سایپا | بازار خودرو | قیمت خودرو | قیمت روز خودرو

بازار سایپا کساد شد / کسی خودرو نمی خرد

تغییرات در قیمت و شرایط سیاسی منطقه، باعث عدم خرید محصولاتی از سایپا از جمله "شاهینG"، "کوییک دنده‌ای R" و "ساینا دنده‌ایS" از جانب مشتریان در بازار خودرو شد.

بازار سایپا کساد شد / کسی خودرو نمی خرد

سایپا یک برند شناخته شده خودروسازی ایرانی است که فعالیت خود را در سال ۱۳۴۴ با همکاری شرکت خودروسازی سیتروئن فرانسه آغاز کرد. وانت آکا و خودروی سواری ژیان از نخستین خودروهایی بود که سایپا در آن سال‌ها تولید می‌کرد. سایپا در سال‌های گذشته فراز و نشیب های زیادی داشته، اما توانسته با مشکلات بسیاری همچنان به فعالیت خود ادامه دهد.

نکته قابل توجه در بازار خودرو سایپایی نبود مشتری برای برخی از محصولات این شرکت است. فعالان بازار خودرو معتقدند تغییرات قیمت خودرو های سایپا و شرایط سیاسی به وجود آمده در منطقه، بازار خودرو را محتاط کرده و این امر موجب شده تا برخی از محصولات سایپا در بازار معامله نشود.

با توجه به بازار امروز می‌توان گفت «شاهینG »،«کوییک دنده‌ای R » و «ساینا دنده‌ایS  » در بازار معامله نشده‌اند و سایر محصولات سایپا هم تغییر قیمت نداشتند.

قیمت محصولات سایپا در بازار

در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهینG »، «تیبا صندوقدارSX  »، «تیبا هاچ‌بکEX »، «کوییک دنده‌ای R »، «کوییک دنده‌ایS » و «ساینا دنده‌ایS  » مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس ارزیابی امروز «شاهینG» بدون تغییر در بازار ۵۸۰ میلیون تومان قیمت گذاری شد.   خانواده کوییک هم امروز تغییر قیمت نداشتند با این شرایط امروز «کوییک‌R دنده‌ای» در بازار ۳۵۰ میلیون تومان قیمت خورد و «کوییک دنده‌ایS »هم در بازار ۳۴۸ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

اما با توجه به ارزیابی بازار می‌توان گفت امروز «تیبا صندوقدارSX» در بازار ۳۳۸ میلیون تومان گذاری شد و «تیبا هاچ‌بک EX» هم ۳۴۳ میلیون تومانی ماند. «ساینا دنده‌ایS» هم امروز در بازار ۳۵۱ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و تغییر قیمت نداشت.

 

EeIoismJa0q5

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر