیر، تولید ماهانه گوشت مرغ به بالای ۲۰۰ هزارتن رسیده است.

او با بیان اینکه مشکلی در تامین مرغ نداریم، افزود: بنابر آمار مهرماه حجم جوجه ریزی صورت گرفته در واحدهای مرغداری جوابگوی نیاز کشور هستند.

ابراهیمی ادامه داد: با توجه شرایط مساعد عرضه و تقاضا طی ماه‌های اخیر، هیچ گونه التهابی در بازار نداریم.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی از ثبات و آرامش بازار مرغ خبر داد و گفت: با توجه به افزایش قیمت نهاده‌های دامی، تجدید نظر در اصلاح قیمت امری ضروری است.

او درباره آینده بازار مرغ گفت: با تامین جوجه یک روزه و نهاده‌های دامی پیش‌بینی می‌شود که نوسانی در بازار رخ ندهد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر