نرخ کرایه | تاکسی اینترنتی

کرایه‌های سرسام آور تاکسی‌های اینترنتی / صدای شهرداری درآمد

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: خودروهای شخصی اینترنتی نه در نوع فعالیت و نه در نرخ‌گذاری هیچ مجوز قانونی از شهرداری تهران ندارند.

کرایه‌های سرسام آور تاکسی‌های اینترنتی / صدای شهرداری درآمد

در ساعات اوج ترافیک، نرخ کرایه تاکسی های اینترنتی به طور قابل توجهی بالاتر از سایر ساعات است. این امر به دلیل افزایش تقاضا برای خدمات حمل و نقل در این ساعات است که باعث افزایش قیمت ها می شود. همچنین، تعداد تاکسی های موجود در این ساعات نیز ممکن است کمتر از تقاضا باشد که باعث افزایش نرخ کرایه می شود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: خودروهای شخصی‌های اینترنتی نه در نوع فعالیت و نه در نرخ‌گذاری هیچ مجوز قانونی از شهرداری تهران ندارند.

سید جعفر تشکری هاشمی در جمع خبرنگاران و با اشاره به نرخ‌گذاری تاکسی‌های اینترنتی، گفت: اسنپ و تپسی تاکسی نیستند؛ بلکه خودروهای شخصی هستند که به‌صورت بر خط از طریق شرکت‌هایی که هیچ مجوزی از شهرداری تهران ندارند، درحال فعالیت هستند.

وی ادامه داد: اینکه شهرداری باید به‌صورت بر خط به شهروندان خدمت ارائه دهد درست است؛ اما خودروهای شخصی اینترنتی نه در نوع فعالیت و نه در نرخ‌گذاری هیچ مجوز قانونی از شهرداری تهران ندارند.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به نرخ کرایه خودروهای اینترنتی، گفت: نرخ کرایه این خودروها در ساعت اوج ترافیک بسیار عجیب می‌شود و این مبالغ به هیچ عنوان منصفانه نیست و مصوبه شورای شهر تهران را ندارند. بر همین اساس مبالغی که دریافت می‌شود کاملا خلاف نرخ صریح قانون است، زیرا قیمت‌گذاری تاکسی‌ها وظیفه شورای شهر است.

تشکری هاشمی گفت‌: برای حل این مشکل پیگیری هایی انجام شده است و رئیس شورای شهر تهران نیز تأکید کرده تا در نشست هایی با وزارت صمت، وزارت کشور و وزارت ارتباطات که برخی از مجوزها را صادر می‌کند، مشکلات را حل کنیم.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر