اجاق گاز | لوازم خانگی | اجاق گاز برقی | قیمت اجاق گاز | بازار لوازم خانگی

قیمت اجاق گاز برقی در بازار / ارزان ترین اجاق گاز برقی چند ؟

در این گزارش به بررسی قیمت جدید انواع اجاق گاز برقی در بازار پرداختیم.

قیمت اجاق گاز برقی در بازار / ارزان ترین اجاق گاز برقی چند ؟

اجاق گاز یک وسیله آشپزخانه ضروری با تنوع بالا در کشور می‌باشد، صنعت لوازم خانگی از تولید اجاق‌های گازی در گذشته به واردات و تولید اجاق‌ گاز صفحه‌ای برقی رسیده است. اگر به دنبال اجاق گازی مدرن و ایمن هستید، اجاق گاز رومیزی برقی بهترین گزینه برای شماست. این اجاق‌گازها در اندازه و طراحی‌های متنوعی تولید می‌شوند، از جمله مدل‌های کم مصرف برقی. این مدل‌ها به عنوان جدیدترین اجاق‌گازها در بازار معرفی شده اند و جذابیت زیادی دارند. اجاق‌گازهای رومیزی لمسی با طراحی‌های مختلف از جمله شیشه‌ای، سرامیکی و استیل تولید می‌شوند و با برق شهری کار می کنند.

گاز صفحه ای لمسی از اجاق گازهای جدید در بازار است که در مدل ها و جنس های مختلف ساخته می شوند. از جمله می توان به گاز لمسی شیشه ای، استیل و لعابی اشاره کرد.

مدل های شیشه ای معمولا وارداتی هستند. اما در سال های اخیر برندهای ایرانی نیز گاز صفحه لمسی تولید می کنند که کیفیت خوبی نیز دارند.

شما با توجه به اینکه چه مکانی می خواهید از گاز لمسی صفحه ای استفاده کنید، می توانید گاز صفحه ای شیشه ای لمسی یا استیل و لعابی را انتخاب کنید.

گاز حرارتی لمسی لعابی ایرانی، با قیمت های مناسب در بازار عرضه می شود که با رنگ های سفید می توانید آن ها را در بازار مشاهده کنید.

حین خرید گاز بدون شعله لمسی، ابتدا خوب بررسی کنید هم از نظر کیفیت و هم از نظر مشخصات فنی و سپس قیمت آن را در نظر بگیرید.

در بازار لوازم خانگی قیمت اجاق گاز لمسی رومیزی بیمکث مبلغ ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است این در حالیست که قیمت اجاق گاز بوش ۳۷ میلیون تومان قیمت خورده است.

قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ها در بازار ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد.

قیمت اجاق گازهای رومیزی

برند مدل و مشخصات قیمت / تومان
بیمکث  MG۰۰۲۱ ا MG۰۰۲۱-COOKTOP  ۹٫۵۶۵٫۴۰۰
بیمکث کد۰۰۲۱  ۱۲٫۶۰۰٫۰۰۰
اخوان  GE_۲ ا GE_۲ ۸٫۵۱۰٫۰۰۰
اخوان  GE_۳ ا GE_۳ ۱۱٫۷۰۰٫۰۰۰
بوش  PIV۹۷۵DC۱E سری ۸ ا Bosch ۳۷٫۰۰۰٫۰۰۰
بوش  PIA۶۱۱F۱۸E ۲۳٫۰۰۰٫۰۰۰

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر