دنیای مجازی | شرکت اپل

اپل برای فروش این هدست آموزش می‌دهد / آغاز پروژه از سال ۲۰۲۴

اپل آموزش کارمندان خرده فروشی خود را در مورد هدست واقعیت ترکیبی اپل ویژن پرو در همان ابتدای سال ۲۰۲۴ آغاز خواهد کرد.

اپل برای فروش این هدست آموزش می‌دهد / آغاز پروژه از سال ۲۰۲۴

هدست واقعیت مجازی ویژن پرو از محصولات شرکت اپل است. بسیاری از کاربران اپل منتظر این محصول شرکت بوده‌اند.این هدست شرکت اپل دید همه را به دنیای فناوری تغییر می‌دهد. هدف شرکت اپل این است که دنیای مجازی را به دنیای واقعی و فیزیکی پیوند دهند.

اپل آموزش کارمندان خرده فروشی خود را در مورد هدست واقعیت ترکیبی اپل ویژن پرو در همان ابتدای سال ۲۰۲۴ آغاز خواهد کرد.

اپل بارها گفته هدست ویژن پرو اوایل سال آینده میلادی وارد بازار خواهد شد، اما دقیقاً زمان عرضه آن را مشخص نکرده است. برخی منابع آگاه می‌گویند ممکن است این هدست واقعیت ترکیبی دیرتر از زمانی که به‌نظر می‌رسد در دسترس کاربران قرار گیرد.

«مارک گرمن» خبرنگار بلومبرگ در گزارش جدیدی در خبرنامه Power On به این موضوع اشاره کرده است که اپل یادداشتی را برای کارمندان خرده‌فروشی‌هایس ارسال کرده و از آنها خواسته است برای شرکت در رویدادی مرتبط با آموزش محصول، درخواست دهند. به‌نظر می‌رسد این رویداد یکی از آموزش‌های مربوط به هدست واقعیت ترکیبی اپل ویژن پرو است و اپل از کارمندان خود خواسته برای شرکت در رویداد آموزشی مرتبط با محصول جدید درخواست خود را ارسال کنند.

در یادداشت مربوطه به این نکته اشاره شده است که کارمندانی که برای این دوره آموزشی درخواست می‌دهند، احتمالاً در نخستین ماه‌های سال ۲۰۲۴ برای آموزش دعوت می‌شوند. این افراد منتخب باید به کوپرتینوی کالیفرنیا سفر کنند تا بتوانند در این رویداد آموزشی شرکت کنند. آنها پس از بازگشت به فروشگاه خود، می‌توانند به اعضای تیم آموزش‌های لازم را منتقل کنند.

در این یادداشت همچنین به این موضوع اشاره شده است که این فرصت برای کسانی که اشتیاق زیادی به محصولات اپل دارند، فراهم شده است و از درخواست‌کنندگان مصاحبه به عمل می‌آید.

هنوز زمان عرضه هدست واقعیت ترکیبی اپل ویژ‌ن پرو مشخص نشده است ولی باتوجه به این برنامه آموزشی، شاید نباید زیاد منتظر بود.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر