قیمت مسکن | رهن و اجاره خانه | خانه نقلی

نرخ رهن و اجاره واحدهای نقلی در کرمانشاه + جدول قیمت

در این گزارش به بررسی قیمت واحدهای نقلی در استان کرمانشاه می‌پردازیم.

نرخ رهن و اجاره واحدهای نقلی در کرمانشاه + جدول قیمت

کرمانشاه در منطقه‌ای با آب و هوای سرد و معتدل واقع شده است. نهمین شهر پرجمعیت و یکی از کلان شهرهای ایران است. قیمت مسکن در این شهر با توجه به موقعیت و سال ساخت آن، متفاوت است.در این گزارش به بررسی نرخ واحدهای نقلی در این شهر می‌پردازیم.

استان کرمانشاه که ۱/۵ درصد مساحت کشور را دربرمی‌گیرد، از استان‌های غربی به‌شمار می‌آید که با کشور عراق مرز مشترک دارند. این استان از شمال به استان کردستان، از جنوب به استان لرستان و ایلام، از شرق به استان همدان و از غرب به استان‌های دیاله و حلبچه در کشور عراق محدود می‌شود. اگر قصد اجاره یک خانه نقلی در کرمانشاه را دارید، گزارش امروز ما را از دست ندهید، برای راحتی شما جدولی را تهیه کرده‌ایم تا بدانید برای رهن و اجاره یک خانه نقلی در کرمانشاه با امکانات متفاوت دقیقا به چه بودجه‌ای برای اجاره نیازمند هستید.

اگر قصد اجاره یک واحد نقلی در سجادیه را دارید، یک واحد ۵۵ متری ۹ ساله که پارکینگ، آسانسور دارد را با رهن ۳۰ میلیونی و اجاره ۱ میلیونو ۷۰۰ هزار تومانی برای اجاره آگهی شده است.

اگر به دنبال واحد دیگری در مصوری هستید می‌توانید یک خانه نقلی ۵۵ متری که یک اتاق خواب و آسانسور دارد را با پول پیش ۳۰ میلیونی و اجاره ۵ میلیون تومانی در مصوری کرایه کنید.

اگر واحدی در ملاصدرا مد نظر دارید، باز یک واحد دیگری که ۵۵ متری است و یک خوابه و پارکینگ، انباری، آسانسور دارد در ملاصدرا با رهن ۱۰۰ میلیون و اجاره ۴ میلیون تومانی در ملاصدرا برای اجاره قیمت‌گذاری شده است.

همچنین یک واحد دیگری در بهار با متراژ ۶۵ متر در حالی که ۱۲ سال از ساخت آن گذشته باشد را با پول پیش ۱۵۰ میلیونی و اجاره ۳ میلیون تومانی برای اجاره آگهی شده است.

اگر در میدان حافظ معلم به دنبال خانه نقلی هستید باز یک واحد با متراژ ۵۰ متر که یک اتاق خواب دارد را با پول پیش ۳۵ میلیون و اجاره ۳ میلیون تومانی در میدان حافظ معلم کرایه کنید.

اگر به دنبال خانه نقلی با رهن کامل هستید، باز یک واحد در سجادیه با متراژ ۵۵ متر ۱۷ ساله یک اتاق خواب، آسانسور دارد را با رهن کامل ۷۰ میلیون تومانی در سجادیه برای اجاره قیمت‌گذاری شده است.

واحد دیگری هم در شریعتی دارای امکاناتی که به گفته آگهی دهنده است ۲واحدی جنوبی ۲بر، ۶۰ متری خوش نقشه، شیک و تمیز و پارکینگ اختصاصی و آسانسور، انباری، کابینت mdf، پرده عمودی، بهترین نقطه شریعتی با پول پیش ۱۰۰ میلیون و اجاره ۵ میلیون تومانی در شریعتی کرایه کنید.

 با توجه به سال ساخت، منطقه و برخورداری از امکاناتی مانند آسانسور، پارکینگ و انباری قیمت‌ها متغیر است.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره قیمت رهن و اجاره خانه نقلی در کرمانشاه به‌دست خواهید آورد.

خانه-کرمانشاه

توجه داشته‌ باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در کرمانشاه برای اجاره گذاشته شده‌اند و نرخ‌های ذکر شده قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت‌ها در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر