کلاهبرداری الکترونیکی | تراکنش‌ مالی | خدمات الکترونیک | امنیت | پلیس فتا

با این روش از کلاهبرداری الکترونیکی جلوگیری کنید / منبع رسمی برای نصب همراه بانک ها چیست + فیلم

افزایش تراکنش‌های مالی آنلاین و استفاده مردم از خدمات الکترونیک باعث رشد تا با مهندسی معکوس اپلیکیشن‌های اصلی یا روش‌های دیگر، برنامه‌های جعلی را با اهداف سودجویانه ایجاد کنند. برای افزایش امنیت، توصیه می‌شود برنامه‌ها را از منابع رسمی نصب کرده و از دوعاملی کردن رمز توسط بانک‌ها بهره ببرید.

با این روش از کلاهبرداری الکترونیکی جلوگیری کنید / منبع رسمی برای نصب همراه بانک ها چیست + فیلم

افزایش تعداد تراکنش‌های مالی آنلاین و استفاده افراد از خدمات الکترونیک، منجر که اپلیکیشن های بانکی بیشترین رشد را در میان خدمات آنلاین به خود اختصاص بدهند.. با این وجود، مهاجمان نیز فرصت برای کلاهبرداری از مردم را از دست نمی‌دهند و با استفاده از مهندسی معکوس اپلیکیشن‌های اصلی یا روش‌های دیگر، برنامه‌های جعلی را با اهداف سودجویانه می سازند. حتی ممکن است با سرعت بیشتری از خود بانک‌ها و نهادهای مالی عمل کنند.

از اولین تمهیداتی که برای افزایش امنیت برنامه ها می‌توان به آن اشاره کرد، نصب همراه‌بانک‌ها از منابع رسمی مثل بازار است. کاربران باید از نصب برنامه‌ها از طریق لینک‌ها، کانال‌های تلگرامی و غیره خودداری کند. 

«سرهنگ پاشایی» معاون اجتماعی پلیس فتا توصیه کرده که از طریق استورهای مجاز اقدام به نصب نرم‌افزارهای بانکی کنند چرا که پلیس فتا روی این اپ‌استورها نظارت کامل دارد.

یکی دیگر از راه‌های جلوگیری از کلاه‌برداری، دوعاملی کردن رمز توسط بانک ها است. 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر