مسکن| قیمت مسکن| اجاره خانه| بازار مسکن|

از قیمت اجاره خانه در یاسوج چه خبر / اجاره خانه نقلی با قیمت مناسب + جدول

در این گزارش به بررسی قیمت اجاره خانه در شهر یاسوج می‌پردازیم.

از قیمت اجاره خانه در یاسوج چه خبر / اجاره خانه نقلی با قیمت مناسب + جدول

این روزها قیمت مسکن دستخوش تغییر و تحولاتی جدی شده است، بسیاری از افرادی که در صدد خرید مسکن بودند به دلیل افزایش قیمت‌ها و کاهش قدرت خرید ناگزیر به اجاره مسکن شدند. در این برهه زمانی میزان تقاضا برای اجاره مسکن بیش از خرید شد و شهروندان فراوانی مجبور به سکونت در خانه‌های اجاره‌ای شدند. این در حالی است که این روند با کاهش قیمتی بسیار جزئی هم‌اکنون نیز ادامه دارد و مردم در کشور بیش از گذشته در پی خانه‌های اجاره‌ای هستند.

اگر قصد اجاره یک خانه نقلی در یاسوج را دارید، گزارش امروز ما را از دست ندهید، برای راحتی شما جدولی را تهیه کرده ایم تا بدانید برای رهن و اجاره یک خانه ۴۰ تا ۶۰ متری در یاسوج با امکانات متفاوت دقیقا به چه بودجه ای برای اجاره نیازمند هستید.

اگر قصد اجاره یک  واحد نقلی در اکبرآباد را دارید، یک واحد ۶۰ متری ۶ ساله که یک اتاق خواب دارد را با رهن ۶۰ میلیونی و اجاره ۲ میلیون تومانی برای اجاره آگهی شده است.

اگر به دنبال واحد دیگری در شهرک امام حسین هستید می‌توانید یک خانه نقلی ۶۰ متری که یک اتاق خواب و پارکینگ دارد را با پول پیش ۴۰ میلیونی و اجاره ۳ میلیون تومانی در شهرک امام حسین کرایه کنید.

اگر واحدی در بلوار مطهری مد نظر دارید، باز یک واحد دیگری که ۵۰ متری است و ۱۲ ساله از ساخت آن گذشته است را با رهن ۷۰ میلیون و اجاره ۷۰۰ هزار تومانی در بلوار مطهری برای اجاره قیمت گذاری شده است.

همچنین یک واحد دیگری در خیابان اصلی با متراژ ۴۰ متر در حالی که ۲۲ سال از ساخت آن گذشته باشد را با پول پیش ۲۰ میلیونی و اجاره ۳ میلیون تومانی برای اجاره آگهی شده است.

خانه یک خواب مختص مجرد و خانواده در اکبرآباد با متراژ ۶۰ متر ی ۸ ساله با راهن ۴۰ میلیون و اجاره ۳ میلیون تومانی در اکبرآباد قیمت گذاری شده است.

 با توجه به سال ساخت، منطقه و برخورداری از امکاناتی مانند آسانسور، پارکینگ و انباری قیمت ها متغیر است.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره قیمت رهن و اجاره خانه نقلی در یاسوج به دست خواهید آورد.

هزینه رهن و اجاره خانه نقلی در یاسوج

محله متراژ مشخصات سال ساخت  رهن(تومان)  اجاره(تومان)
اکبرآباد ۶۰ ۱خوابه ۱۳۹۶ ۶۰،۰۰۰،۰۰۰ ۲٬۰۰۰٬۰۰۰ 
شهرک امام حسین ۶۰ ۱خوابه،پارکینگ ۱۳۸۷ ۴۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۳٬۰۰۰٬۰۰۰ 
بلوار مطهری ۵۰ - ۱۳۹۰ ۷۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۷۰۰٬۰۰۰ 
خیابان اصلی ۴۰ ۱خوابه ۱۳۸۰ ۲۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۳٬۰۰۰٬۰۰۰ 
اکبرآباد ۶۰ ۱خوابه ۱۳۹۴ ۴۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۳٬۰۰۰٬۰۰۰ 

 

توجه داشته‌ باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در یاسوج برای اجاره گذاشته شده، تیتر کوتاه دخل و تصرفی در قیمت ها ندارد و نرخ ها ذکر شده قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت‌ها در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

 

 

 

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر