مواد غذایی | قیمت قوری | قیمت کتری | بازار لوازم خانگی

تاثیرات جالب فلز چدن بر سلامتی / این کتری و قوری چدن چقدر قیمت دارد ؟

در این گزارش خواص فلز چدن بر سلامتی و قیمت انواع کتری و قوری چدن را مشاهده می کنید.

تاثیرات جالب فلز چدن بر سلامتی / این کتری و قوری چدن چقدر قیمت دارد ؟

استفاده از کتری و قوری‌های ساخته شده از چدن می‌تواند  مقداری چدن به سیستم غذایی شما اضافه کند. زمانی که مواد غذایی در تماس با کتری یا قوری چدن قرار می‌گیرند، مقدار کوچکی از چدن از آنها جذب می‌شود و به بدن می‌رسد. این می‌تواند یک راه موثر برای افزایش مصرف چدن باشد.

هرچند استفاده از کتری و قوری‌های چدن به مقدار محدود از چدن به سیستم غذایی شما اضافه می‌کند، اما این روش به تنهایی نباید منبع اصلی چدن در رژیم غذایی شما باشد. به عنوان مثال، غذاهای حاوی چدن مانند گوشت قرمز، جوانه‌های گندم کامل، لوبیا و اسفناج نیز باید در رژیم غذایی شما وجود داشته باشند تا نیازهای چدنی بدن شما تامین شود.

فلز چدن که یک عنصر معدنی مهم برای بدن است، دارای فواید زیادی می‌باشد. این فواید شامل مواردی مثل:  اکسیژن ترابری ( چدن نقش اساسی در ترابری اکسیژن از ریه‌ها به سایر اندام‌های بدن ایفا می‌کند ، زیرا جزء ساختار هموگلوبین (پروتئین حامل اکسیژن) می‌باشد. ) ، پیشگیری از کم خونی ( مصرف مقدار کافی چدن از طریق غذاها یا مکمل‌های حاوی چدن می‌تواند کم‌خونی (آنمی) را جلوگیری کند.) ، حفظ سلامتی پوست و مو ( چدن نقش مهمی در حفظ سلامتی پوست و مو دارد و کمبود آن می‌تواند به مشکلات پوستی و مویی منجر شود.) ، تقویت سیستم ایمنی ( چدن در سیستم ایمنی بدن نقش دارد و برای مقابله با عفونت‌ها و بیماری‌ها ضروری است.) ، حفظ سلامت استخوان‌ها ( چدن در تقویت استخوان‌ها نقش دارد و می‌تواند از مشکلات مربوط به استخوان‌ها مانند اوستئوپروزیس (کاهش چگالی استخوان) جلوگیری کند.)

توجه داشته باشید که مصرف مقدار مناسب چدن مهم است و بیش‌ازحد مصرف نیز ممکن است مشکلات جسمانی ایجاد کند. در صورت ترتیب رژیم غذایی خود، بهتر است با پزشک یا متخصص تغذیه مشورت کنید.

در بازار لوازم خانگی نیز قیمت قوری و کتری چدن نالینو مبلغ ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است این در حالیست که قیمت همین نوع کتری و قوری مارک آکماز مبلغ ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است

قیمت انواع کتری و قوری چدن

برند مدل و مشخصات قیمت / تومان  
نالینو  Fiorella ۲,۳۰۰,۰۰۰  
اورانوس عنکبوتی ۱,۳۰۰,۰۰۰  
آکماز  GERANITE ۱,۲۰۰,۰۰۰  
ریور گرانیتی ۱,۹۰۰,۰۰۰  
نالینو Fiorenza ۲,۰۰۰,۰۰۰

 

 

 

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر